Köszönöm a rengeteg megfejtést a reklámszövegírós játékra! A nyertes neve nem más, mint:
Zsanett, aki az Üdülés, Szállás Szlovákiában tulajdonosa! Ő nyerte a belépőt az értékesítési készségeket fejlesztő „Három a kislány” tréningre.
Most pedig Te következel, kedves szövegírásban megfáradt Olvasóm…
Igen, Te, aki nem tudja, mit mondjon az ügyfeleinek.
Aki nem tudja, miről szóljon a nyitólapja, hogyan reklámozza a hírlevelét.
Te, aki bizonytalan benne, hogyan, milyen szavakkal kéne eladnia termékét/szolgáltatását.
Te, aki újra meg újra átírod a szövegeidet és úgy érzed, nem olyan jó az egész, de nem tudod, hol és hogyan javíts bele.
És igen, Te is, aki cégeknek értékesít és nem tudja, feléjük hogyan és mit kéne leírni.
Ezen a héten mindannyian kérdezhettek tőlem a szövegírásról, én pedig válaszolok itt a blogban, mindenkinek!
Miről lehet kérdezni?
-
– Mit írjak a honlapom nyitólapjára?
– Hogyan fogalmazzam át a hírlevelemet reklámozó bannert, hogy többen iratkozzanak fel?
– Hogyan írjak érdekesebb hírleveleket?
– Mit írjak a DM leveleimbe?
Bármiről, ami az online vagy offline reklámszövegírással kapcsolatban számodra jelenleg fejtörést okoz.
A kérdéseidet legkésőbb csütörtökön éjfélig várom a hozzászólások között.
250 Comments
Comment navigation
Stiletto
2012. április 28. szombatKöszönöm szépen:)
Stiletto
2012. április 25. szerdaSzia!
Megnéznéd az oldalamat, még csak 2 hónapja van kész, egyenlőre béta üzemmód:) előre is köszönöm
Vida Agi
2012. április 26. csütörtökAlapjaiban jó az oldalad, de amit feltétlenül meg kéne tenned, hogy azokon az oldalakon, ahol valamit kínálsz (akció, tanfolyam stb.) mindenhol azonnal az oldal alján egy űrlappal lehessen jelentkezni, így hatékonyabb lesz az oldal.
Peti
2012. január 24. keddSzia, megnéznéd az oldalamat?
Várok építő jellegű kritikákat és ötleteteket ! 🙂
Lilla
2010. november 18. csütörtökÁgi kedves, Ránéznél egy „szekértői” bejegyzésemre? http://www.lillambt.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=67:ludtalp-ellen&catid=37:miert-jo-az-mbt&Itemid=66
Köszönöm!
Vida Agi
2010. november 18. csütörtökJó lett! 🙂
Lilla
2010. november 16. keddMa olvastam egy fotós cégről, akik ingyen előhívnak havi 36 fényképedet. Az ő szövegük nagyon jó szerintem! Valami nagyon klasszul kidolgozták. Szerinted is, Ági? Kíváncsi vagyok, mit szólsz hozzá… http://kepest.hu/_public/invitation.aspx?affiliate_code=7676fa11-4002-4b5a-b0d9-5de7fbdeec8a
Vida Agi
2010. november 16. keddÜgyes csali 🙂
Tillinger
2010. október 29. péntekA DVD megjott. Vegre. Ertekeles kiprobalas utan.
tikemi
2010. október 28. csütörtökPróba szerencse: ha még mindig él a lehetőség… Az én blogomról mi a véleményed?
Remélem, hétvégére kikerül az ebook is. Csak a reklámszöveg hiányzik még, s az utolsó finomítások vannak hátra. Kórházi játékokról szól majd a könyv.
Kösz
Szilvi
2010. október 28. csütörtökSzia Ági!
Örülök, hogy rátaláltam az oldaladra. Csináltam egy vadiúj honlapot, tegnap indult. Szeretném, ha megnéznéd a szövegét. Nem akarom ide bemásolni, mert túl hosszú, egy oldalas az egész. Megnézettem 1 anyukával, akinek nagyon tetszett, de nem ismerek túl sok fiatal anyukát személyesen, Te viszont értesz hozzá, kérlek véleményezd.
Itt a cím:
http://www.elvezdazesot.hu
Előre is köszönöm a segítséged!
Szeretettel,
Szilvi
Vida Agi
2010. október 28. csütörtökNem rossz, de pár dolgon lehetne változtatni:
1. Nehezen olvasható, nagyon összefolynak a bekezdések, így nem fogják végigolvasni. Több kisebb bekezdés kéne és keskenyebb legyen a szöveg szélessége (600-700 pixel szélesség között optimális)
2. A két alcím ellentmond a szándékodnak. A szöveg arról szól, hogy bizalmat ébreszt a dolog iránt, mert pont azt írja le, ami a látogató fejében jár, az alcímmel meg azt mondod, hogy ne olvassa tovább…
3. „Ha mától Ön is szeretné saját hajóját irányítani, töltse ki az alábbi űrlapot!” – az „is”-t kivenném, mert gyengíti a szándékot. Ha ott az „is”, akkor az azt jelenti, hogy én irányítom a hajót és még más is, ha nincs „is”, akkor az azt jelenti, hogy csak én felelek a sorsomért, más pedig nem.
4. Az utolsó bekezdés („Ez 2 éve történt…”) elejét érdemes lenne félkövérrel kiemelni, mert így aki nem olvasta rendesen végig, annak visszamenőleg ez eladja a szöveget (Mi történt két éve? Miről maradtam le?)
5. Még egy észrevétel: az Űrlap kitöltését ne így hívd, hanem legyen mondjuk „Kérem a lehetőséget!” vagy valami hasonló, erre többen kattintanak. Ha van rá mód, akkor a szöveg után ne is kelljen kattintani, hanem legyen rögtön ott az űrlap, úgy többen kitöltik, valamint az Űrlap betűtípusa legyen ugyanaz, mint a szövegé.
Szilvi
2010. október 28. csütörtökKedves Ági!
Nagyon köszönöm az észrevételeket, és a gyors választ!
Ennek megfelelően javítok a szövegen.
Hálás vagyok a tanácsaidért!
Szeretettel,
Szilvi
tikemi
2010. október 27. szerdaMilyen megoldás létezik, ahova fel tudom tölteni az ebook-ot, s csak az nézheti meg, akinek a linket, jelszót elküldöm?
Vida Agi
2010. október 27. szerdahttp://www.opendrive.com/
tikemi
2010. október 27. szerdapusszantás!
tikemi
2010. október 26. keddÁgi, egy kérdés: szerinted muszáj egy ingyenes e-book felajánlása letölthető formában a blogon (vagy bárhol), vagy lehet startolni a fizetős termékkel? Én ez utóbbit szándékszom tenni. Mit szólsz? Karácsonyra készülök s inkább azt nyomatnám már most november közepétől (elejétől?), s nem tökölnék az ingyenes e-bookkal.
