A Gazdagmami.hu bemutatja
Folyamatosan új vevők és rengeteg érdeklődő: Hogyan futtasd fel a vállalkozásodat hirdetésekkel?
Megmutatom, hogyan készíts olyan Facebook és Instagram hirdetéseket, amik az első perctől fogva hozzák az új vásárlókat és nem csak pusztán eladnak, hanem kiemelkedően magas kattintást és vásárlási konverziót hoznak.
Ha a te vállalkozásod is lassan cammog. Ha tartalommarketingezel ezerrel, építed a közösségedet, Facebookozol, Instázol, előrukkolsz akciókkal, ajánlatokkal, aztán hol sikered van hol nem: ideje egy magasabb szintre lépni!
Az ingyenes megoldásokkal az a gond, hogy bizonytalanok. Néha jó elérésed van, néha a kutya se látja, amin annyit dolgoztál. Néha eléred azokat, akik követnek, néha meg alig-alig. Neked viszont tervezhető bevételre, kiszámítható, stabil forgalomra lenne szükséged. Az ELMÜ nem vár, amíg végre lesz egy jó blogbejegyzésed vagy Insta posztod, amivel végre sok ügyfelet szerzel. Ha ki akarsz törni a "majd csak lesz valahogy" állapotából:
Kezdj el végre hirdetni!
De a hirdetés nem kockázatos? Nem csak "leszívja" a pénzemet a Facebook? Nem kell hozzá sok pénz az elején?
Nyugi, a hirdetés tanulható 🙂 Becsapós, mert úgy tűnik, nagyon egyszerű belefogni, csak ráklikkelsz a kék "Bejegyzés kiemelése" gombra, beállítasz pár dolgot és már megy is, azonban a könnyű elérhetőség nagy csapda is egyben: a kezdetben lelkesen kiemelt bejegyzések ugyan több lájkot és néhány új lájkolót hozhatnak, azonban gyakran a valódi eredmények (vásárlások) híján a lelkesedés idővel egyre csökken.
Sok olyan kurzus van, ami azt ígéri, megtanítja, hogyan hirdess (én is résztvettem már jópáron):
Néhányon megtanulhatod a technikai részleteket, de nem tudod meg, mik a legjobban működő stratégiák. Lesz egy kész hirdetésed és elköltesz pár ezer Forintot.
Néhány megtanít jól működő stratégiákra is, de nem mondja el, hogy a te vállalkozásodnak, a te iparágadban, milyen stratégia az, ami igazán megtérül.
Máshol azt tanítják, hogyan költs el százezreket okosan és keress minden befektetett 1 Forinton 2-őt, de azt nem mondják el, hogyan hirdess kis befektetésből (akár 5-10.000 Forintból) hatékonyan és elfelejtenek szólni arról is, hogy ha sok kiadásod van, akkor már nem éri meg a 100%-os megtérülés.
Éppen ezért gondoltam azt, hogy indítok egy olyan hirdetési kurzust, ahol:
- megtanulhatod, hogyan kezdj el kis pénzből hirdetni (és csinálj belőle egyre nagyobb pénzt)
- megtanulhatod rutinosan kezelni a hirdetéskezelőt,
- megtanulhatsz profin kinéző képes és videós hirdetéseket csinálni és jól konvertáló szövegeket írni,
- valamint megtanulhatod azt is, milyen hirdetési stratégiát használj a SAJÁT vállalkozásod hirdetésére, mi az, ami a te iparágadban a legjobban működik (legyen szó akár szolgáltatásról, kézműves termékről, webáruházról vagy éppen tanácsadásról)
Ismerős? Ha próbáltál már hirdetni, ezekkel a problémákkal már biztosan találkoztál:
Mindent beállítasz, de nincs eredmény
Azt írja a Facebook, hogy elérsz majd 10.000 embert, de alig kattint valaki. Elmegy a pénzed a hirdetésre, de csak kattintások vannak és néhány lájk, se visszajelzés, se vásárlás, vagy csak egy egészen pici. Jó esetben nullszaldóval zárul a hirdetésed és úgy érzed, nálad ez nem működik, legközelebb meg se próbálod.
Nem tudsz kiigazodni a sokféle beállítás között
Aktivitás alapú hirdetés, vagy érdeklődőszerző, esetleg videós? Kattintásra vagy konverzióra optimalizálj? Vagy érdeklődési oldal megtekintésre? Hol van a remarketing gomb, hogyan kell beállítani? Lehet a régi ügyfelekre célozni? És mások oldalára? Galéria vagy videó legyen a hirdetéshez? Hosszú vagy rövid szöveg? És mi az az A/B teszt? Bekapcsoljam vagy ne?
