Zuhannak az elérések: Mit lehet tenni?

A Facebookon és az Instagramon is gyakran tapasztalhatsz nagy ingadozásokat az elérésben. Elkészíted sok munkával az érdekes és hasznos tartalmadat, aztán alig látja valaki. Mintha a közösségi média algoritmusok kénye-kedvétől függne a dolog.
Máskor meg egy teljesen banális posztod rengeteg emberhez eljut és látszólag érthetetlen, miért.

És lehetnek olyan időszakok is, amikor a teljes elérésed megcsappan vagy éppen teljes lejtmenetbe kezd és nem tudod miért.

Nézegeted mások oldalait, ott záporoznak a lájkok és nem érted nálad miért nem.

– Mi ennek az oka és mit lehet tenni ilyenkor?
– Milyen számokat érdemes figyelni, hogy elkerülhesd a tartós esést?
– Honnan lehet tudni, hogy teljes a lejtmenet vagy csak átmeneti?
– Mivel tudod emelni az eléréseidet? (erre van néhány saját bevált praktikám)
– Valóban csak a hirdetés a megoldás a csökkenő elérésekre? (spoiler: Nem. az adásban azt is elmondom majd, miért és mi az a helyzet, amikor érdemes kiemeléssel növelni az elérést)
– Hogyan is működnek ezek az algoritmusok, miért csökken az organikus elérés és mire figyelj oda, hogy több emberhez jussanak el a posztjaid?

Erről volt szó ebben a Hétindítő Gazdagmami LIVE-ban!

2 Comments

  • Éva

    2022. november 28. hétfő

    Szia!
    Van egy webáruházam amit én csináltam. Azért bérelem a webnode-tól, mert így nem kell könyörögnöm a készítőnek. Ezt könnyen tudom kezelni. A problémám, hogy nincs elég eladás. Volt egy linképítő fiú, volt eladás, de nem sok. Most van egy másik fiú, állandóan másik áruházat szeretne csinálni. Most csinált egy Facebook hirdetést, 5 naposat,1 eladásom volt belőle. Szerinte a webnode miatt nincs eladás.( szerintem nem)
    Én nem nulláról indulok van webáruházam csak szeretnék nagyobb forgalmat.
    Ebben szeretném a segítségedet kérni, hogy a most induló képzésben van olyan ami segíthet az eladásban.
    Köszönöm szépen
    Báldy Évi