Úgy gondolod, a vevőid csak az olcsót keresik?
Nem mersz árat emelni, nehogy elhagyjanak a vásárlók?
Nem tudod, milyen értéket adhatnál a piacnak, amiért többet fizetnek?
Ebben az élő adásban megnéztük:
– Miért fizetik ki az emberek a magasabb árat? Mi motiválja őket arra, hogy többet költsenek?
– Miért nem szabad csak egy árkategóriában gondolkodnod?
– Milyen módszerekkel adhatsz el ugyannak a vásárlónak többet?
– Hogyan növeld a kosárértéket?
– Hogyan kommunikáld az áremelést?
– Milyen megoldásokkal vezethetsz be luxustermékeket/szolgáltatásokat?
– Miért érdemes csomagokat adnod és hogyan kommunikáld őket?
– Mivel növelheted a terméked/szolgáltatásod értékét?
Kapcsolódó blogbejegyzések:
Hogyan árazz, ha jól akarod csinálni?
20 ötlet, hogyan adj el árérzékeny vevőknek
Akciózz okosan! Hogyan adj kedvezményt kreatívan?