vállalkozási ötletek, vállalkozás buktatók

Ötletroham!

Jó az ötletem? – ezzel a kérdéssel érkezik hozzám konzultációra a kezdő vállalkozók többsége. A kérdésükben ott az aggodalom: „Mi van, ha nem jó az ötletem?” De vajon milyen a NEM JÓ ötlet?

Az elmúlt 5 évben több, mint 1500 kezdő vállalkozó osztotta meg velem az üzleti ötletét, és ezek között egyetlenegy rossz ötlet sem volt. Csupán olyan ötletek voltak, amiken
– lehetett még csiszolni,
– lehetett még hozzátenni,
– kellett rajta kicsit alakítani,
hogy végül átlagos ötletekből zseniális ötletekké váljanak.

Bármilyen hihetetlen, de nincs olyan ötlet, amit ne lehetne piacképessé fejleszteni, és megtalálni azt a célcsoportot, akinek igénye van rá. Ha egy ötlet megbukik annak mindig az az oka, hogy:

1. nem formálták olyanná, amire a piacnak szüksége lett volna (pl. azért, mert az ötletgazda mindenáron kitartott az eredeti forma mellett),
2. nem keresték meg, kinek lenne rá szüksége,
3. nem terveztek.

A Tökéletesen Friss, Ropogós, Ínycsiklandó Ötlet recepje

1. Végy 20 dkg igényt!

Azaz: Tedd fel a kérdést: Mire lenne szüksége a piacnak?

– Mi a problémájuk?
– Mekkora probléma ez nekik?
– Ha létezne egy ideális tökéletes megoldás, a vevők álma, akkor mi lenne az
– Hogyan lehetne a te ötletedet közelíteni ehhez az ideális megoldáshoz?

2. Fűszerezd egyedi marketinggel!

Figyelem: az ötletes és modern marketing csak akkor éri el igazi hatását, ha a termék is szuper.
Egy gyenge termékhez hiába készítesz profi Youtube videókat, vagy fantasztikusan szórakoztató Facebook kommunikációt, írsz blogot és a többi – idővel kilóg majd a lóláb.

Szintúgy: hiába remek a terméked, ha unalmas a marketinged, senki nem tud majd róla.

Néhány ínyenc marketing-fűszer (mindegyikből elég 1-1 csipet):

    1) Legyen egyéni hangod!
    – Lehet egy egyéni köszöntésed, amivel kezded a blogbejegyzéseidet, a hírleveleidet (és lehet egyéni elköszönésed is)
    – Írhatsz néha meséket (vagy átírhatsz közismert meséket),
    – Írhatsz humoros jeleneteket,
    – Írhatsz kis történeteket a cég történetéből,
    – Leírhatsz egy személyes történetet, olyasmiről, ami veled is megesett és amin az ügyfeleid is átmennek.

    2) Legyen kabalád!
    – Például írhat hírleveleket néha a cég macskája,
    – Kabala lehet akár a termékeidből is (pl. ha táskákat készítesz, mindegyiknek lehet egy fantázianeve és írhatsz kis történeteket hozzá, miért pont ezt a nevet választottad neki)
    – Vagy választhatsz egy „segítő” kabalát (pl. a Mindentudó Kismanó), aki az olvasók kérdéseire ad válaszokat.

    3. Szórakoztass!
    – Például lehet a Facebookon egy folytatásos szappanoperád (mindennap felteszel 1-1 képet a sztori következő részével, a szereplők lehetnek a munkatársaid, vagy akár a termékeid is),
    – Szervezhetsz internetes „valóságshowt”, amiben minden nap 1-1 videóban mutatsz meg pl. egy tanácsadási folyamatot a cégednél, vagy valakit, aki elkezdte használni a termékedet.

    4) Inspirálj!
    – A termékeid többségére csupán a célcsoportod egy részének van szüksége. Kivéve, ha ötleteket adsz nekik ahhoz, hogyan használhatják még a termékeket. Például ha fülbevalókat készítesz, megmutathatod, milyen ruhákkal kombinálva válhat belőlük nappali és mikkel esti viselet.
    Ha bútorokat készítesz, mutasd be, hányféleképpen lehet őket használni a lakásban!

