2008-ban az Egyesült Államokból indult az az őrület, ami most hozzánk is elért: egy nap karácsony előtt, amikor webáruházak százai ingyen szállítanak házhoz. A cél? Népszerűsíteni az internetes vásárlást. És, hogy miért is jó neked mindez?
Webáruházként azért, mert még csatlakozhatsz a webáruházak közös akciójához, amire itthon december 16.-án (csütörtökön) kerül sor, és amivel nem csak a karácsonyi hajszában az oldaladra tévedő látogatókat kényezteted, hanem új vásárlókat is szerezhetsz, hiszen az esemény nagy nyilvánosságot kap/kapott. Ha webáruházként csatlakoznál: itt megteheted.
Vásárlóként azért, mert ha ezen a napon vásárolsz az akcióban résztvevő üzletek bármelyikében, akkor csak az árat kell nézned, nincsenek rejtett költségek, plusz megspórolsz több órányi tolongást a tömegben, válogatást a boltokban. Jómagam évek óta a karácsonyi vásárlás legalább felét a neten intézem, nem csak időt, de pénzt is spórolok vele, és mennyivel egyedibb ajándékokat tudok így venni, hiszen nem azt veszem meg, ami a boltban éppen van és még kapható, hanem készítek egy kis listát, hogy kit mivel szeretnék meglepni és utána tudok járni, hol lehet beszerezni.
És végül: -ha most nem is veszel részt benne-, honlaptulajdonosként érdemes tanulnod az ilyen és hasonló akciókból. Hatalmas erő rejlik az ilyen és ehhez hasonló eseményekben. Látogatókat, vevőket, sajtómegjelenést szerezhetsz, bizalmat építesz vele. Lehet, hogy a konkurenciával való vetélkedés helyett hasznosabb az összefogás?
1 Comment
Tolmácsi Ági
2010. december 14. keddKöszi, csatlakozom is a magam módján:)