Köszi, Timi
Vida Agi
2010. október 26. keddLehet startolni fizetőssel is, csak akkor kisebb lesz feléd a bizalom és kevesebben rendelik meg. Ha csak fizetős termék van, akkor a látogatók kevesebb, mint 1%-a rendel, ha előbb a hírlevélre iratkoznak fel és úgy rendelnek, azzal minimum duplaannyi lesz a megrendelők aránya.
tikemi
2010. október 27. szerdaKöszi a választ!
Más: lehet-e jelszóval védeni dokumentumot a scribd.com-on? Ha igen, hogy?
tikemi
2010. október 27. szerdaKöszi a választ!
Más: lehet-e jelszóval védeni dokumentumot a scribd.com-on? Ha igen, hogy? S honnan lehet megnézni, hányan töltik le, olvassák el az írásom?
Vida Agi
2010. október 27. szerdajelszóval nem tudod védeni, viszont a dokumentum mellett jobb oldalt kiírja hányan olvasták el és töltötték le.
Tillinger
2010. október 26. keddKedves Vida Agnes,
A letoltesi link megjott. Link-kent az .mp3-ra 404 a html-ben, folderbol lejatsza.
Ertekeles kiprobalas utan.
tikemi
2010. október 26. keddJó fej vagy te, Ági! 🙂
Vida Agi
2010. október 26. keddirul pirul 🙂
Nagy Éva
2010. október 26. keddÁgi
A fenti szövegírási gondokból lesz majg valamilyen összefoglaló? mik a leggyakoribb kérdések és hibák?
Vida Agi
2010. október 26. keddGondoltam rá, hogy ebből össze lehetne állítani egy tanulmányt. Ha van rá igény, szívesen megcsinálom.
Bernadett
2010. október 26. keddÉn örülnék neki. 😉
Nagy Éva
2010. október 27. szerdaHa időd engedi, az jó lenne:):)
Tillinger
2010. október 26. keddEva – igaza van. Koszonom a segitseget, maskor odafigyelek jobban. Fontos az ertelem es a tartalom. A kozeljovoben nem kivanom Onnel irogatni. Nincs haszon belole se maganak, se nekem. De azert maga irogathat. En addig valami hasznosabban fogok csinalni. Azt, ami miatt ide irtam, arra megoldast keresni. Maga nem tartozik az ugymenetbe, igy kihagyom ebbol.
Tillinger
2010. október 26. keddAsszonyom, Tudtom szerint maga a lap tulajdonosa, igy en Onnek jeleztem a gondomat itt, a hozzaszolasban, mert On a kereskedo, magaval uzleteltem, nem ugyfelszolgalattal. Maga szolhat az ugyfelszolgalatnak, ugy hiszem, ezt igy illene tennie.
Sokan ebben a WordPress maniaban vannak: pedig a WP blogkent jo, a rengeteg hibai es primitivitasa ellenere. Kiprobaltam, tudom milyen, csak gond van vele. Magyaritassal, stb. Olvastam mit irt a joomlarol asszonyom es a WP-rol is. Teljesen nem ertek egset vele.
A mai napig nem ertem, miert nem ugy teszi az eladast, hogy eloszor is nem gagyi WordPress hasznalnjon, hanem joomlat. Ott egy komponenssel elofizetesben rogton le lehetni tolteni az anyagokat nem postazgatni. TELJESEN UGYFELELLENES EZ A POSTAZGATAS. Mivel maganal mar ott a penzem de nem kaptam erte semmit es baromsagokkal huzom az idomat a helyett, hogy elveznem azt, mit rendeltem.
Erti mi a gondom? Az uzleti politikaja a gondom, asszonyom. Kerem, surgosen kuldje ki a megrendelt csomagomat. Az en reszemrol minden teljesitve lett. eMailt is elkudltem a befizetesrol. Maguk is kuldtek eMailt csak epp azt nem, amit kellett volna. Mastol is rendeltem sot, nem is Budapestrol es 2 nap alatt megjott a csomag.
Nagy Éva
2010. október 26. keddMivel az oldalt többen is használjuk, és annak írunk, akinek akarunk ezért akkor írok és azt amit akarok.
Az intelligencia megmutatkozik abban, hogy ki hogyan kezel egy problémát.
Hát megmutatkozott. Az ég óvjon a jövőben az ilyen vásárlóktól.
Vida Agi
2010. október 26. keddUtánanéztem az ügyfélszolgálatunkkal folytatott levelezésednek, amelyből kiderült, hogy 2 nappal a megrendelésed után jelezték (múlt vasárnap), hogy hiányosan adtad meg a címed, így nem tudtak postázni. Mivel közben ezt az adatot megadtad, tegnap kipostázták a termékedet.
Amiről írsz, nem WordPress vs. Joomla probléma. Te dobozos terméket rendeltél, nem letölthető változatot. Évente több, mint 3000 ügyfelet szolgálunk ki úgy letölthető termékkel, hogy azt WordPressel oldjuk meg. De annál a terméknél, amit te rendeltél, eddig erre nem volt igény. Kérésedre azonban átküldtük neked a letöltési linket pár perccel ezelőtt.
Nagy Éva
2010. október 26. keddÓ uram, adj türelmet… de rögtön:)
Tillinger
2010. október 26. keddEva, kerem, nyugodjon meg, nem erinti Ont ez az ugy. Nem kell idegeskednie. Nezze, milyen szepen megoldodik a problema. On ettol sem boldogabb, sem gazdagabb nem lesz.
Kedves Eva, ha mar irogatunk, kerem, erdemes a kerdesemre is valaszolni. Hogyan reagalt volna maga erre? Abbol kifolyolag, hogy semmi koze az en es Vida Agnes kozotti uzleti reszhez, megis beleszolt. Abbol kifolyolag, ahogy reagalt arra, amit irtam egyertelmuen elmondhato, nalam sokkal eroteljesebben lepett volna fel a helyembe. Hiszen koze sincs a dologhoz, megis turelemrol ir. A rogton szoval meg elarulta, hogy maganak a helyembe ekkora turelme nem lett volna, mert rogton akarta volna azt, mit kifizetett. Ellentmond sajat maganak, Eva.
Eva, az eg segitse Ont, hogy legyenek egyaltalan vasarloi. Ha nem lesznek, mit ad a gyereknek enni? Mas munka utan fog kellenie nezni. Ha ram celzott, akkor mibol gondolja hogy jo vagy rosz vasarlo vagyok? A jo vasarlo az, aki fizet s ha semmit nemkap bofajat befogva kussol? Nem, Eva, ez lehet maganal igy megy, nem tudom, de nalam nem. MIndegy egyes fillerert meg kell dolgoznia, ha On az elado. S mindig az ugyfelnek lesz igaza, mert abbol elunk. Ha ezt maskepp fogja tenni, mashoz mennek az ugyfelek. De ezt maga is tudja.