    5) Vond be az olvasókat!
    – Szervezz kérdezős napokat!
    – Tarts fogadóórákat, amikor chaten lehet kérdezni!
    – Tarts nyílt napokat, amikor személyesen is találkozhatnak veled!
    – Adj nekik lehetőséget bemutatkozásra pl. a hozzászólások között!
    – Tegyél fel nekik rendszeresen érdekes, elgondolkodtató kérdéseket a Facebookon!

3. Főzés közben kevergesd!

A forradalmi ötleteket azok az apróságok teszik forradalmivá, amiket menet közben teszel hozzá.
És sokan pont ezen véreznek el.Mert egészen kis problémákra nem találnak megoldást.
Vagy megtalálják a megoldást, de az akadályokat is látják, ami miatt nem lehet megvalósítani őket.

Néhány akadály, amit sokszor hallottam már:

“Nehéz tartalmat gyártani az oldalamra, én nem tudok írni”

Lehetséges megoldások:
– másokkal iratod: pl. keresel szakértőket, akiknek ez jó megjelenési lehetőség (sok portálra így kerül fel a tartalom), ha hirdetőket szeretnél az oldalra, akkor a hirdetők számára egy plusz megjelenési lehetőség, hogy írnak az oldalra,
– a felhasználók írják a tartalmat (véleményeket, olvasói leveleket, tapasztalatokat osztanak meg, mint pl. a Praxis vagy a Határátkelő blogban, minden bejegyzésben csak felvetsz egy témát és a felhasználók leírják róla a véleményüket),
– interjúkat, riportokat készítesz a témád szakértőivel, ehhez neked csak a kérdéseket kell kitalálnod.

“Nehéz hirdetőket szerezni, válságban senki nem hirdet”

Lehetséges megoldások:
– a megszokott bannerhely értékesítés helyett állíts össze változatos hirdetési csomagokat, amikben lehet PR interjú (megint csak a kérdéseket kell megírnod hozzá), galériás megjelenési lehetőség, tesztelés (kimész és leteszteled a terméket, szolgáltatást és arról írsz bemutatót a blogban), hírlevélben való megjelenési lehetőség,
– havidíjas árazás helyett vállalj kattintás- vagy teljesítmény-alapú kifizetést,
– az első 1 hónapot add ingyen, ha elégedettek folytatni fogják,
– ha nagy látogatottságod van, akkor megkereshetsz sales house-okat is, akik kisebb oldalak hirdetési helyeit értékesítik.

“Nincs pénzem, hogy előállítsam az első termékemet”

Lehetséges megoldások:
– indíts egy online előállítható termékkel (pl. online tanfolyam, email tanfolyam, ebook), és ennek a bevételeiből fedezd a fizikai termék előállítását,
– előrendelésben hirdesd meg akciós áron a terméket, kommunikáld meddig kell rá várni, amíg elkészül és a befolyt összegből finanszírozd meg az elkészítését (ha morális aggályaid vannak az előrefizetéssel kapcsolatban, akkor gondolj bele, az élet hány területén fizetsz előre a szolgáltatásért, pl. kifizeted előre a vonatjegyet és csak utána veszed igénybe a szolgáltatást, kifizeted a nyelvtanfolyamot és csak utána veszel részt rajta)

“Túl kicsi a piac itthon, de külföldre menni drága”

Lehetséges megoldások:
– keresd az olcsó hirdetési lehetőségeket online (pl. a Facebookon hirdetni külföldi célcsoportoknak se drágább, mint magyarnak),
– keress külföldi partnereket, akik pl. meg tudják oldani neked a helyi postázást.

