Hogyan népszerűsítsd a cégedet és járd be a világot? Ebben az élő adásban bemutattam, hogyan népszerűsítheted a vállalkozásodat, a termékeidet, a szolgáltatásaidat és szerezhetsz több érdeklődőt előadásokkal.
Az élő adás vázlata:
Mire jó ez az egész, mit nyerhet vele a vállalkozásod?
– személyes kapcsolatot építhetsz a követőiddel, elmélyítheted a kapcsolatot a régi ügyfeleiddel,
– megismerheted a célközönségedet,
– megtudhatod, hogyan reagálnak a termékedre, az ajánlatodra,
– megtudhatod, milyen kérdéseik vannak (termékfejlesztésnél, tartalommarketinghez jól jöhet)
– kapcsolatépítés,
– értékesítés,
– értékesítési tölcsér részeként,
– eladhatsz valamilyen nagyobb terméket vagy a folytatást,
– listát építhetsz az érdeklődőkből,
– bizalomépítés: megismernek, összetalálkoznak a régi és az új ügyfeleid egymással,
– bemutatkozás, elérheted, hogy megismerjenek és később több előadásfelkérést kapjál,
– új „láb” a cégednek
Milyen formái lehetnek?
– Te tartasz előadást,
– Te is tartasz beszédet, de másokat is hívsz,
– Te csak moderálod az eseményt,
– Csak mások (szakértők stb.) adnak elő
Hogyan finanszírozd?
– ingyenes előadás és eladsz valamit,
– ingyenes előadás és ingyen szerzed a termet is (pl. étterem és a fogyasztás ellenében vagytok ott, megkérdezed a követőidet, ki tud ingyen termet szerezni)
– fizetős előadás,
– keresel önkéntes szervezőket, akik ingyen megszervezik,
– keresel lehetséges helyszíneket (pl. könyvtárak, művelődési ház, civil szervezetek termei, iskolák gyakran olcsóbbak vagy ingyenesek is lehetnek),
– Dolgozz össze szállodákkal!
Fontos: mindig hirdesd meg, kommunikáld minden felületeden, hogy lesz, legyen előre jelentkezés!