Eva, nem neztem mivel foglalkozik, kerem ne vegye sertesnek, nincs a szemelyevel problemam: nem erdekel mivel foglalkozik, most a sajat dolgaimot epitem.
A problema kezelessel kapcsolatosan nem tudom mire gondol. Az intelligenciam bizonyos helyen jo, mig mashol rohogni valoan keves. A gondokat erelyesen oldom meg, hatarozottan, ami sokszor nem a legelonyosebb. Ilyen vagyok, most jo ez igy.
Tillinger
2010. október 26. keddAsszonyom, kerem kuldje ki meg egyszer aletoltesi eMailt, nem semmit sem kaptam.
Nagy Éva
2010. október 26. keddEgyáltalán nem vagyok ideges, sőt egyre jobban szórakozom:) főleg a hozzászólásain, aminek legtöbbször értelme, vagy tartalma nincs:)
Tillinger
2010. október 26. keddKedves Vida Agnes,
Kerem, kuldje at meg egyszer az eMail postaladamba a maga altal emlitett letoltesi linket. Mivel ma mar volt a postas es nem hozta ki a csomagomat, mit magatol rendeltem.
Vida Agi
2010. október 26. keddÁtküldtük megint. Ha most sem érkezne meg, kérem, hívja az ügyfélszolgálatunkat.
Tillinger
2010. október 25. hétfőVida Agnes,
Csalodtam magaban. Tobb napja rendeltem meg az egyik draga anyagat. Se penz, se anyag. Miert?
Tegnap irtam az egyik ugyintezojenek, vagy ki az, de ma meg valaszra sem meltatott.
Lehet barmilyen bloggja, okos, tanulsagos storyja: tanit, de ha penzrol van szo, eloszor inkabb szolgaljon ki rendesen! Addig nekem ez az egesz csak suket szovegeles.
Remelem, hogy legalabb a DVD-n levo anyag karpotol ezert a maga reszerol elkovetett csuszasnak. Azaz megeri a penzet az anyag, s nem csalodas lesz az. Azzal nemileg karpotolna a csuszasat.
Nagy Éva
2010. október 25. hétfőPár napos várakozás miatt? Van olyan webshop ahol 2-3 hét mire megjön a termék…
Mivel precíz emberek biztos, hogy oka van a dolgoknak. A rákérdezés célravezetőbb és egy cseppet emberibb…
Tillinger
2010. október 26. keddEva, tudja a vasarlas esemenyeit, hogy vedi az eladot? Vagy csak uyg urseben lovoldoz? Vett mar Tole valamit? Elegedett volna? Ha igen, az a maga ugye, dolga. EN nem vagyok elegedett.
Tisztazzuk! Ez nem webshop. Nem vitatom, hogy precizek vagy sem. Onnek azok talan, nekem nem azok, ez teny, ami szubjektiv. Kerdeztem, ha elolvasta volna a kommentemet, talan maga is lathatta volna, hogy ezt irtam.
Az emberibb – ahogy maga nevezzi – ne keverjuk penz koze. Oda erzelmeket ne vigyunk. Avagy maskepp: eladok maganak valami, kifizeti, de semmit nem kap, mert valami kozbejott, de meg szolni se szolok. Igy azt gondolhatja, valami fontos dolog kozbejott, hiszen megertonek kell lenni, ez az emberi. A sajat penzere is ezt mondana, hogy emberi?
Asszonyom, ne nezzen hulyenek. S kerem, hagyja meg a valaszoli lehetoseget annak, akinek szolt a komment.
Vida Agi
2010. október 26. keddSzia, sajnálom, hogy csalódás ért. Ahhoz, azonban hogy tudjunk segíteni, tudom kell, melyik terméket rendelted meg, mikor, kaptál-e visszaigazoló levelet stb. mert ezzel az e-mail címmel, amit itt megadtál, sehol nem talállak a rendszerben.
Megrendelés után egyébként, miután visszaigazoltunk neked és megérkezett a befizetés ajánlott postai csomagban kell megkapnod a csomagot, amikor feladjuk a csomagot, arról e-mailt küldünk. Ha nem kaptál értesítést a postára adásról, akkor az azt jelenti, hogy nem jeleztél vissza a befizetést illetően vagy nem érkezett még meg a pénzed (postai csekknél ez akár egy hetet is igénybevehet, átutalásnál legfeljebb néhány nap, ezért szoktuk kérdni, hogy jelezd, amikor megtörtént a befizetés, így ez a néhány nap is megspórolható)
De jelezheted a panaszaidat az ügyfélszolgálati telefonszámunkon is: 30/8522770
Ágni
2010. október 18. hétfőÁgi, erről már lemaradtam, de legközelebb jobban követem a hírleveled. Egyre töröm az agyam, hogyan tudsz te keresni is, mikor ennyire ingyen adod a tudományt és ilyen következetesen? Én máris sokat javítottam a lapjaimon a hatásodra és gondolom lassan kialakul egy összkép is, és mire a foglalási szezon kezdődik, talán jobban kezdek mint a tavaly. Köszi és további jó munkát!
Vida Agi
2010. október 26. keddÁgni, köszönöm és jó munkát! 🙂
Tiszai Marcsi
2010. október 16. szombatKedves Ági!
Valószínűleg lekéstem már a lehetőséget, sajnos a héten vidékre szólított a munkám. Azért megpróbálom, hátha él még a lehetőség.
Páromnak készült a honlap. Mivel a Gazdagmami tanfolyamon egészen mást tanítottál, nem így terveztem a tartalmakat, de a párom ragaszkodott hozzá. Most elindult egy új, nemurológia tanfolyammal, amelyet népszerűsíteni szeretnénk.
Kérdésem: A nyitólapot ennek megfelelően írjam át, vagy valamelyik belső oldalra tegyem?
A „termékek” a párom által tartott tanfolyamok. Teljesen ezek ismertetésének megfelelően írjam át az oldalakat?
Köszönöm esetleges segítségedet, eddig is rengeteget segítettél, mindig gyorsan és önzetlenül, ezt eddig még nem is tudtam megköszönni. Én elmondhatom, hogy ebben a témában mindent tőled tudok, ami nem biztos, hogy túl sok, viszont nekem nagyon sokat számít.
Marcsi
Vida Agi
2010. október 18. hétfőNem, a nyitólapon maradjon a hírlevél-feliratkozás, a tanfolyamot a feliratkozóknak adjátok el elsősorban.
Készíts egy Tanfolyamok oldalt és ott írjál bővebben a tanfolyamokról.