Ne feledd: Gondolkodni nem kerül semmibe, de a meggondolatlanság ára annál magasabb 🙂

41 Comments

  • Anna

    2016. január 12. kedd

    Van nekem egy operatőr-fotográfus férjem, vagyok én a magyar tanári és a kommunikációs diplomámmal, mindketten tévéztünk, most ő egyéni vállalkozik én meg nem. használnám a hangom vagy az írói vénámat, foglalkoznék gyerekekkel… és össze lehetne ezt kapcsolni „családon belül”, minden erre visz minket. még sincs meg a „kapcsolódási pont”, amiből biztosan ezer van, de nem látjuk őket, és azt sem, hogy melyik „működne”.. hogyan tovább? segítség 🙂

  • Kiss Kálmán

    2015. november 20. péntek

    Kedves Ági!

    Olvastam az Üzletanyu Születiket és a 79.oldalon említed hogy a legtöbben ott követnek el hibát, hogy vadi új ötlettel akarnak előrukkolni ahelyett, hogy már meglévőt javítanának, továbbfejlesztenének. Ezt úgy érted, hogy keressünk egy olyan terméket/szolgáltatást a piacon amire hatalmas igény van és azt egy új „csomagolásban” másként csináljuk meg?

    • Vida Agi

      2015. november 25. szerda

      Egy ismeretlen terméket bevezetni a piacra nagyon drága. Egyszerűbb és olcsóbb, ha olyasmit keresel, amit nem kell elmagyarázni, de legfőképpen: amire van igény.

  • Lovas Ferenc

    2015. november 08. vasárnap

    Jó napot.
    Olvastam a blogját ,és érdeklődők hogy reklám weboldal hoz milyen tevékenységi kőr kell ,egyéni vállalkozással
    Lehet csinálni vagy KFT kell. Egy kisváros cégeit ,vállalkozásait reklámoznám tőbb vonalon.
    Kőszőnőm segítségét ,tisztelettel Lovas Ferenc

    • Vida Agi

      2015. november 25. szerda

      Mindenképpen cégnek vagy egyéni vállalkozónak kell lenned ehhez.

  • Veres Zsófia

    2015. október 27. kedd

    Kedves Ági! Nagyon hasznos dolgokat olvastam a blogján. Én is jelenleg gyeden vagyok, óvónőként dolgoztam előtte. Mellette készítek mézeskalácsokat, főként barátoknak, de van 7-es adószámom. Igazából azzal sem vagyok igazán tisztába, hogy ezzel hogyan kell adózni. Szeretek bútorokat felújítani, festeni, érdekel a lakberendezés, főként a népies vonal. Szeretnék indítani egy saját vállalkozást, de nem tudom, merre, hogyan induljak. Kérem, ha tud segítsen néhány ötlettel. Előre is nagyon szépen köszönöm!
    További sok sikert kívánok önnek!

    • Vida Agi

      2015. október 27. kedd

      Ameddig csak alkalmi jövedelmed van, azt hetes adószámmal az SZJA bevallásban vallhatod be és növeli az adóalapodat. Ha ez rendszeressé válik (rendszeres eladások), akkor egyéni vállalkozóként lehet folytatni vagy céget alapítani. Ennek minden részletét összefoglaltuk egy könyvelő segítségével ebben a hanganyagban: http://www.gazdagmami.hu/kezdok/kezdo-vallalkozasok-adozasi-kerdesei

  • Attila

    2015. június 30. kedd

    Kedves Ági!
    Azzal kapcsolatban szeretnék kérdést feltenni, hogy a 8559 TEÁOR szám alatt (egyéb oktatás) szeretnék nyelvoktatói tevékenységet végezni egy BT-keretében. Arra vagyok kíváncsi, hogy ehhez szükséges-e bármilyen szakképesítéssel rendelkeznem (nyelvtanári diploma), mert nekem csak abszolutóriumom van…
    Előre is köszönöm! Attila.

    • Vida Agi

      2015. július 01. szerda

      Ha magántanárként szeretnél oktatni, nincs szükséged engedélyre.

