Kiírod a termékedre, hogy 20% vagy X ezer Forint kedvezmény és nem érted, miért nem elég vonzó az ajánlatod?
A vevőid alkudoznak, az árat kérdezgetik és bármilyen olcsón adod, úgy sem jó nekik?
Tudod, hogy emelned kéne az áraidat, mert alig élsz meg abból, amit értékesítesz, mégsem mered, mert úgy érzed, akkor senki nem fog tőled vásárolni?
Mit lehet tenni?
Ebben az élő adásban olyan árazási stratégiákat nézünk meg, amik segítenek, hogy
– a vevő is elégedett legyen és te is jól járj,
– ne kelljen magyarázkodnod az áraid miatt,
– eleve meg se találjanak az alkudozók és az árak miatt sopánkodók,
– úgy akciózhass, hogy az ne szimplán csak egy „árakció” legyen a sok közül,
– ne csak a legolcsóbb termékeidre legyenek vevők, hanem a drágákra is.
Erről volt szó ebben az élő adásban!