Heni
2010. október 15. péntekÉn úgy látom, hogy a legutolsó bejegyzésekre jött válasz, meg az elejére is, de középen néhány – az enyém is – kimaradt. vagy csak nem találom meg a válaszom? Vagy az majd később jön?
(Nem türelmetlen vagyok, csak kiváncsi 🙂
Vida Agi
2010. október 16. szombatVálaszoltam mindenkinek 🙂
Móni
2010. október 14. csütörtökSzia Ági!
5 perccel múlt éjfél, eddig hírlevelet írtam, hátha még beférek….
Megnéznéd az oldalam, s a nyitóoldal és az Ingyenes Puska oldal szövegezésével kapcsolatban lennék kíváncsi a véleményedre.
Előre is köszönöm.
Móni
Vida Agi
2010. október 15. péntekAz első, amit észrevettem: a színes betűk. Eleve a neonzöld betű szinte olvashatatlan, de ráadásul 3 féle színű betűt?! Maximum egyféle színes betűt használj kiemelésre és nem kell mindent kiemelni, ez nagyon zavaró, ahol minden fontos, ott semmi sem fontos: azaz, ha mindent kiemelsz, akkor az olyan, mintha semmit sem emeltél volna ki, nem olvassák el. Ehelyett emeld ki csak azt, ami igazán fontos, a többit -hidd el- elolvassák majd maguk.
A szöveg alapjában véve jó, csak én a Puskára hegyezném ki az egészet, nem a hírlevélről írnék. Arról kell írni, hogy megkaphatja a Puskát, és hogy ez miért jó neki. A hírlevél szó megijeszti őket, ehelyett azt kell írni, hogy megkaphatja a Puskát és ehhez csak a nevét és az e-mail címét kell megadnia.
Móni
2010. október 15. péntekKöszönöm szépen Ági!
Szűcs Ica
2010. október 14. csütörtökSzia Ági!
Ha kisgyermekes szülőknek készül az oldalam – gyerekek otthoni tanítása a téma -, akkor melyik „énemet” helyezzen előtérbe: a szülőt, aki „egy közületek” vagy a szakértőt, aki 15 évet dolgozott gyerekekkel?
Köszi!
Angela
2010. október 14. csütörtökSzakértőt??? Én folyamatosan az otthontanításon gondolkodom a gyerekkel kapcsolatban, és mindenki, akivel találkozom, feltétlen ellenzi a dolgot.
Mindenképpen a szülőt helyezném előtérbe a helyedben. A szülők többsége, akik fontolgatják az otthontanítást, éppen besokalltak a szakértő pedagógusokból, és az egész borzadályos iskolából. Egy szülő, aki mellesleg megjegyzi, hogy képzett is ezen a téren, mindenképpen hiteles. Az én szememben legalábbis.
Angela
2010. október 14. csütörtökJa, ha készen vagy az oldallal, jelezz nekem légy szives! Nekem hasonló a blogom (amiből egy weboldalt szeretnék fejleszteni,és esetleg kooperálhatnánk banner cserével kapcsolatban (a témáink is hasonlóak szerintem).
Vida Agi
2010. október 15. péntekSzerintem a szülőt helyezd előtérbe, de persze a bemutatkozásnál leírhatod, hogy 15 éve ezzel foglalkozol.
Laki Elvira
2010. október 14. csütörtökSzia Ági!
Az lenne a kérdésem, hogyan tudnám elérni, hogy minél több feliratkozóm legyen a hírlevelemre?
Előre is köszönöm,
üdv:
Elvira
Erika
2010. október 14. csütörtökKedves Ági!
Ti milyen levelező rendszert használtok, melyiket ajánljátok?
Esetleg ismertek magyar nyelvű, free megoldást? Jól sejtem, hogy e-mail cím felvételhez dinamikus oldal kell?
Köszönöm:
P.H.Erika
Vida Agi
2010. október 15. péntekIngyenes megoldás nincs jó. Olyan megoldások léteznek, amik egy bizonyos feliratkozószámig ingyenesek, ilyen pl. a Listamester (listamester.com)
A fizetősek közül én a Webgalambot, a Silihost Autorespondert vagy a Hírlevélszoftvert egyaránt tudom ajánlani. Ezek bármelyikét statikus oldalba is beillesztheted.
Vida Agi
2010. október 15. péntekElvira, erről itt írtam bővebben: http://www.gazdagmami.hu/internet-marketing/hirlevel-feliratkozas-konverzio
Laki Elvira
2010. október 15. péntekKöszönöm szépen!
Jó hétvégét!
üdv.
Elvira
F.Orsi
2010. október 14. csütörtökSzia, Ági! Régóta visszatérő látogatója vagyok a blogodnak, egyszer már ötletet is kaptam tőled. Most én is kihasználom az éjfélig tartó lehetőséget. Remélem, most is tudsz pár szóval segíteni. 🙂 (De bárki mástól is szívesen fogadok ötleteket).
Van egy blogom, mely a magyar nyelvről szól. A blogot angolul írom (próbálom), de nincs mindig időm. A nyáron pl. nem is volt, ezt most szeretném behozni.
Alapvetően információt szeretnék átadni a blogommal,a célom az lenne, hogy minél többen olvassák, hogy terjesszék, ha hasznosnak érzik, de sajnos csak nem jönnek a látogatók. (Tudom, hogy viszonylag szűk a piac)
Mit csinálok rosszul? (Azon kívül, hogy nem sikerül nagyon gyakran írni). Hogyan lehetne a látogatottságot növelni, úgy, hogy ne kelljen rá költeni, vagy csak nagyon keveset?
(Adwordsöt próbáltam, 1 hónapig, de nem hozott eredményt – tény, hogy nem is volt akcióm, mert nem volt mit akciózni)Nincs hírlevelem, nincs infotermékem – valahogy úgy érzem, hogy az idegen nyelvű blogokon ez nem megy annyira. Inkább az ingyenes tanulás, ami vonzó.
Köszönöm!
Vida Agi
2010. október 15. péntekAz idegen nyelvű blogokon még jobban megy a hírlevél és az infotermék, mint nálunk, de persze mindenhol az ingyenes tanulással kezdődik. Nálad mi a cél? Csak írni szeretnél a magyar nyelvről, vagy majd pénzt is keresnél vele?
Ahhoz, hogy tudd, hogyan lehetne növelned a látogatottságot első körben el kéne gondolkodnod azon, miért akarhat egy külföldi magyarul tanulni? Két csoportot lehet elkülöníteni:
1. Akinek valami miatt meg kell tanulnia magyarul (pl. családi okok miatt, vagy a munkája ideköti, esetleg találkozott már vele és érdekelné a nyelv)
2. Azok, akik még nem tudják, hogy szeretnének magyarul tanulni, de érdeklik őket az új kultúrák és szívesen tanulnak mindig valami újat.
