Mit tegyél, hogy az egyszeri vásárlóid hűséges vevővé váljanak, akik nem csak újra meg újra visszatérnek, de szívesen tovább is ajánlanak?
Hamarosan itt a Fekete Péntek, a Mikulás, a Karácsony… remek alkalmak, amikkel egyszeri vásárlókat szerezhetsz, de hogyan tovább?
Mit tegyél, hogy a vevőid visszatérjenek és újra meg újra vásároljanak tőled?
Hogyan érd el, hogy véleményt adjanak a termékeidről és spontán is ajánljanak téged?
Mit tegyél, hogy lelkesen kövessenek, megosszák a posztjaidat?
Erről volt szó ebben az élő adásban.
A élő adásban elhangzott módszerek felsorolása:
1. Legyen pozitív a vásárlási élmény! Mit tehetsz a vásárlás előtt, hogy a vevő elégedett legyen a vásárlás után?
2. Dobd fel a csomagot vevővéleményekkel, hűha-ajándékokkal!
3. Köszönd meg a vásárlást és mondd el újra, miért is lesz hasznára a terméked/szolgáltatásod!
4. Adj használati útmutatót és legyen egyértelmű, hova fordulhat, ha nem boldogul!
5. Felhasználási napló és utánkövetés
6. Kiegészítő ajándék, amitől sokkal jobb lesz az egész
7. Ügyfélszolgálati kártya
8. Katalógus, VIP ajánlatok csak új vevőknek, kuponfüzet limittel
9. Továbbajánlás: hozz magaddal még valakit, termékminta két főre, ingyenes online kihívás, amire hozhat másokat is
10. Kérj véleményt okosan!
11. Törzsvásárlói rendszer
12. Közösségi média: aktivizáld a vevőidet posztokkal! (pl. „Mit vettél tőlünk a legutóbb?”)