Nemrég jelent meg az Instagramon belül a poszt hirdetési lehetőség, amivel könnyen és gyorsan hirdetheted a bejegyzéseidet. Ebben a videóban megmutatom, hogyan kezdj bele!
Mire érdemes használni az Instagram poszt hirdetést?
– Az Instagram követőid számának növelésére,
– megmutatni a termékeidet és ebből érdeklődőket, vásárlókat szerezni,
– felhívni a figyelmet egy határidős akciódra, ajánlatodra,
– a meglevő követőid aktivizálására, újra elérésére,
– nyereményjátékok, hashtag játékok, kihívások népszerűsítésére,
– egy helyi esemény, rendezvény ismertebbé tételére,
– helyi szolgáltatások, termékek hirdetésére.
Miben más ez, mint a Facebook hirdetési felületén feladott hirdetés?
A Facebook felületéről sokféle hirdetést tudsz indítani. Ezek az Instagramon is megjelenhetnek, azonban a formátumuk nem mindig ideális az Instagramon való megjelenésre és általában sokkal kisebb az Instagramos elérésük, nem tudsz velük pl. kifejezetten csak az Instagram követőidre célozni.
Hogyan kell érte fizetni?
Ha van Facebookos hirdetési fiókod, azt kell a fizetési adatoknál beállítani, ha nincs, akkor a fizetési adatoknál meg kell adnod, hogyan akarsz fizetni (bankkártyával vagy Paypallel tudsz)