Az első csoportot könnyebb körvonalazni, mert ezen belül egyértelmű alcsoportok vannak:
1. Azok, akik Magyarországra jönnek dolgozni, vagy már itt dolgoznak
2. Azok, akik ide jönnek nyaralni és néhány szót szeretnének megtanulni
3. Azok a diákok, akik ide jönnek tanulni (nekik általában az egyetemen kötelező a magyar nyelv, és nagyon nehezen tanulják meg)
4. Azok, akiknek magyar ősei vannak és szeretnének megtanulni néhány szót
Ahhoz, hogy keresőből szerezz látogatottságot az kell, hogy azokra a kulcsszavakra optimalizáld az oldaladat (a bejegyzéseidet), amit ezek a csoportok írnak be a keresőbe. Például, aki ide jön nyaralni, az tipikusan turisztikai látványosságokra, szolgáltatásokra keres (pl. bepötyögi a keresőbe, hogy Budapest sightseeing – te meg írhatsz egy bejegyzést arról, hogyan lehet gyalog bejárni a várost, mit érdemes megnézni, és közben milyen magyar szavakra lehet szüksége)
F.Orsi
2010. október 15. péntekKedves Ági,
köszönöm a kimerítő választ 🙂
Persze a célom a pénzkeresés. Jelenleg is ezzel foglalkozom, de csak offline. Több tanítványom is van, nagyjából az okokat is tudom, ki miért tanul.
Akkor ezek szerint több „népszerű” bejegyzést (akár magától értetődőt is) kellene írnom ahhoz, hogy többen jöjjenek. Köszönöm az ötletet, megpróbálkozom vele mindenképpen.
Mivel wordpress.com-on van az oldal, tudnál abban segíteni, hogyan lehet hírlevélfeliratkoztatást beletenni vagy hogyan kellene egy infoterméket belerakni? (az infoterméknek legyen statikus oldal, de azt le is kellene tölteni vhonnan, ilyen feltöltős modul meg nincs a wordpress.com-on, vagy csak én nem találom)
Én a jövőben nagyon örülnék, ha indítanál technikai kurzust is 😀
S.Annamária
2010. október 14. csütörtökSzia Ági!
Hosszú hetek óta készülök a blog, később weboldalt indítására és egyszerűen nem merek belevágni:-(
Fogalmam sincs, hogyan épüljön fel, bár 1 éve tanulom/készülök rá és ezer ötletem van, talán pont ez a baj??
Az alap ötlet:
Szelektív hulladékokból készülő kreatív tárgyak
főként kisgyerekeseknek
Témák:
Kreatív tárgyak, alapanyagok (hulladéktipus) szerint
Kreatív látásmód – nem dobom ki, mit alkothatok belőle?
Környezetvédelem (otthon, a mindennapokban), környezettudatos nevelés
Esetleg olcsó, a környezet és a családot kímélő háztartási praktikák
És ami a fórumok szerint a legjobban érdekel mindenkit: SPÓROLÁS
S.O.S. MIT ÉS HOGYAN ÍRJAK A BLOGBA???
A bemutatkozás szövege még megy:-)
Mi legyen a főcímben a néven kívül? Alcím?
Hogyan tudok kb. 2 naponta valami érdekeset írni? Mert nem lehet ilyen gyakorisággal mindig új tárgyakat létrehozni, kitalálni, max 1db/hét.
Vannak
– Saját gondolataim a témáról, témához kapcsolódó saját fotók
– Egy-egy alapanyaghoz kötődő ötletek
Pl. „Vasárnap délelőtt van…alkotnál a gyerekekkel, de nincs otthon semmi? És a tízórairól maradt joghurtos dobozok?” mit szólsz?
– Már megvalósult tárgyak fotóval (nem profi minőség, de legalább látszik az alkotás)
Ebből egyelőre kb 10 van, ez a leg időigényesebb, max. 2-3 újat tudok gyártani havonta
– Tárgyak leírással, sablonnal
Ezekből hetente tudok 1-et produkálni. Grafikus vagyok, a rajzolás megy a leggyorsabban Esetleg ez mehetne csali hírlevélként???
– Lehetne még valami klasszikus „vigyázz a Földre tízparancsolat” oltsátok le a lámpát, vigyetek bevásárlótáskát stb”
– És a spórolós háztartási és egyéb ötletek.
A fő téma mindenképp a kreatívkodás
Ami már megvan offline:
A témában kézműves foglalkozást tartok gyereknek. Tavaly csak az 1. alkalommal jöttek. Rossz volt a szervezés is, most váltottam helyszínt.
De legutóbb is összesen csk 2 gyerek volt! Pedig előtte bemutatkoztam a művház nagy családi rendezvényén (ingyenesen), akkor sokan odajöttek, leültek a gyerekek alkotni. Szórólapot viszont alig vittek, nekem meg valahogy nem megy a tukmálás. Arra is gondoltam, hogy az emberek fejében talán az van, hogy miért fizetnék a szemétért? Holott a végeredményen nem is látszik, miből készült és kreatív alapanyagokat használok, ami ugye nem túl olcsó.
Szeretném remélni, hogy csak marketing probléma. De hát így nem túl motiváló. Pedig eddig bárkinek említettem, tetszett neki az ötlet és tartottam itthon ingyen is, imádták a gyerekek
1.Tehát az elsődleges cél minél több résztvevő a foglalkozásra, a következő 1 hónap múlva lesz.
(Igazából ez sem hoz túl sokat, inkább a reklám miatt érdekes, no meg azért mert a gyerekek is, én is jól érezzük magunkat.)
2. A másik cél, hogy sokan iratkozzanak fel a hírlevélre – tárgyleírás sablonnal??
3. Végül majd a saját termékre és partnerprogram termékeire.
És egy nem igazán idevágó kérdés:
Volna olyan ötleted, amivel a novemberi, decemberi karácsonyi készülődést, ajándékozást meglovagolva lehetne valamit gyorsan eladni, ilyen rövid idő alatt elkészíteni?
Ági, előre is köszönöm a válaszokat és azt a rengeteg segítséget és minőségi munkát, amit eddig is adtál nekünk!
Szeretnélek megkérni benneteket, kedves gazdagmamis társaim, írjátok meg, ha van észrevételetek a fentiekkel kapcsolatban, nagyon szívesen fogadok minden tanácsot!
Szép napot mindenkinek!