Sokan érdeklődnek, de nem vásárolnak
Dicsérik a termékedet, lájkolják, aztán jól nem veszik meg. Azt mondják, érdekli őket az eseményed, de végül csak "Talán"-okat kapsz résztvevők helyett. Kattintják a hirdetésedet, de mégsem vásárolnak. Most akkor a hirdetéssel van a gond? Vagy a célzással? Próbálod böngészni a statisztikát válaszokért, de nem tudsz kiigazodni a sokféle CTR és CPM között (és mi a csuda az a relevancia pontszám?!)
Hogyan lehetnének olyan hirdetéseid, ami azonnal megfogja a célcsoportod figyelmét, érdeklődővé teszi őket, amire boldogan kattintanak (és nem érzik úgy, hogy "ez csak egy reklám") és utána szívesen vásárolnak?
Hogyan lehetnének olyan hirdetéseid, amik nem viszik a pénzt, hanem amiknél már a beállítás pillanatában tudhatod, mennyit fognak hozni és boldogan költesz rájuk ismét, mert tudod, hogy 1 elköltött Forint 4-5 Forintot termel neked?
Ezen a 4+2 hetes kurzuson megtanítalak ilyen hirdetéseket készíteni.
Tarts velünk a Zseniális Facebook és Instagram Hirdetés Tréningen!
Hova juthatsz el, ha velünk tartasz?
Megtalálod a neked megfelelő hirdetési stratégiát
Nincs tovább keresgélés, tippelgetés és "megpróbálom még ezt is, jónak tűnik": mostantól pontosan tudni fogod mit, mikor és hogyan érdemes hirdetned. Nem egyentippeket kapsz: iparáganként fogom bemutatni a legjobb többlépéses, komplex hirdetési stratégiákat és modelleket számokkal együtt és, ha nem sikerül választanod, a tréning során bármikor jelezheted és személyesen segítek eldönteni, melyik illik a legjobban a vállalkozásodhoz.
Zseniális hirdetéseket állítasz be
Tudni fogod, milyen célzást és hogyan állíts be és melyikhez milyen üzenetet társíts. Ezentúl nem lesz gond, mi kerüljön a hirdetésedbe, sem az, melyik formátum a neked való: a tréning végére egy sor hirdetést elkészítesz majd és gond nélkül írsz újabbakat. A szövegeid és a képanyagaid ezentúl átcsúsznak majd az olvasók tudatalatti reklámblokkolója alatt és észre sem veszik, hogy egy hirdetést látnak, csak kattintanak, érdeklődnek és jelentkeznek.
Soha többé visszautasított hirdetés és átláthatatlan rendszer
Végre megérted majd, hogyan is épül fel a Facebook hirdetési rendszere és többet nem kell attól félned, hogy feleslegesen költi a pénzedet, rossz beállítás miatt túl sokat költ vagy el sem indul a hirdetésed. Nem érted, miért utasítja el a hirdetéseidet a Facebook, mi lehet a gond? Mostantól tudni fogsz a szabályok betartása mellett is hatékonyan hirdetni, 20% alatti szöveggel is hatásos képet készíteni a hirdetéseidhez és olyan érzékeny témákban is jól hirdetni, mint pl. az egészségügy.
Miről is lesz szó pontosan?
- Milyen kis pénzből is elkezdhető hirdetési stratégiák vannak és mikor melyiket érdemes választani?
- Hogyan hirdess úgy, hogy kiszámítható időn belül meg is térüljön a befektetésed?
- Milyen üzleti modellhez milyen hirdetési stratégia illik?
- Tipikus hirdetési hibák és hogyan kerüld el őket
- Profi célcsoportbeállítások, hogy pontosan azokat érd el, akiket szeretnél
- Hogyan érj el nehezen elérhető célcsoportokat, akikre nem létezik beállítás?
- Mielőtt hirdetnél: a hirdetések felépítése és a Facebook hirdetési rendszerének működése
- Mitől függ, hogy mennyit fizetsz a hirdetésért és hogyan javíthatsz a költéseken?
- Melyik hirdetési típus mire jó és mikor melyiket válaszd?
- Mi mit jelent a hirdetéssorozat beállításaiban és mit hogyan állíts be?
- Profi remarketing technikák és technikai beállítások
- Elemzés: mi mit jelent a hirdetési statisztikákban?
- Felületek: mikor melyik felületen érdemes hirdetned? Jó a Messenger hirdetés? Az Insta sztoriban érdemes hirdetni?
