Már ellőtted az összes jó ötleted a vevőszerzésre és kéne néhány újabb?
Hirdettél, nyereményjátékoztál, posztoltál, mégis kevesebb a vevőd, mint szeretnéd?
Íme 7 vadonatúj vevőszerző ötlet, amivel feldobhatod a kampányaidat, izgalmasabbá teheted a hirdetéseidet, több ember figyelmét foghatod meg és érdekesebben, kreatívabban adhatsz el!
Az élő adás vázlata, ha inkább olvasni szeretsz:
Mit tud egy jó kampány, amitől odafigyelnek rá a vevők?
1. Valami új, ami beindít
2. Valami új, ami lelkesít
3. Valami új, ami elad
Az ötletek:
1. Meglepi doboz ajándékba
– Határozd meg, milyen értékű az ajándék, mutasd meg mi lehet benne!
– Mit szólnál, ha kitalálnánk, mi való neked?
2. Végkiárusítás fordítva
vegyél valamit és ajándékba kapod az utolsó darabokat
3. Ugyanaz új formában
– intenzív,
– nyári tábor,
– ugyanaz, de céllal pl. még a nyaralás előtt gyere el
4. Adj ajándékot!
– másik termék,
– utánkövetés,
– rendezvény,
– családi csomag
5. Amíg 30 fok van/esik az eső/tart a vb
– ha lesz 50 megosztás, 50 csomagot adunk 5000 Ft-al kevesebbért, ha lesz 100, 100 csomagot adunk kedvezményesen,
– akció csak éjszaka, csak szombaton
6. Sztori
– beázott a raktár,
– hibázott a nyomda…
– A macska átveszi az uralmat 🙂
7. Számok
– 40 órán át 40%, mert 40 éves lettem,
– 10 éves a blog, ezért 10 terméket kaphatsz meg 10 ajándékkal, a szállítási költség most csak a tizede
Tarts velünk a jövő héten is!
A téma: Csali és érdeklődőszerzés a GDPR után Jelezd, ha érdekel itt >>