Van tudásod, de nem tudod, hogyan írj róla?
Szuper a terméked, de kérkedésnek érzed, ha megmutatod, milyen jó?
Úgy érzed, sokkal többet tudsz, mint a versenytársaid, de a vevők mégsem bíznak meg benned eléggé?
Úgy érzed, hiába marketingezel, nem vagy elég meggyőző?
Jó lenne, ha hallgatnának rád, ha elfogadnának szakértőként, de bármit csinálsz, mindig van, aki kételkedik, aki vitatkozik, aki nem hisz neked?
Hogyan építs bizalmat a vállalkozásodban? Erre adtam választ ebben az élő adásban.
A tennivalók vázlatosan:
1. Tedd rendbe a honlapod!
– Kapcsolat adatok (legyen többféle)
– Rólunk oldal (áttekinthető és rövid)
– Többféle elérhetőség
– Fotó
– Regisztrálj be a Google CégembeGoogle Cégembe!
2. Nézd át a közösségi média névjegyeket!
– Állítsd be pontosan a Facebook oldalad típusát!
– Töltsd ki a Névjegy adatokat!
– Adj meg Mérföldköveket!
– Állítsd be az Instagram bemutatkozást! (a Fókuszt is használhatod erre)
3. Fizetési, szállítási adatok: egyértelmű és praktikus legyen
4. Vevővélemények
– Vélemények oldal a honlapodon
– Gyűjtsd őket rendszeresen!
– Terméktesztelés az ügyfeleidnek
5. Szakértői imidzs:
– tedd ki a végzettségeidet,
– mutasd meg a diplomádat,
– mutasd meg fotókon szakmai életed legfontosabb állomásait,
– használj forrásmegkelölést,
– építs szakmai kapcsolatokat!
6. Garancia
– részletesen írd le a kötelező jótállás igénybevételének feltételeit is
7. Őszinte személyes kommunikáció
– videó,
– fotó,
– ismerd el, ha hibáztál.
8. Segítünk beállítani, használati útmutató