A Gazdagmami.hu bemutatja

Tudod honnan lesz meg a következő 100 vevőd? Én már igen! És segítek neked kidolgozni azt a tervet, amivel elérheted őket, felkeltheted a figyelmüket és eladhatsz nekik.

Ülj le 2 órára a géped elé egy jegyzetfüzettel és állj fel egy kész kidolgozott vevőszerző tervvel!

Ha ismersz, tudod, hogy sokat töröm rajta a fejem, milyen tudásra is van szükségetek, mi az, ami hiányzik, mi az, amiben segíthetnék, hogy a vállalkozásotok ne csak egy egyszeri próbálkozás legyen, hanem mihamarabb fejlődésnek induljon.

Mostanában is sokótokkal beszélgettem és kiderült, hogy 3 terület van, ami nagy fejtörést okoz a számotokra:

- a célcsoport elérése (hol tudod őket hatékonyan elérni),

- a megfelelő árak, a tuti ajánlat kitalálása,

- és a fontossági sorrend felállítása (mit csinálj és mit nem).

Ezt a tudást ebben a vadonatúj előadásban fogom átadni neked (semmi olyan, amit más anyagaimban már hallottál, csupa új stratégiát fogok mutatni, új szempontokat)

Mit tudhatsz meg pontosan a 100 következő vevőd előadásból?

  • Hogyan tedd IGAZÁN ismertté a vállalkozásodat? Milyen módszerekkel juthatsz el fillérekből RENGETEG emberhez?
  • Bemutatom neked a látogatószerzés módszereit, azokat a forrásokat, ahol elérheted a vevőidet, helyeket, ahol ingyen vagy nagyon olcsón juthatsz el a célcsoportodhoz és módszereket, amikkel több embert érhetsz el.
  • Milyen tartalmakkal foghatod meg a vásárlók figyelmét? (mutatok 15 példát érdekes, figyelemfelkeltő mégis vevőszerző tartalmakra)
  • VevőpszichológiaHogyan változott a vásárlók gondolkodása az elmúlt években? Miért vásárolnak most másként? Kinél vásárolnak szívesen és kik azok, akik panaszkodnak?
  • A reklám új dimenziói: Olyan reklámot szeretnél, amire sokan kattintanak, vagy, ami sok vevőt hoz? Hogyan írd meg az utóbbit?
  • Vevőszerző terv lépésről lépésre Pontosan mit kell kidolgoznod, megtenned ahhoz, hogy beinduljon a vevőszerzésed? (és hol rontják el a legtöbben)
  • A vevővonzó ajánlat Mi az és hogyan dolgozd ki a részleteit?
  • A kampány: Hogyan tervezd meg, milyen lépései legyenek, milyen eszközöket használj?
  • Szerezz ott vevőt, ahol nem gondolnád! Ügyes vevőszerző stratégiák meglepő megoldásokkal, amik árérzékeny vevőknél is működnek

Kinek ajánlod?

  • Ha induló vállalkozó vagy

    És fogalmad sincs honnan lesznek vevőid. Vagy már vannak vevőid, de még inkább ajánlásokból vagy véletlenszerűen jönnek és nem érzed úgy, hogy hatással tudnál lenni arra mikor és hányan jelentkeznek.

  • Ha már vannak ügyfeleid

    de úgy érzed még bizonytalan mikor és hány vásárlód van. Egyszer sikerül a hirdetésed, másszor nem. Vagy egyszerűen csak több új vevőszerző ötletre vágysz (mert az itt lesz bőven)

  • Ha úgy érzed káosz a vevőszerzésed

    Sok mindent csinálsz, sokféle ötleted van, de eléggé összevissza, amit csinálsz és szeretnéd jobban hatékonyabban csinálni.

És most jöjjenek a részletek:

Az online előadást egy privát online felületen tudod majd megtekinteni, amihez a jelentkezést és a fizetést követően kapsz majd hozzáférést (a megtekintéshez és a kérdezéshez Google profilra – Youtube vagy Gmail azonosító – van szükség).

Ez egy előadás felvétel, amit bármikor vissza tudsz nézni, így nem vagy időhöz kötve.

Mennyibe kerül? Az előadáson való részvétel díja: br. 4000 Ft. 

Lehet majd kérdezni? Igen, az előadás felvétele alatt hozzászólásban tudsz kérdezni.

Neked hogyan lesz meg a következő 100 vevőd?

Tarts velünk és segítek kidolgozni a teljes működő stratégiádat mindössze 2 óra alatt!

A jelentkezés zárul:

Jelentkezz most!

Klikk a gombra, töltsd ki az adatokat és már le is foglaltad a helyed! Fizetni átutalással vagy bankkártyával lehet. A jelentkezést követően küldjük neked a hozzáférést az online előadás felületéhez.

(Ha a gomb valami miatt nem működne vagy üres kosárra mutatna itt is tudsz jelentkezni)


Kérdésed van? Keresd ügyfélszolgálatunkat! Email: megrendeles@gazdagmami.hu | Telefon: 06-30-574-72-12 | Messenger: m.me/gazdagmami