  • Csilla

    2014. október 08. szerda

    Kedves Ágnes,

    Sokat nézelődtem a neten, fel is iratkoztam a hirlevélre és sok hasznos információt kaptam a http://www.gazdagmami.hu/ weboldalról. Sokat gondolkodtam, hogy milyen online vállalkozásba kezdhetnék bele és jött egy olyan ötlet amivel kapcsolatban az Ön véleményét kérném és esetleg segítségét is.
    Az jutott eszembe, hogy lehetne-e működtetni egy olyan webshopot ami abból állna, hogy különböző kisebb cégekkel szerződést kötni például ruha és cipő üzletekkel, hogy X összegért cserébe az én webshopomon keresztül értékesiteném az Ő áruját. A szolgáltatásaim következők lennének: fényképet készíteni az áruról, feltölteni,eladni reklámozni, a kiszállítást is intézni, folyamatosan kapcsolatba lenni a tulajokkal.
    Azért is gondoltam erre, hogy kis-és közép vállalkozásoknak jobban megérné hiszen ezzel rengeteg időt megspórolna, hiszen az áruja az egész országban elérhető és nem kell foglalkozzon a webshoppal és ezzel kapcsolatos egyéb teendőkkel hiszen azt én intézném.

    Körülbelül igy gondoltam a menüpontot

    □ CIPŐSAROK KFT—-Női cipő
    —-Férfi cipők
    —-Gyerekcipők

    □ VÁNOR CIPŐ KFT

    □ LAKKCIPŐ KFT

    □ FASHION KFT

    □ RUHA KFT—–Női ruha
    ——Szoknya
    —–stb

    Remélem, hogy jól megfogalmaztam az ötletet 🙂 és érthető lesz.
    Válaszát előre is köszönöm

    • Vida Agi

      2014. október 11. szombat

      Az ötlet jó, sokan kezdenek úgy webáruházba, hogy olyan nagykereket keresnek, akik nem igazán vannak jelen a weben, de jó árujuk van. Érdemes lenne előtte egy kicsit körülnézned, milyen cipős webáruházak vannak már a piacon és megtalálnod azt a pozicionálást, amivel ki tudsz tűnni a piacon, pl. egy bizonyos célcsoportra koncentrálva (csak kislábúak, csak ünneplő cipők, csak kislánycipők stb.)

      • Csilla

        2014. november 04. kedd

        Még lenne egy kérdésem ezzel kapcsolatosan, mivel sokat gondolkodtam, hogy talán jobb lenne a cipők mérete szerint felépitenia webshopot és ne cégek szerint, mivel en tudom, hogy hányas méretű a lában ne kelljen végignezzem az egész cipőt…

        • Vida Agi

          2014. november 20. csütörtök

          Igen, ez jó ötlet!

  • Kiss Dániel

    2014. február 10. hétfő

    Kedves Ági!

    A blogjaid nagyon hasznosak és rendes követőd vagyok a facebookon is.
    Rendkívül motiváló, amit ott is leírsz. Segítséget nyújt a mindennapokban a pozitív gondolkodásmódod.

    Köszönöm a sok jótanácsot:

    Kiss Dániel

  • Ritter Éva

    2013. november 26. kedd

    Kedves Ági!

    Minden elismerésem a Tiéd. Sokat olvasgatlak és szeretném a segítségedet kérni.
    Én egy turit szeretnék nyitni gyerek és női ruhákkal, kiegészítve bizsuval. De nem tudom, hogyan pozícionáljam magamat, nem tudom hogyan tűnjek ki a többi húszból.

    Előre is köszönöm.