- Hogyan hirdess az Instagramon? Miben más az Insta hirdetés? Mire figyelj oda?
Lássuk a részletes tematikát!
1. hét Kitaláljuk a hirdetési stratégiádat
- Milyen hirdetési stratégiák létezhetnek és mikor melyiket használd?
- Milyen stratégiával érheted el a lehető legpontosabban a célcsoportodat?
- Milyen vállalkozáshoz milyen stratégia illik?
- A növekedésorientált stratégia: Hogyan hirdess, ha kicsiből indulsz, de naggyá szeretnél válni?
- 3 hetes hirdetési terv lépésről lépésre (ha gyors eredményt szeretnél elérni)
2. hét Beállítjuk a célcsoportjaidat
- Milyen célcsoportbeállítások léteznek? Melyiket mikor és hogyan használd?
- Remarketing beállítások: Hogyan célozz azokra, akik már kapcsolatba léptek veled vagy aktívak voltak az oldaladon?
- Hogyan hirdess a régi ügyfeleidnek vagy a hírlevélolvasóidnak?
- Hogyan érd el azokat, akik lájkolták egy bejegyzésedet, érdeklődtek egy eseményed iránt vagy megnézték egy videódat?
- Hogyan célozz, ha egy új, idegen célcsoportot szeretnél elérni?
- Lehetséges-e elérni a versenytársaid követőit?
- Különleges célcsoportbeállítások, amikkel az eddigieknél sokkal hatékonyabban hirdethetsz?
3. hét Beállítjuk a hirdetéseidet
- Megmutatom, hogyan válassz képanyagot és segítek saját képeket készíteni a hirdetéseidhez
- Megnézzük milyen hirdetési formátumok léteznek és melyiket mikor használd
- Kiválasztjuk a legjobb méreteket a különféle felületekhez
- Megtanítalak 10 perc alatt ütős és hatásos hirdetésszöveget írni
- Megnézünk néhány beállítást, amire, ha nem ügyelsz, nem jól jelenik meg majd a hirdetésed
- Megmutatom, hogyan írj olyan szövegeket, amiket garantáltan elfogad a Facebook és olyan képeket, amiken van szöveg mégsem esnek a kevesebb megjelenés szabály alá
- Mutatok 3 egyszerűen kivitelezhető ötletet az Instagramon is jól használható videós hirdetések elkészítésére.
4. hét Hogyan turbózd fel a hirdetéseid eredményeit?
- Végignézzük az összes hirdetéscsoport-beállítást, hogy tudd mivel érdemes és mivel nem foglalkoznod
- Végignézzük a hirdetési statisztikákat és elmagyarázom melyik szám, mit jelent, mire figyelj oda és mire nem
- Megtanítalak profi módon tesztelni a hirdetéseidet, hogy kis költéssel is gyorsan el tudd dönteni, melyik hirdetésed a leghatékonyabb.
- Költségkeret-optimalizálás: Segítek megérteni, milyen költési beállítások vannak, melyik mire és kinek való, mit érdemes használni és mit nem
- Megjelenési felületek: a Facebook hirdetéskezelőjében nem csak a Facebook oldalsávban és hírfolyamban, hanem az Instagramon és egy sor más felületen is hirdethetsz. Mik ezek, mit kell tudnod róluk, melyiket hogyan állítsd be, hogyan kapcsold ki, amelyiket nem szeretnéd használni és melyikhez milyen képanyagot, illetve szöveget állíts be?
- Jobb eredmények elemzésekkel: Hogyan legyen napról napra több vevőd és fizess sokkal kevesebbet a hirdetéseidért?
Hogyan is fog kinézni ez a tréning?
A Zseniális Facebook és Instagram Hirdetés egy online tréning, ami 12 leckéből áll, amit egy online felületen érhetsz majd el.
A tananyagokat (pdf, mp3 és sok-sok videó) egy zárt online felületen érheted majd el, amihez hozzáférést jelentkezés és fizetés után kapsz majd.
Ha nem érsz rá vagy lemaradsz közben, akkor sem történik semmi, mert a leckéket utólag is visszanézheted és a teljes tanfolyami felületet minden tananyaggal együtt a tréninget követően 1 éven át bármikor elérheted.
Ha offline tanulnál, a leckéket le is töltheted, kimásolhatod telefonra, tabletre, laptopra is, így bárhol, bármikor tanulhatsz, amikor időd engedi.
A tréning során mindent részletesen megmutatok videókon keresztül is, így nem utólag kell kitalálnod, hogy amit tanultál, azt hogyan is kell megcsinálni.
