Sok klassz vállalkozás indul, ami jó ötletre épül és bőven fektetnek a vállalkozás színvonalába is. Megépül egy panzió modern, ízléses berendezéssel, egy bolt szépen kialakítva, jó árukínálattal, egy étterem stílusos bútorokkal, csak egy gond van: a fránya vevők.
Jönnek és van képük nem a tulaj szabályai szerint viselkedni: pénztártól való távozás után reklamálnak, pofátlan módon csak aprópénzt váltani térnek be, teleteszik szeméttel a szemeteseket, összemaszatolják az abroszt, és még számos kellemetlenséget okoznak a tulajnak. Aki ilyenkor tábláz és feliratoz, már a bejáratra kiteszi, mi a házirend, amit be kell tartani a kedves vevőnek. Mint pl. ebben az esetben:
A szabályok egy része érthető, más része érthetetlen és kellemetlen a vendég számára. Pl. amikor egy gyerekeknek szóló kiállításon már a bejáratnál rámszóltak, hogy fogjam a gyerek kezét, ne mászkáljon szabadon. A liftre meg kiírták, hogy babakocsival nem használható (viszont a csigalépcsőn fizikai képtelenség lett volna felvinni a babakocsit). Vagy amikor egy fürdőben az egyik medencére az volt kiírva, hogy 14 év alattiak nem használhatják, a másikra, hogy 14 év alatt nem ajánlott, a harmadikra, pedig, hogy 12 év felett nem szabad belemenni – de akkor melyik medencében fürdőzhet együtt a szülő a kisgyerekeivel?
Láttál már te is ilyen tilalmakat? Tudsz olyan tábláról, ami különösen szokatlan vagy különösen bosszantó tilalmat takar? Küldj be róla egy fotót és nyerj! Indul a „Rosszvevő” játék!
Hogyan vehetsz részt a játékban?
1.Készíts fotót a tábláról! (mobillal)
2.Töltsd fel a www.facebook.com/gazdagmami üzenőfalára (ha még nem vagy tag, ehhez regisztrálnod kell a Facebookon és a facebook.com/gazdagmami oldal tetején a Tetszik gombra kattintani) 2010. augusztus 3-ig!
3. A képeket lájkolni (tetszikelni – vagy, ahogy tetszik :)) augusztus 10-ig lehet, a legtöbb Like-ot kapott tábla nyer!
A nyeremény: Grafológiai tanácsadás Gáspár Katalintól a Harmonet.hu alapítójától és egy Gazdagmami Ajándékcsomag (benne: Gazdagmami START Program, Infotermék MOST és Profi Tartalomfejlesztés Online csomag)
10 Comments
Nyári Angéla
2010. július 18. vasárnapSziasztok!
Kriszinek üzenem, hogy fényképezze le az áthúzott babakocsit, és tuti megnyeri a versenyt!
Ez több, mint felháborító!
Téma lehetne még akár a Fókuszban is.Ja! És ehhez mit szól az „ombuccman”???
kriszi
2010. július 11. vasárnapMónika, ezt nem értem. A tíz év alatti gyerek nem jogosult netezni? Nagy az isten állatkertje… mondjuk én is láttam egy vicces dolgot mostanában: az élelmiszerbolt (nagy, földszintes, akadálymentes helyiség, olyan, mint a Lidl, Penny, Aldi szokott lenni, de nem ezek) ajtaján a szokott „tilos” táblák között (fagylalttal bemenni, cigarettázni, kutyát bevinni) az akkurátusan áthúzott babakocsit 🙁
Ványi Mónika
2010. július 07. szerdaÉn is tudok egy üzletet, ahova 10éven aluli gyermekkel nem mehetnek be. Szomorú, de ha valakinek gyereke van, akkor meg kell különböztetni??? Pedig ez csak egy internet kávéház, ahol éppenséggel fénymásoltatni is lehet.:(
Tamás
2010. július 07. szerdaHa rosszak a szabályok, rosszak a vevők. ha jók a szabályok, jók és hálásak a vevők, mert a betartható, helyes előírások rendező elvként vonulnak végig az ügyfél-vállalkozó kapcsolaton.
Amikor életemben először, a nyolcvanas évek végén Ausztriában jártam, meglepődtem azon, hogy néhány logikus, egyszerűen betartható, de keményen számon kért előírás milyen nagy lendületet tud adni egy munkában. Idehaza azóta is hiába keresem ezt a szemléletet. Kár
Kati
2010. július 07. szerdaNa akkor ma, ha a városba megyek, viszem a fényképezőgépemet! 🙂
valerka78
2010. július 07. szerdaEz ugyan nem tábla, de kaptam egy házirendet egy magán babauszodában: van ott nyilvánvaló hülyeségtől nyílt fenyegetésig minden. És nem is olcsó, közelebb is van, mint ahova eddig jártunk, szóval maradunk, de ha tudnám, valahogy megfúrnám a dolgot. Ötletek?
Szombati Orsolya
2010. július 06. keddGáspár Katiról meg még nem is beszéltem… 🙂 Róla is ódákat tudnék ám zengeni. 🙂 Olyan okos, mint a nap, és olyan lényeglátó, mint egy igazi (városi) boszorkány! 🙂
Szombati Orsolya
2010. július 06. keddHát ez nagyon kreatív ötlet, Ági! 🙂
Kíváncsi leszek a „gyűjteményre”.
Nekem ugyan nincsenek rossz vevőim (De tényleg! Egy darab sem!), így nem is kell őket nevelnem. A szememet nyitva tartom majd, hátha találok én is gyöngyszemet a hirdetőtáblára.
Szóval csak annyit szerettem volna most, hogy gratula az ötlethez, nekem nagyon tetszik!
És remélem, sokan nem csak megnyerni szeretnék a Gazdagmami Akadémia részvételt, vagy a Tartalomfejlesztést, hanem be is neveznek rá, mert – én ugyan csak az Akadémiáról tudok nyilatkozni – mindennemű részrehajlás nélkül mondhatom, hogy
KIVÁLÓ, INFORMATÍV, GYAKORLATI, ÉRTHETŐ ÉS NAGYON KÖNNYEN EMÉSZTHETŐ!!! Szerintem mindenkinek be kellene erre iratkozni, aki online vállalkozást készül indítani, vagy akinek már van ugyan, de még rendelkezik „fehér foltokkal”.
Nekem pl. rengeteget segített már az első két alkalom is az új honlap koncepciójának és kialakításának véglegesítésében és az email marketing stratégia felépítésében. És hol van még a vége??? 🙂
Szeretettel, Orsi
[…] Ugye nem felejtetted el? Ha augusztus 3.-ig feltöltöd a vicces “vevőfegyelmező” fotódat a Gazdagmami Facebook oldalára Grafológiai tanácsadást és Gazdagmami infotermék Ajándékcsomagot nyerhetsz! A szabályokért katt ide! […]
[…] Rólam « Rosszak a vevőid? Fegyelmezd őket! (JÁTÉK) […]