Annamari
Vida Agi
2010. október 15. péntekHa elkezded írni a blogot és szereted a témát, akkor nincs megállás: mindig lesznek ötleteid. De jó segítséget nyújthat a Google Keyword Tool is (https://adwords.google.ca/o/Targeting/Explorer?__u=1000000000&__c=1000000000&ideaRequestType=KEYWORD_IDEAS#search.none), ahol ha beírsz egy szót, nem csak azt mutatja meg, mennyi keresés van rá, hanem azt is, milyen hasonló szavakra, szinonímákra keresnek még az emberek. Ezenkívül lehet puskázni a kedvenc témákat fórumokban is.
Ez csak marketing probléma, amit írsz. Két gondot látok ezzel kapcsolatban:
1. Nem tudják ki vagy, mivel foglalkozol, nem bíznak benned. Látnak ugyan személyesen, ha ingyen adod, az tetszik nekik, de miért fizetnének érte?
2. A kreatívkodás nem téma önmagában, hanem egy eszköz. Neked nem azt kell mondani, hogy kreatív dolgokat csinálok és hozzátok a gyerekeket, meg hogy üsd el az időt barkácsolással. Ha ehelyett azt mondod, hogy ezeken a játékos fejlesztő foglalkozásokon a gyereknek fejlődnek a finommotorikus képességei, jobb lesz a kézügyessége és a szem-kéz koordinációja, akkor értelmet adsz a barkácsolásnak 🙂
A blog se arról szóljon, hogyan üssük el az időt, hanem arról, hogyan fejleszthetjük a gyerek problémamegoldó-képességét, műszaki érzékét, kreativitását kreatív feladatokkal.
A karácsony számodra aranybánya, mert azt mondhatod, hogy „nem csak kapni jó, hanem adni is – tanítsd meg a gyermekednek az ajándékozás örömét már egészen kis korban” Eljöhetnek a gyerekek a foglalkozásokra, ahol ajándékokat készíthetnek a családtagoknak. Még jobb, ha a foglalkozáson nem muszáj ottlenni a szülőnek, hanem arra az egy órára te (vagy szerezhetsz egy segédet is magad mellé) vigyáztok a gyerekekre, így anyuka közben intézheti a dolgát. Egyébként van egy karácsonyi marketing útmutatóm, amit tavaly írtam, ebből további ötleteket szerezhetsz: http://www.scribd.com/doc/23442260/Kis-Karacsonyi-Marketing-otletado
Manianyu
2010. október 15. péntekÉn is Ági hatására kezdtem blogot írni, amiből majd később egy honlap lesz.
Azt tanácsolnám, hogy ne hezitálj! Ha megvan a cím (pld. szelektivenkreativan), akkor azonnal indítsd el, és ne félj attól, hogy mit szólnak hozzá. Először (sajnos) úgysincs sok látogató, amire pár bejegyzést megírsz, addigra meg belejössz.
Nézz körül más honlapokon, hátha találsz témába illő írást, képet, amit bemutathatsz. Nem kell mindent Neked kitalálni.
És olvasd Ági írásait, sokat tanulhatsz belőlük… 🙂
Nagy Éva
2010. október 15. péntekÍrnál nekem az arkcsiga@yahoo.com címre? Szeretnék vmit ajánlani.
Sulyok Adrienn
2010. október 14. csütörtökSziasztok!
Ezt az utóbbi egy órában műveltem. Mint már mondtam, totál kezdő vagyok. Kérek szépen véleményeket, ötleteket, javaslatokat a továbbiakhoz. Köszönöm: Adrienn
Ja, a lényeg:
http://megtanitalakangolul.blog.hu/
Bocs a bénázások miatt!
Vida Agi
2010. október 15. péntekKét dolgot vettem észre rögtön az elején:
1. Az egyik blogbejegyzésnek más a betűtípusa, mint a másiknak. Az első bejegyzést javítsd ki, mert így nagyon amatőr benyomást kelt.
2. Nem elég erős üzenet az, hogy „Megtanítalak angolul”, rengetegen tanítanak angolt, ilyet sokan mondanak. A tanulókat nem az érdekli, hogy te meg tudod-e tanítani, hanem hogy ő képes-e megtanulni 🙂 Tehát, ha már az eredeti üzenetnél maradunk, jobban néz ki az, hogy „Megtanulhatsz angolul”
Továbbmenve: ki a célcsoport? Az angoloktatás nagyon széles terület, mindenkinek meg kell tanulnia angolul, te kiket szeretnél okítani? Szólítsd meg őket! Halkas súgom, nagyon jó célcsoport az, akik már elmúltak 40 évesek és úgy gondolják, hogy ha eddig nem tanultak meg, akkor ők már soha sem fognak, többször belekezdtek, nem ment, rossz tapasztalataik vannak, és a céljaik is egészen mások, mint egy főiskolásé… Egyfajta „Nem csak a húszéveseké a világ”-angoloktatás 🙂
Nagy Éva
2010. október 15. péntekSzerintem az is jó lenne, ha lenne vmilyen tematikus e-book. Pl a férjem külföldre utazott repülővel.. Fogalma sem volt, hogy mit hogyan kérdezzen meg: jegykezelés, mit vihet fel, mennyit, autóbérlés stb.. Nem beszélve a nyaralásról,kirándulásról, bevásárlás, stb.. Spec engem érdekelnének ezek a rövid anyagok is:):)
mert lehet, hogy vki nem akar egy teljes nyelvet megtanulni, de jó lenne idegen helyen tájékozódni (rendőr megállít, vámos, camping, stb…)
Sulyok Adrienn
2010. október 14. csütörtökSziasztok!
Ezt az utóbbi egy órában műveltem. Mint már mondtam, totál kezdő vagyok. Kérek szépen véleményeket, ötleteket, javaslatokat a továbbiakhoz. Köszönöm: Adrienn
Simon Évi
2010. október 14. csütörtökSzia Ági,
itthon lassan dolgozom fel a tanfolyami anyagot, és még nem jutottam el a hírlevélírás mikéntjéhez, így lehet, h bugyuta a kérdés: jól látom, h ezek egyrészt előre is meg vannak írva, másrészt meg spontán néha az aznapi hírekből is van hozzá adva?
És tényleg: én szinte minden üzenetet tolakodásnak érzek most…esetleg van olyan könyv, amit ajánlanál a témában?
Vida Agi
2010. október 15. péntekIgen, lehet egy időzített, előre megírt sorozatod és emellett még mehetnek ki a spontán megírt levelek.