A tréning ideje alatt végig tudsz kérdezni tőlem. Megmutathatod a megírt hirdetési szövegedet, segítek, ha elakadsz valahol a technikai részletekben.
A tréningen való résztvétel ára most mindössze br. 19.900 Ft (nézz körül, mennyiért vállalja el ma egy ügynökség a hirdetések beállítását és máris látni fogod, hogy ezzel a tudással havi több tízezer Forintot takarítasz meg)
Ha még soha nem hirdettél
most megtanulhatod. Sőt: profi hirdetővé válhatsz.
Ha már hirdettél, de szeretnéd jobban csinálni
most megtanulhatod, hogyan legyenek sokkal eredményesebbek a hirdetéseid.
Ha már régóta hirdetsz, de szeretnéd jobban csinálni
itt nem csak kezdő “hogyan fogj bele” praktikákat tanulhatsz, hanem segítek felturbózni a konverzióidat és sokkal több vevőt szerezni hirdetésekből, mint eddig valaha – ráadásul sokkal kevesebb pénzből.
Gyakran Ismételt Kérdések
Ez egy online tréning, tehát nem kell hozzá sehova elmenni. A tréning ideje alatt hétfőn, szerdán és pénteken reggel kerülnek fel a tananyagok és bármikor megnézheted őket, akár aznap, akár másnap, de van, aki úgy csinálja, hogy hétvégén, amikor ráér, akkor nézi meg az összeset. Ez rád van bízva. Viszont érdemes élőben követni a tréninget legalább nagyjából tartva az ütemezést, mert kérdezni csak a tréning ideje alatt lehet. Ha viszont lemaradtál vagy szeretnéd visszanézni a leckéket, ezt a következő évben bármikor megteheted vagy akár le is töltheted őket.
Az online tréning ideje alatt végig tudsz kérdezni tőlem. Megmutathatod a megírt értékesítési szövegedet, segítek, ha elakadsz a megvalósítás során.
Igen, mert a tréningen azt is megmutatom majd, hogyan hirdethetsz akkor, ha nincs honlapod és milyen módszerekkel mérheted így is a konverziót.
Igen, lesznek példák és stratégiák szolgáltató vállalkozások hirdetésére is.
Igen, lesz majd szó arról is, hogyan hirdetheted a kézműves termékeidet és milyen hirdetési stratégiákat alkalmazhatsz kézművesként.
Igen, egy bevezető videóban bemutatom és elmagyarázom majd, milyen fizetési lehetőségek vannak és mire kell odafigyelned.
A beállítás ingyen van 🙂 A beállítások piszkozatként is menthetőek, ameddig nem indítod el élesben is a hirdetéseket, addig nem kell fizetned értük.
Igen. Egy webáruház forgalmát nagyban fellendítheti egy megfelelően kiválasztott hirdetési stratégia. Ráadásul a Facebook katalógusrendszerének köszönhetően izgalmas és hatékony automatizmusok segíthetnek a vevőszerzésben.
Fizetésre átutalással, bankkártyával vagy Paypal-en van lehetőség, ezt megrendeléskor a számlázási adatok megadása után tudod majd kiválasztani.
Természetesen, mivel ez online tanfolyam, tehát nem postázunk semmit, a világ bármely pontjáról résztvehetsz, ez nem lehet akadály 🙂
Miután kitöltötted a megrendelő űrlapot és elküldted a megrendelésedet, hamarosan megkapod tőlünk a visszaigazolást és a proforma számlát. Ha kérdéseid merülnének fel, vagy nem értesz valamit, írj nyugodtan ügyfélszolgálatunknak a megrendeles@gazdagmami.hu címre!
És még ezen is résztvehetsz:
Profi Hirdetési Kampány Felépítése Lépésről lépésre Mesterkurzus
Miután 4 hét alatt megtanulod a Facebook hirdetések beállításának minden csínját és bínját már csak egy van hátra: profi vevőszerző kampányokat létrehozni.
Egy vevőszerző kampány nem pusztán egy vagy két hirdetésből áll, hanem egymásra épülő hirdetések sorozatából.
A kampány során eléred a vadidegen, még "hideg" célcsoportod tagjait, érdeklődővé teszed őket, aktivizálod és eléred, hogy vásároljanak tőled. Mindezt hirdetések révén.
Ennek része lesz a remarketing, a retargeting, a megfelelő szövegek és a különböző hirdetésformátumok használata.
Hogyan csináld?
