A Gazdagmami.hu bemutatja
Válságálló Üzleti terv és Vállalkozni Válságban
(két hasznos tanulmány és minitréning ingyen)

Merre tovább a vállalkozásodban? Hogyan tervezz, hogyan legyen elég ügyfeled miközben mindenki panaszkodik?

Ne dőlj be azoknak, akik azt mondják, most minden rosszabb, fogadd el!

Igenis, lehet sikeresen vállalkozni és vállalkozást indítani gazdasági válságban is. Sőt: sok sikeres vállalkozás éppen gazdasági válságban indult el.
Csak ismerni kell a megváltozott gazdasági környezet szabályait és azt, hogyan tervezd meg a tevékenységedet, hogyan "működnek" a vásárlók, mire reagálnak ilyenkor.

Hogy segítsek neked ebben, összeállítottam két tanulmányt és egy több leckéből álló email tréninget, ami segít átlátni a tennivalóidat és mindazt, amivel most is életben tudod tartani, sőt akár növelni a vállalkozásodat. Több ügyfelet tudsz szerezni, több bevételre szert tenni.

Regisztrálj és küldjük a letöltési linket! (ingyenes)
Add meg az adataidat és máris küldjük neked a tanulmány letöltési linkjét.
Elolvastam és elfogadom a Gazdagmami Kft.
adatvédelmi nyilatkozatát . A feliratkozással hozzájárulsz ahhoz, hogy számodra a Gazdagmami Kft. hasznos tanulmányokat, videókat, tartalmakat és eDM-et küldjön.

Az ingyenes anyagok már csak eddig érhetőek el:

 

Mit tudhatsz meg a két tanulmányból?

1) Válságálló Üzleti Terv

Sok induló vállalkozó nem tervez hosszú távra előre. Nincs is ezzel semmi gond, ha éppen konjunktúra van (erős a gazdaság). Ilyenkor könnyű eladni, terv nélkül is lehet növekedni gyorsan irányítva a vállalkozást, egyik ötletet megvalósítva a másik után.

Azonban, amikor romlik a helyzet már nem lehet összevissza kormányozni a hajót. Ilyenkor egy erős kezű kapitány kell, aki tudja, merre tart a hajó. Aki ismeri a tengert, nem téveszti el az irányt a legnagyobb viharban sem és biztonságosan vezeti a hajót.

Ehhez egy üzleti terv kell. De nem olyan, amit a bankok kérnek be, vagy amit pályázatíráshoz készítenél, hanem egy olyan, ami neked segít, hogy bármi is történjen körülötted a következő egy évben, ne a félelem, a bizonytalanság motiváljon és befolyásolja a vállalkozásod teljesítményét és eredményeit, hanem határozottan haladhass a céljaid felé.

Hogyan készítsd el ezt az üzleti tervet?

Mi kerüljön bele?
Minek nézz utána?
Mit vagy képes megtervezni változó piaci környezetben és mit nem?
Hogyan legyen a terved válságálló és stabil?

Ebben segít ez a tanulmány.

2) Vállalkozni Válságban

Most sokkal nehezebb tervezni is, akár csak 1-2 hónapra előre, akár az egész jövő évre. De nyugi: erre van megoldás.

Ha a környezetedben mindenki panaszkodik, hogy mi is lesz a járvánnyal, meg a gazdasággal és egyre jobb a helyzet, te most kiállhatsz ebből a panaszkodós sorból és beállhatsz a cselekvők közé!

Miről szól a tanulmány?

  • Mi is valójában a válság?
  • Hogyan tervezz és min változtass, hogy olyan vállalkozásod legyen, ami minden szélnek ellenáll (még válságban is)?
  • Hogyan tudd meg, mire lenne szüksége most a vevőidnek?
  • Hogyan reagálj a növekvő árakra és az inflációra vállalkozóként?

Az elmúlt 3 év, a bizonytalanság, a lezárások, a korlátozások sokunkban okoznak lelki értelemben is bénultságot. Most segíteni szeretnék benne, hogy újra mozgásba lendülj és meglásd a változásban a lehetőségeket.

Ha szeretnél stabil vállalkozást, amiben kiszámíthatóak a bevételek, ahol soha nem kell a fejedhez kapnod, hogy miből fizeted ki a következő számlákat vagy az adót,
ha szeretnéd, hogy tervezhetőek legyenek a feladataid:
ez a 2 tanulmány és a hozzá tartozó email tréning neked segít!

Mit kapsz, ha regisztrálsz?

1) Válságálló Üzleti Terv Egy 20 oldalas részletes tanulmány, ami segít megtervezni a vállalkozásod üzleti tevékenységét. Elsősorban akkor ajánlom, ha induló vállalkozó vagy, vagy már elindultál, de nem tudod merre tovább.

2) Vállalkozni Válságban 15 oldalon segít megérteni a válság természetét, megmutatja, hogyan változik ilyenkor a piac (nem csak elméletben, hanem konkrét kutatási eredményekre alapulva a gyakorlatban) és mik a legfontosabb tennivalóid.

3) Egy részletes 3 hetes email tréninget (semmi reklám csak hasznos, értékes leckék), amik segítenek mire figyelj most a kommunikációdban, a hirdetéseidben, az ajánlataidban, emelj-e árat (és, ha igen hogyan kommunikáld), hogyan változtass a közösségi média stratégiádon, valamint milyen vállalkozások vannak most a legnagyobb veszélyben és mik a legsürgősebb lépések, amiket meg kell tenni.

Regisztrálj és küldjük a linket! (ingyenes)
Add meg az adataidat és máris küldjük neked a tanulmány letöltési linkjét, valamint az email tréninget.
Elolvastam és elfogadom a Gazdagmami Kft.
adatvédelmi nyilatkozatát  A feliratkozással hozzájárulsz ahhoz, hogy számodra a Gazdagmami Kft. hasznos tanulmányokat, videókat, tartalmakat és eDM-et küldjön.

Akitől tanulhatsz:

Vida Ágnes pszichológus, online marketing szakértő

2000 óta foglalkozom honlapok és online tartalmak készítésével, 2007-ben indítottam az első online vállalkozásomat, majd 2008-ban a Gazdagmami projektet, ami 2014-ben az Európai Bizottságtól első és egyetlen magyarként megkapta az Európa legjobb vállalkozásösztönző kezdeményezésének járó nagydíjat. 14 év alatt több, mint 15.000 vállalkozás elindításában segítettem.

Amit tudok azt 20 év kitartó tanulásának és gyakorlatának köszönhetem. Nem elméletet tanítok: napi szinten használom az online marketing eszközöket és azt mutatom, ami valóban működik. Az erősségem a gyakorlati megoldások megtalálása, a legjobb eszközök és taktika felkutatása a vállalkozásod számára. Hiszem, hogy a vállalkozásod akkor fog jól működni, ha a célcsoportod, az ügyfeleid igényeire fókuszálsz és azokra valódi értékes megoldásokat nyújtasz. Ezt segítek elérni neked a tananyagaim révén.