Növeli a szolgáltatásod iránti bizalmat és megkönnyíti a kapcsolatfelvételt, ha van időpontfoglalási rendszered. Mutatok néhány módszert, amivel könnyedén megvalósíthatod!
Időpontot foglalni egy szolgáltatónál többféle módon lehet. Ott a hagyományos telefonos megoldás, lehet egyeztetni emailben és egyre népszerűbb a Messengeren keresztüli kapcsolatfelvétel is. Ezek egyszerűek és praktikusak, miért jobb mégis inkább egy rendes időpontfoglaló rendszer bevezetésével bajlódni?
- Mert az ügyfél ideje egyre drágább, szeretné tudni mikor van egyáltalán szabad időpont és szereti kiválasztani a számára megfelelőt,
- mert növeli a bizalmat, ha látszik, hogy mennyi ügyfeled van, mennyi időpont van már lefoglalva,
- mert bejelölheted, mikor alkalmas neked és mikor nem, számodra is átláthatóbb lesz a naptárad,
- mert könnyen és gyorsan használható, ráadásul a jobb rendszerek automatizáltan értesítik is még az ügyfelet az időpont előtt, így a lemondások száma is kevesebb lesz.
Módszerek, amikkel időpontfoglaló rendszert vezethetsz be:
1. Online szolgáltatások
Reservio: Ingyenesen havi 40 foglalásig használható rendszer
Előnyei:
– többféle szolgáltatást és időpontot fel lehet vinni,
– a foglalási oldal gombbal vagy szöveges linkkel illeszthető a honlapodba, a hírleveledbe vagy a közösségi média posztjaidba,
– a foglalásról email és sms értesítő küldhető
Hátrányai:
– csak angol nyelvű leírás van a beüzemeléshez.
Booked4Us Ingyenesen 2 héten át használható, ezt követően havi 2900 vagy 4900 Forintért használható rendszer.
Előnyei:
– több naptárt is tudsz kezelni vele, minden naptárhoz több szolgáltatás tartozik,
– a naptár beágyazható a honlapodba is,
– többféle nyitvatartás és egyéni időpont beállítható,
– beállítható a szolgáltatás hossza, az előkészületi és érkezési idő, ezáltal pontosabb a foglalás,
– email értesítőt küld az ügyfeleknek a foglalásról és az időpontról,
– rengeteg tipp szolgáltatóknak a blogban.
Hátrányai:
– csak 2 hét kipróbálási lehetőség.
Időpontmester Magyar fejlesztésű időpontfoglaló app, amit a weben ingyenesen használhatsz, ha mobilappként is szeretnéd elérhetővé tenni az ügyfeleidnek, akkor pedig hvi 2900 Forintba kerül.
Előnyei:
– gyorsan létrehozható és beágyazható,
– részletes magyar leírás mindenről,
– ingyenesen is használható,
– mobil applikációval is lehet foglalni időpontot,
– többféle szolgáltatást és időtartamot kezel.
Hátrányai:
– nincsenek
2. Facebookos időpontfoglalás
A Facebook oldaladhoz is beállíthatsz időpontfoglalást, ráadásul ez egyszerűbb, mint gondolnád.
Elsőként az oldal fejlécképe alatt a kék gombra majd a Gomb megváltoztatása menüpontra kell kattintani:
Utána katt a Foglalás nálad menüpontra:
Majd a „foglalás most” rádiógombra és a „Tovább”-ra!
Klikk az Időpontok a Facebookon beállításra és a Befejezés gombra!
Ezután megkezdheted a beállításokat. Klikk a Beállítás megkezdésére!
Add meg a szabad időpontjaidat!
Vedd fel a szolgáltatásaidat: klikk a Szolgáltatás megadására és a Befejezésre!
Add meg a szolgáltatásod részleteit:
Ha megakadtál a beállításokkal, a Facebook magyar nyelvű súgója segíthet.
Az ügyfelek ezentúl az oldaladon keresztül vagy Messengeren is tudnak időpontot foglalni, a naptár a Google Naptároddal is szinkronizálható (ezt a Szolgáltatások beállításánál tudod beállítani).
Hogyan add hozzá a szolgáltatásaidat a Facebook oldaladhoz? Itt mutattam meg ennek a beállítását
És, hogy legyen mivel megtölteni a naptáradat: íme néhány vevőszerző ötlet szolgáltatóknak