Hírlevél-írásról nincs könyv magyar nyelven, ezt gyakorlatból és infotermékekből, tanfolyamokon lehet megtanulni, például nálam a Gazdagmami Tanfolyamon (kezdő szinten) vagy az Akadémián (haladó szinten)
gitta
2010. október 14. csütörtökKedves Ági!
bocs, hogy nem nyugszom, Te mondtad, hogy a ma éjfélig érkezőket megválaszolod, személyes limitet nem írtál:))
szóval írtam egy képekkel öt oldalas pdf-et a mellrákról (mik lehetnek a csomók a mellben, hajlamosító tényezők, milyen szűrési lehetőségek vannak stb) az lenne a kérdésem, hogy ezt is csak e-mailcímért, feliratkoztatósan adjam, vagy mehet mindenki által elérhetőre?
köszi, gitta
Vida Agi
2010. október 15. péntekAttól függ, mi a célod 🙂 Adhatod feliratkozásért cserébe is, de az is egy stratégia, hogy mindenki által elérhetővé teszed és a lámpás oldaladat reklámozod benne. Ha feliratkozásért adod és utána a feliratkozóknak promózod a lámpát, akkor nagyobb hatékonysággal adod el, de kevesebben olvassák a pdf-et. Ha feliratkozás nélkül adod, az nagyobb forgalmat generál és bizalmat épít, viszont kevesebb lámpát adsz el vele rövid távon.
Nagy Éva
2010. október 15. péntekMegnéztem az odlalt, szerintem nagyon ötletes. Ha háziorvos vagy, akkor tényleg a leggyakoribb problémákat felteheted, hogy mi kezelhető otthon és hogyan (gyógynövény i van a világon). Megőrjít, hogy mindenki antibiotikumot töm magába..van ismerősöm, aki beszedi a maradékokat is ha újra beteg, és nem érti, hogy ez semmit sem használ, csak ront…
Mint laikus: a KI ez.. menüpont alatti leírásban odaraknám a neved.. kicsit jobban bíznék benne, ha vállanád, vagy csak én nem találtam? mert ugye honlapot bárki írhat.ez csak zárójeles volt:)
Sulyok Adrienn
2010. október 14. csütörtökKedves Ági!
Egy kérdés, ami a sok profi felhasználónak bugyuta lesz: Két nappal ezelőtt kipattant az isteni szikra, most már tudom, mit tudnék eladni a még nem létező honlapomon. De hogy kell nekiállni honlapot gyártani? Vagy akár blogot írni? Tanulékony vagyok, de egyedül nem tudom elkezdeni…
Másik: ha a termékem egy saját készítésű CD lenne, hova forduljak segítségért? Hogy áll neki az ember felvételt készíteni?
Szívesen veszem bárki segítségét, ha Ági túl elfoglalt! És köszönöm az eddigi jó ötleteket. A hordozni jó és a szoptatásról szóló oldalak nagyon tetszenek, ajánlani fogom másoknak is. (Bocs, hogy a neveiteket még nem jegyeztem meg)
Adrienn
Vida Agi
2010. október 15. péntekBlogot indítani a legkönnyebb: felmész a blog.hu-ra beregisztrálsz és máris van egy blogod 🙂
A honlap macerásabb dolog, először domain nevet és tárhelyet kell foglalnod (például a megacp.com-on), aztán elkészíteni a honlapot. Honlapkészítésre több megoldás van, én a WordPress rendszert tanítom, mert ez kezdők számára is könnyen elsajátítható. Léteznek köztes megoldások is, vannak olyan oldalak, ahol könnyen lehet weboldalakat készíteni, de ezek kompromisszumokat is magukban hordoznak (pl. ilyen az shp.hu)
CD: attól függ mit szeretnél a CD-re. Ha videót, akkor videókamerára lesz szükséged, ha hangfelvételt, akkor egy sztereó digitális diktafonnal vagy számítógéppel (egy jó hangkártya és egy minőségi mikrofon kell) tudod felvenni a hangot.
Kriszta
2010. október 14. csütörtökSzia Ági,
az oldalamon található hírlevél-feliratkoztatásokról érdekelne a véleményed.
A hírlevélírás némi gondot okoz. Nem készítettem hírlevél-sorozatot, hanem hetente írok külön-külön. Változtassak rajta?
Köszi,
Kriszta
Vida Agi
2010. október 15. péntekA feliratkozásról: A „Hírlevelet szeretnél?” cím engem nem győz meg arról, hogy fel akarjak iratkozni 🙂 Sem a nyerési lehetőség. Pár szóban írd le, miért érdemes feliratkozni, mit fog kapni, ha feliratkozik. A címben pedig ne hírlevélnek hívjad (hírlevél sok van, senki nem akar hírlevelet kapni, de a hasznos infót szívesen fogadják), hanem mondjuk e-mail tanfolyamnak vagy levelező pénzügyi tanodának.
Írhatsz hétről hétre is, ahogy jólesik. De hosszútávon jobb a sorozat, mert nálad az infotermék a cél, azt pedig egy időzített sorozat automatizáltan eladja helyetted – akkor miért ne használnád ki az ebben rejlő kényelmet? A sorozatot úgy is megírhatod, hogy már elkezdenek rá feliratkozni az emberek és te minden héten megírsz két levelet, tehát csak néhány nappal jársz előttük.
Kriszta
2010. október 15. péntekSzia Ági,
köszi a véleményt, a hírlevélsorozatot meg fogom írnni, illetve az oldalsávban és a menüben is lecserélem majd. Pl. „Iskolaújság”-ra.(Ehhez mit szólsz?)
Az le van írva, hogy mit kap a feliratkozó a hírlevelekben- a nyitólap alján is van néhány mondat , hiszen ott is ott van a feliratkoztató és a menüből elérhető Hírlevél-oldalon is. Ez utóbbin elég részletesen tájékoztatom a hírlevelek tartalmáról, adatvédelemről és a nyereményről is.
Vida Agi
2010. október 16. szombatIskolaújság-ez jó ötlet 🙂
Kriszta
2010. október 18. hétfőÁtírva!!! 🙂
Viki
2010. október 14. csütörtökKedves Ági!
Pár hete iratkoztam fel a hírleveledre és azóta is sokat tanulok belőlük. Nagyszerű ez a lehetőség, így gondoltam én is kihasználom az alkalmat és kérdezek.
Cégünk két éves és nagyon lassan fejlődik. Sajnos a marketigre igen kevés jut és amit költöttünk az sokszor hiábavaló volt. Szakember segítségére nincs anyagi fedezet, így magam próbálom kitalálni mi lenne a jó. Most fogjuk kicserélni a fejlécet és a logót. esetleg lenne kézzel fogható, használható ötleted?
Hogyan növeljem a forgalmat? Milyen típusú hírleveleket küldjek?
Adjak kedvezményeket?
Hírleveleid hatására most programoztatok egy hírlevélre való feliratkozási ablakot. Az eddigi levelekből rádöbbentem, hogy nekünk ilyen nincs is, csak a regisztrációnál lehet feliratkozni. Pedig nagyon hasznos lehet, sokkal többet fogom használni ezután a hírlevelet. Mégis kérdésem, hogy milyen gyakran lehet használni, hogy ne legyen tolakodó?
Köszönöm a válaszod!