-Hogyan építs fel egy vevőszerző kampányt a nulláról hirdetések segítségével?
-Hogyan épül fel egy 2 és egy 4 hetes kampány, amiben a nulláról szerzel érdeklődőket és változtatod őket vásárlóvá?
Ebben a 2 hétben nem csak végigvezetlek egy ilyen kampány felépítésének teljes folyamatán, hanem meg is mutatom, hogyan építsd fel lépésről lépésre, hirdetésről hirdetésre a sajátodat.
Nagy karácsonyi kampányra készülsz vagy az év elejére tervezel valami nagy durranást? Esetleg egy új termékkel rukkolnál elő. A Mesterkurzus segít elkészítened az összes hirdetést lépésről lépésre.
A Profi Hirdetési Kampány Felépítése Lépésről lépésre Mesterkurzus 2 héten át tart. A Facebook és Instagram Hirdetés Online Tréningre és a Mesterkurzusra együtt br. 29.900 Forintért jelentkezhetsz.
Mi lesz a következő nagy dobásod? Egy új termék? Egy új szolgáltatás? Egy új vállalkozás? Mi lenne, ha gond nélkül és tervezhetően tudnád felfuttatni és ismertté tenni? Ehhez a jól beállított hirdetéseken át vezet az út.
AJÁNDÉKOK, ha most jelentkezel:
AJÁNDÉK #1
20 hirdetésminta, ami rengeteg vevőt hoz a szolgáltatásodnak
A legtöbb hirdetésről szóló tananyag csak azoknak szól, akik terméket értékesítenek vagy webáruházuk van, neked viszont szolgáltatásod van. Hogyan hirdess?
Milyen szövegeket használj? Hogyan célozd meg az érdeklődőket? Milyen képet használj a hirdetésedben, amikor nincs terméked, amit megmutathatnál?
Ebben az ajándék anyagban erre adok válaszokat és megmutatok neked 20 hirdetési ötletet szövegekkel, képekkel, ami segít, hogyan állítsd be a következő hirdetésedet.
(az ajándék anyagot a zárt oldalon találod majd meg)
AJÁNDÉK #2
Tudom, mi a legnehezebb a hirdetésben: amikor már mindent kitaláltál, mindent beállítottál, de a hirdetés szövegénél elakadsz. És milyen képet válassz hozzá? Egyáltalán: mi az, ami igazán jól működik? Milyen szöveg és milyen kép hoz jó eredményt?
Ebben az ajándék anyagban megmutatok neked 30 hirdetés mintát szövegekkel, képekkel, magyarázattal. Egy hatalmas ötlettárat kapsz, amit ezentúl minden alkalommal elővehetsz, amikor új hirdetést szeretnél megírni!
(az ajándék anyagot a zárt oldalon találod majd meg)
AJÁNDÉK #3
Kézművesként biztosan sok fejtörést okoz neked, hogyan legyenek érdekesek és változatosak a hirdetéseid.
Ebben az ajándék anyagban 20 ötletet kapsz, amit elővehetsz, amikor hirdetést készítesz. Szövegek, képek, kész minták, amik inspirálnak és segítenek igazán hatásos és figyelemfelkeltő hirdetést feladni.
Mi lesz a következő nagy dobásod? Egy új termék? Egy új szolgáltatás? Egy új vállalkozás? Mi lenne, ha gond nélkül és tervezhetően tudnád felfuttatni és ismertté tenni? Ehhez a jól beállított hirdetéseken át vezet az út.
JELENTKEZZ MOST!
Klikk a gombra, töltsd ki az adatokat és már le is foglaltad a helyed a tréningre!
Fizetni bankkártyával, Paypallal vagy átutalással tudsz, a fizetési határidő 8 nap. Amint a befizetésed megérkezett, elküldjük neked a hozzáférést a tréninghez.
Melyik csomagot választod?
Mindent tudni akarok!
Zseniális Facebook és Instagram Hirdetés Tréning + Profi Hirdetési Kampány Felépítése Lépésről lépésre Mesterkurzus
(4+2 hét tréning br.29.900 Ft)
(ha a gomb valami miatt nem működne ide kattintva is tudsz jelentkezni
Csak egyet kérek!
Zseniális Facebook és Instagram Hirdetés Tréning
(4 hét tréning
br.19.900 Ft)
(ha a gomb valami miatt nem működne ide kattintva is tudsz jelentkezni
Kérdésed van? Keresd ügyfélszolgálatunkat! Email: megrendeles@gazdagmami.hu | Telefon: 06-30-574-72-12 | Messenger: m.me/gazdagmami