Mindenki reklámoz, mindenki látható, mindenki próbálkozik… És úgy érezheted, esélyed sincs ebben a nagy versenyben.
De vajon miről is szól most a verseny?
A verseny már rég nem azért zajlik, ki az olcsóbb, kinek van a jobb terméke, hanem azért, hogy kié a vevők figyelme. Attól vásárolnak, akit észrevesznek, akire figyelnek. De hogyan szerezd meg a vevők figyelmét?
Mit tehetsz ezért és legfőképpen: HOGYAN?
Mert a több hirdetés, a magasabb ráköltött összeg nem elég.
Viszont kreativitással sokkal messzebbre juthatsz, mint azt valaha gondoltad.
Ilyen kreatív, könnyen megvalósítható ötleteket mutattam meg ebben a 🌞 Gazdagmami Hétindító 🌞 adásban:
A 7 módszer vázlata röviden:
1. Saját ajánlási program kidolgozása
2. Legyél te a piros kalapos ember!
3. Ne félj a kifogásoktól, legyél bátor!
4. Legyél ott, ahol a célcsoport is ott van! (együttműködések)
5. Legyen egy legendás terméked!
6. Mit mesélnek rólad? Mi a sztori, amit mondasz magadról?
7. Legyen elmesélhető csomagolásod!
Leave A Response