  • Balla Júlia

    2013. november 15. péntek

    Kedves Ági ! Csak dicsérni tudlak – egyenlőre. Már rég foglalkoztam a blogírás gondolatával , de a cikkeidet olvasva, most már létre is fog jönni. (Rita oldaláról keveredtem hozzád.) Annál is inkább kell írnom, mert már 2 közérdekű egyedül álló gyűjtemény és 2 majdnem útikönyv fekszik a fiókomban. Most jönne létre a 3.. Indulok egy sajátszervezésű autóútra Tazmaniába, egy hónapra. Magyarul egy sort sem találtam róla az interneten. Nagyon sok cikkedet elolvastam, mégis félve indulok, mert már a 7. X felé vagyok közel. Probálom a az új terminológiát megérteni. Ennél fogva, lehet hogy egy párszor segítségedet kérem az eligazodásban. Remélem sikerrel jár az akcióm. Eddig sikeresnek mondhatom magam. Talán, mert tele vagyok ötlettel, amikkel a munkáimat megfűszereztem és sikerre vittem, és jött a pénz. Ennyit rólam. Kérdéseim: Tazmánia ismertetése egy minden napi közvetítéssel, fotókkal milyen blog oldalra tegyem? Filmeket tehetek-e fel? Vagy csak filmeket tegyek fel és a könyvbe tegyem a fotókat? Filmet, hogyan tudom beépíteni? Erre nem találtam eligazítást. Bízom benned, hogy válaszolsz, amit nagyon várok.
    Különben nagyon sok sikert kívánok az életedben !!! – megérdemled. KicsiNagyi

  • Bori

    2013. október 07. hétfő

    Kedves Ági!

    Nagyon szeretem olvasni az oldaladat, jó ötletekre és nagyon inspiráló környezetre találtam. Azt hiszem végre kezdenek letisztulni a gondolataim, mert tényleg minden napra jut egy „tuti” ötletem, de a nagy fellángolás általában csak egy napig tart. Gyerekkoromtól fogva én voltam az ötletadó és másra bíztam a kivitelezést, de úgy érzem, hogy most kezembe kell vennem az irányítást.
    Mit tegyek abban az eseteben, ha van három hozzám közel álló téma, amelyben úgy érzem, hogy sikeres lennék, de nem tudok dönteni,mindegyiket túlbonyolítom, hogy ne kelljen egyiket sem feladnom. Van értelme több dologba belekezdeni? Köszönettel: Bori

  • Tövissi Enikő

    2013. május 26. vasárnap

    Kedves Ági!
    Régóta olvasgatom a blogjaidat, írásaidat, nagyon tapasztalat-ízűek, bízom az üzleti vénádban, a tanácsaidban!.
    Nekem nem a vállalkozásom profilját illetően lenne most kérdésem, hanem a marketing típusával kapcsolatban. Most vagyok először vállalkozó 🙂 Ha adott egy olyan lehetőség, hogy a „Mesterségem címere” sorozatban „szerepeljek”, ezt összevetve azzal, hogy mondjuk az Elixírben rendszeresen havonta jelentessek meg hirdetést, melyik éri jobban meg? A rendszeres, vagy a több bizalmas infót eláruló, de egyszer megjelenő lehetőség? Láttam, hogy ‘A Nő’ sorozatukban Rólad is készült egy remek interjú. Egyébként (okfejtő)asztrológus vagyok és az Ezotéria sorozatban gondoltak rám.
    Köszönettel: Enikő

  • Rózsa

    2013. május 22. szerda

    Kedves Ági!

    Még csak ízlelgetem és nézegetem a blogot, a honlapot és olvasgatom a könyveket. Pórbálom kitalálni magam. Már lassan 10 éve vagyok ilyen -olyan formában jelen az internet hálójában. De eddig nem kerestem sokat valamit biztosan nem jól csinálok. Na persze nem is csodálkozom, mert eddig nem öltem bele olyan komolyan magam.. család és munka mellett nem.. de most érik az elhatározás és szeretném elindítani magam úgy igazán. forr az öltet és szeretnék segítséget, mankót véleményt kapni. Lehet ez személyesen vagy hát személyre szabottan is? Ha igen hogyan.. egyelőre a munkanélküliség szélén levő anyuka és pedagogus-dietetikus vagyok. Köszi ha írsz néhány szót addig is gyűjtögetek és igyekszem kitalálni magam jobban mint ami van:)
    Rózsa

