“Tapasztalatainkból semmit sem tanulhatunk, csak abból, ha elgondolkozunk rajtuk.” (Robert Sinclair) – A világ legegyszerűbb és legbugyutábbnak tűnő dolgain is el lehet gondolkodni és tanulságokat levonni, hát akkor a brazil szappanoperákból miért ne lehetne? Ebben a videóban meg is tettem 🙂
Miért veszi rá emberek millióit, hogy minden este a tévé elé üljenek megnézni ugyanazt a sorozatot akár évtizedeken át?
Miért várja mindenki a következő részt?
Miért lehet futószalagon gyártani ezeket a sorozatokat?
… és mi köze van mindennek a marketinghez?
Kiderül a videóból:
És egy kis segédlet: ha te is szeretnél hasonló videókat készíteni, akkor nyilván kíváncsi vagy rá, hogyan oldd meg házilag.
Készítettem neked egy leírást arról, hogyan készült ez a videó és hogyan tudsz te is ilyeneket csinálni:
http://www.scribd.com/doc/32097375/Hazi-webvideo-keszitesi-kulisszatitkok
8 Comments
Anna
2010. május 31. hétfőKöszi, megprobaltam explorerrel, igy -bar kicsit furan- de bejott!
Anna
2010. május 31. hétfőMozzillaval.
Vida Agi
2010. május 31. hétfőAnna, milyen böngészővel nézed?
Anna
2010. május 30. vasárnapÉn nagyon szívesen megnézném a „hogyan készült” leirast, de csak ures oldalakat latok… valaki tudna segiteni, hogy kell??? koszi!
Haklik Beatrix
2010. május 29. szombatSzerintem az Isaura a legjobb 🙂
Patak Cs. Gyöngyvér
2010. május 28. péntekÁgi!
Hihetetlen, hogy mindig akkor és azzal állsz elő, amire épp szükségem van. Épp egy induló „sorozat” beharangozása előtt állok…
Köszönöm a tippeket, hogy milyen koncepció alapján álljak neki az előkészületeknek, és milyen eszközökkel vigyem véghez.
Köszönöm! 🙂
Kriszta
2010. május 28. péntekSzia Ági,
ez nagyon jó és hasznos volt. Hogy tudok ilyen „megrendelek” gombot varázsolni a blog.hu-ra?
Dr. Kovácsné Erika
2010. május 28. péntekKöszi Ági!
Ez, nagyon tetszett!