Viki
Vida Agi
2010. október 15. péntekNagyon jó az oldalatok, összefutott a nyál a számban 🙂
A fejlécnél, azt javaslom, ne csak a dizájn legyen a fő szempont, hanem a funkció is: felesleges nagy, látványos fejlécet csináltatni cél nélkül, mert elviszi a tartalomról a figyelmet. Vagy legyen benne a fejlécben a hírlevél-feliratkozási lehetőség akár csak egy rákattintós bannerként, akár maga az űrlap is a fejlécbe kerülhet. Vagy szóljon a fejléc a friss blogbejegyzésekről is, vagy működhet egyfajta oldalajánlóként is, amiben váltakozó képekben hol a referenciák (látványosabb témáknál, lakberendezési oldal, kézműves oldal ez hasznos lehet stb.), hol a hírlevél-feliratkozás, hol az ajánlatkérés stb. oldal jelenik meg. Most a regisztráció ugyan a fejlécben van, de mi vesz rá engem, mint vásárlót arra, hogy fel akarjak iratkozni? Ha csak annyit teszel, hogy leírod mellé, miért érdemes feliratkozni, már sokkal többen fogják megtenni.
A látogatottságnövelésnél a leggyorsabb eszköz, amivel el lehet indulni, mindig az Adwords.
A hírlevélnél a legpraktikusabb megoldás, ha van egy előre megírt sorozat, amit a feliratkozástól számítva legalább 3 hónapon át kap a feliratkozó és emellett küldesz még hetente további leveleket is.
Nálatok az időzített hírlevél témája lehet például a hazai ízek: receptek, amik a termékekhez kötődnek (pl. mézes sütemények, szilvalekváros ételek stb.), tálalási ötletadó stb. Az alkalmi hírlevél pedig kötődhet népszokásokhoz, ünnepekhez (pl. karácsonyi ételek), névnapokhoz, de emellett írhattok a környezettudatos háztartáshoz tippeket is, esetleg lehet egy külön hírlevélsorozat csak háziasszonyoknak erről (Hogyan lehet olcsón, egészségesen megszabadulni a vízkőtől, foltoktól stb.)
A nyitólapon átírnám a szöveget. A „szerettel köszöntjük” és az „oldalunkon megtalálható” helyett arról kell írni, hogy „ugye a szádban érzed a nagymama lekvárjának és a disznóvágáson frissen készült kolbásznak az ízét? Miért ne élvezhetnéd ugyanezt az otthonodban is? Miért ne vennél ízletes, minőségi hazai termékeket az ismeretlen eredetű tömegtermék helyett – kényelmesebben, mintha egy hipermarketben vásárolnál.”
Orsi
2010. október 14. csütörtökSzia Ági!
A nyitóoldallal kapcsolatos a kérdésem. Nálam a blog nyílik meg elsőként. Jó ez így, vagy másik oldalt javasolnál?
Köszönöm!
Mészáros Anikó
2010. október 14. csütörtökOrsi! Én ismerem az oldalad 🙂 Nekem nagyon tetszik és bejön és minden. Szerintem az, hogy mi a nyitóoldalad, attól függ, mi a célod. Szóval: mi a célod az oldallal?
Vida Agi
2010. október 15. péntekTeljesen jó ez így: az, hogy mi a nyitólapod attól függ, honnan, hogyan jönnek a látogatók. Ha keresőből, hirdetésekből sokan érkeznek a nyitólapra, akkor fontos, hogy a nyitólap kapuoldal legyen, ami vezeti a látogatót, ne pedig blog. Ha viszont főként az aloldalakra, blogbejegyzésekre érkezik sok látogató, akkor lehet a nyitólap egy blog.
Orsi
2010. október 15. péntekKöszönöm mindkettőtök véleményét!
Orsi
2010. október 15. péntekSzívesen elolvasnám az összes kérdés-feleleket, de csak kb. 20 van, ami elérhető. A többit hol találom?
Vida Agi
2010. október 16. szombatOrsi, a hozzászólások alatt, ha legördítesz, alul van egy Korábbi hozzászólások felirat, de egyébként meg: http://www.gazdagmami.hu/marketing/marketing-szovegiras/comment-page-1
Mónika
2010. október 14. csütörtökSzia Ági!
Köszönöm a lehetőséget, élnék is vele és két dologban kérném is a segítséged! Swarovski kristályok és féldrágakövek felhasználásával készítünk ékszereket, és ezeket webáruházon keresztül forgalmazzuk. Az alapanyagot közvetlenül a Swarovskitól vásárolom, egyéb költségem nincs, ezért rendkívül kedvező áron tudom adni őket. Ráadásul minden vásárláshoz adok egy ajándék Swarovski kristály fülbevalót is. Egyik értékesítési módom az e-mail marketing (spam törvényt teljes körűen betartva, súlyos pénzekért megvásárolt céges e-mail címekre:)). Már két ilyen e-mailkampányunk is volt, az első elég nagy, a második kevesebb sikerrel. A legnagyobb problémám az, hogy nem egy sima bemutatkozó e-mailt akarok írni, de nem tudom, hogy nő vagy férfi fogja-e elolvasni, ezért nem tudom, hogy mire fektessem a hangsúlyt, főleg az első két mondatban. Így csak a kedvező árát tudom hangsúlyozni az ékszereknek, márpedig ez szerintem nem túl szerencsés….
A másik: egy nagy látogatottságú, kifejezetten nőknek szóló honlapon van fent egy bannerem, viszont rendkívül kevés kattintást kapok onnan. Valószínű, hogy nem elég figyelemfelkeltő a banner, ennek módosításában kérném segítségedet, bár ezt ezen a fórumon nem tudjuk megoldani, mert a képet nem tudom neked elküldeni. Van rá mód (természetesen nem ingyen kérem), hogy ebben is segíts?
Vida Agi
2010. október 16. szombatNehéz egy ilyen levelet jól megírni, mivel nem tudod, ki kapja meg. Éppen ezért úgy kell megírni, hogy ne személyes tényezőkhöz, hanem mondjuk egy aktuális ünnephez kapcsolódjon. Most pl. jön a karácsony, ezért erről lehet írni benne és arról, ami mindenkit érint: az ajándékvásárlási maceráról. A férfiak lecsapnak rá, mert nekik ez gond, a nők meg úgyis megnézik, mert ékszeres oldal 🙂
A banner ügyében írj az asszisztensemnek a beatrix@gazdagmami.hu -ra és felvesszük a kapcsolatot.
Mónika
2010. október 17. vasárnapKöszönöm, jelentkezem :)!
Ildikó
2010. október 17. vasárnapSzia Mónika,
nagyon szép, ízléses az oldalad. 🙂
Mónika
2010. október 17. vasárnapIldikó, köszönöm, örülök, hogy tetszik :)!
Comment navigation