  • Tündi

    2013. május 13. hétfő

    Szia! Én Tündi vagyok. Nemrég találkoztam a honlapoddal. Nagyon megtetszett, már fel is iratkoztam a hírleveledre. Jelenleg külföldön élek, Angliában. Az a problémám, hogy nem tudom, mivel foglalkozhatnék, milyen otthoni munka való nekem és hogy ha lenne is ötletem, hogyan tudnám innen megvalósítani. Fél évig, 1 évig még biztosan kint leszek. Az angol nyelvet sajnos nem tudom felsőfokon, körülbelül társalgási szinten. Azt szeretném megkérdezni, milyen (otthoni) munkát javasolnál nekem? Jelenleg most sajnos nincs munkám. Sajnos itt sincs nagy választék a munkából. Párommal jöttem ki, szerencsére neki van munkája.
    Előre is köszönöm a válaszodat!
    Szia! Tündi

  • Anna

    2013. május 03. péntek

    Kedves Ági!
    Régi olvasód vagyok. És anya! Továbbá jogász, de a „nagy ötlet” csak várat magára, amivel indulhatnék…

  • Iveszics Tünde

    2013. április 04. csütörtök

    Valószínűleg nem jó helyre írtam, így elküldöm így is, ami a facebookra is kikerült!
    Ági! Őszintén írom, hogy fantasztikus vagy, amit csinálsz és ahogyan, minden. Pár hete találkoztam először veled egy véletlen kapcsán az interneten, felíratkoztam a hírleveledre, elmentem Pécsen az előadásodra. Szinte falom az írásaidat. Kérdésem, hogyan lehet bekerülni az „üzletanyu” csapatba, mit kell hozzá megvásárolnom, mert nekem úgy érzem minden kell, de még a netes írásaidnál tartok. Amiből van egy pár!
    Nagy tisztelettel: Iveszics Tünde, a babatippek weboldal írója, ahol egy fia reklám sincs, mert szerelem és eddig nem érdekelt!

  • Kozma Alexandra

    2013. április 04. csütörtök

    Legjobban azt szeretem, hogy ilyen gyakorlatorientáltak a cikkeid 🙂

    Köszi!!

  • Lara

    2013. március 20. szerda

    Kedves Ági!
    Lenne egy nem egészen ide kapcsolodó kérdésem. Hol érdemes blogot inditani a blog.hu-n vagy a blogspoton?
    Szeretnék egy lakberendezési blogot inditani, nem pénzkeresés céljából hanem csak szeretném dokumentálni magamnak ahogy a lakásomból otthon lesz.De még is jó volna ha lenne kinek irjam.

    • Vida Agi

      2013. április 02. kedd

      Tulajdonképpen nincs jelentős különbség a kettő között, amelyik tetszik, azt válaszd.

    • Lengyel Katalin

      2013. április 06. szombat

      Kedves Lara,

      Igaz, nem ismerem a blog.hu-t, da a blogspotot annál inkább.
      Az én blogom is amolyan félig nyilvános személyes napló, ahova leginkább az eddigi eredményeimet, sikereimet próbálom falra tűzni. Éppen ezért választottam a dinamikus nézetek közül a snapshot-ot. (Klikk a nevemre, és meglátod, hogy miről beszélek).
      Mivel a témakör, amiben „publikálni” akarsz főképp a vizuális tartalomhoz kötődik a blogspot dinamikus nézetei még több frissességet tudnak a blogodba önteni. Tehát válaszd ki a magadnak tetszőt, és blogolj! 😀

      Üdv, Kati

      Ja, és szólj, ha már lehet nézelődni a blogodban/lakásodban.

  • Orsolya

    2013. február 26. kedd

    Kedves Ági!

    2 szóban tudsz nekem abban segíteni, hogy egy palacsintázót hogyan lehet egyedivé tenni?

    Köszönöm,
    Orsi

    • Vida Agi

      2013. március 06. szerda

      Keress egy célcsoportot, amit megszólítasz és ami szokatlan. Pl. palacsinta fogyókúrázóknak, palacsintázó romantikus randevúra vágyóknak, palacsintázó azoknak, akik szeretne későn reggelizni stb. 🙂

  • Kocziszky Andrea

    2013. február 18. hétfő

    Rájöttem, hogy mindenem megvan, ami a vállalkozáshoz kell. 🙂 Csak azt kellett észrevennem, hogy ideje továbblépnem.

