A legrosszabb, ami a hirdetéseddel vagy a posztjaiddal történhet, hogy érdektelenséget vált ki az emberekből. Nem figyelnek rá oda. Észre se veszik. Vagy ha észreveszik, csak átgördítenek felette. Pedig a terméked szuper, egy csomó időt töltöttél, hogy jó legyen a szöveg és ez a hála?! 😭🙂 Mit lehet tenni?
A gond nem azzal van, hogy teljesen rossz, amit írtál, hanem azzal, hogy csak az olvasó racionális agyát szólítod meg vele. A jó reklám viszont a szívhez szól (azaz az érzelmi agyterületekhez).
Egy felsorolásra a telefonod tulajdonságairól nem emlékszel, de a fotójára, az ígéretére, amit a hirdetésben láttál: na, arra nagyon is!
Ezt tudod te is elérni, ha megtanulod, hogyan válts ki érzelmeket a marketingedben.
Hogyan csináld? Mire figyelj, hogy ne legyen túl „nyálas” a szöveg, de mégis megmozgassa az olvasóban, amit meg kell? Milyen érzelmet kell egyáltalán kiváltanod (nyilván nem az a cél, hogy elijeszd őket 😂)?
Hogyan tegyél érzelmeket a posztjaidba, a hirdetéseidbe vagy bármilyen kommunikációdba úgy, hogy hatásosabb legyen tőle?
Erről szólt ez az élő adás.