Fb? Insta? Blog? Vagy TikTok? Melyik marketing eszközt válaszd?

Sokan kérdezik tőlem, hogy „Tényleg egyszerre kéne használnom az összes közösségi média felületet?”
„Muszáj mindenhova beregisztrálnom és posztolnom?”

Valójában nem.

Valójában azt a stratégiát kell választanod, ami a legjobban megfelel:
– annak a szintnek, ahol a vállalkozásod marketingje aktuálisan van,
– a célcsoportodnak, amit el szeretnél érni,
– a kapacitásodnak (ha egyedül vagy, nincs segítséged, azt az eszközt kell választanod, amivel hatékonyabban érheted el az embereket).

De mi ez a szint és melyiken mennyi és milyen eszközt érdemes használnod?
Honnan tudhatod, hol érheted el legjobban a célcsoportodat?
Mennyit számít az eszköz és mennyit a tartalom, amivel megtöltöd?

Minden közösségi média felületen ott kell lenned? Melyiket válaszd? Legyen-e blogod, hírleveled, honlapod, webáruházad? Készíts videókat? Hol hirdess?

Ebben az élő adásban végignéztük a válaszokat.

A videóban elhangzott eszközök listája:

Regisztrálj a Google Cégembe!

Pinterest
Slideshare
Instagram
Facebook oldal létrehozása (kapcsolódó tartalom: Hogyan hozd ki a legtöbbet a Facebook oldaladból?)
Facebook csoport létrehozása
Twitter
Apple Podcast
Soundcloud
Snapchat
Youtube
TikTok
LinkedIn
Vimeo
Whatsapp
Scribd

Piackutatáshoz használható eszközök:
Facebook Audience Insights
Google Trends
Keywordtool.io
Ubersuggest

Időzítők:

Later.com
Hootsuite

Comments are closed.