  • Szilvia

    2013. február 16. szombat

    Szerintem olyan témában a legkönnyebb tartalmat gyártani, ami a leginkább érdekel, nekem ez a környezetvédelem valamint a víz. Például ha találok egy érdekes eseményt vagy cikket a témámban ami megtetszik, akkor néha arról is írok a blogomban, akár véleményt, értékelést, beszámolót csak úgy… 🙂

  • Edina

    2013. február 14. csütörtök

    Köszönöm Ági a sok jó tanácsot. Engem az online tanfolyam és az ebook csigázott fel. Ehhez milyen vállalkozási forma és teáor szám kell? Köszönöm a válaszod!

  • Edina

    2013. február 14. csütörtök

    Nagyon sokoldalúan közelíti meg a vállalkozás mikéntjét, ezen érdemes filozofálni, mert előbb mindig az eszmei mondanivaló jelenik meg, abból következik a gyakorlat.Minden esetre ez a gazdag ötlettár inspiráló, még akkor is, ha az ember egy és csakis egy szakmán belül építi fel a vállalkozását, ami egyszerűbb megoldás.Köszönjük Ági, így még másoknak is tudunk segíteni, mert az a fontos, hogy mások általunk könnyebben boldoguljanak, az nem csak neki, de nekünk is hasznos, mert az illető állja a versenyt.Most, ebben a teljesítmény orientált világban fontos, hogy összefogjunk,egymást buzdítsuk és tudásunkat közvetlenül és ingyenesen átadjuk a másiknak.

  • Zimányi lászló

    2013. február 13. szerda

    Van egy hirdető oldalam. „http://www.pentele.multiapro.com” Ezt szeretném kicsit felturbózni. Bízom benne hogy segítségeddel sikerülni fog, az anyagod erre utal.

    • Patkós Péter

      2013. március 23. szombat

      Üdv!
      Ne a multiaprót használd! Ha fegyvert tartanának a tarkómhoz se tudnék arról az oldalról jót mondani… Na jó azért ennyire még sem rossz a helyzet, de…
      -Iszonyatosan sok a reklám
      -nehezen áttekinthető
      -nem könnyű ilyen megkötések mellett egyedinek lenni:)

      használható alternatíva még nem nagyon van a piacon, de ígérem keresek megoldási javaslatot is(=

  • Leó

    2013. február 13. szerda

    köszi Ági! 🙂

  • Zsiga Csaba

    2013. február 13. szerda

    Itt most tényleg mutattad az irányt!köszönjük!

  • Nagy Gábor

    2013. február 13. szerda

    Nagyon jók a tanácsok mint mindig.
    Még ami fontos szerintem a gyorsaság!
    Ha van egy jó ötleted, vagy valamibe véletlenül belefutsz rögtön cselekedj. Én menet közben, sétálva, buszon ülve kapom a legjobb gondolatokat, beírom gyorsan a telefonba és otthon neki állok gyorsan megvalósítani. Köszi a cikket.

  • Csáki Kriszti

    2013. február 13. szerda

    Nekem egy webáruházam van ahol játékokat értékesítek, és a „Írhatsz néha meséket (vagy átírhatsz közismert meséket)” ötlet nagyon inspirál. Köszi az ötletet 🙂

  • Horváth Krisztián

    2013. február 13. szerda

    Érdekes és igaz régóta gondolunk ismerőssel egy vállakózásban de nem tudjuk hogyan álljunk neki remélem hamarosan sikerül.Köszönjük a biztatást 🙂

  • Adorján Éva

    2013. február 13. szerda

    Gondolatébresztő, nagyon hasznos írás – mint Ágitól megszokott.
    Egy biztos: gondolkodás és cselekvés nélkül idővel a legszuperebb ötlet is elhalványul, majd elenyészik.
    Talán egy – úgy gondolom – fontos szempontot fűznék csak hozzá:
    NE FÉLJ A KUDARCTÓL!
    Ha mindjárt tökéleteset akarsz, jobb ha tudod, el sem fogsz indulni.