Sokan kérdezik tőlem, hogy „Tényleg egyszerre kéne használnom az összes közösségi média felületet?”
„Muszáj mindenhova beregisztrálnom és posztolnom?”
Valójában nem.
Valójában azt a stratégiát kell választanod, ami a legjobban megfelel:
– annak a szintnek, ahol a vállalkozásod marketingje aktuálisan van,
– a célcsoportodnak, amit el szeretnél érni,
– a kapacitásodnak (ha egyedül vagy, nincs segítséged, azt az eszközt kell választanod, amivel hatékonyabban érheted el az embereket).
De mi ez a szint és melyiken mennyi és milyen eszközt érdemes használnod?
Honnan tudhatod, hol érheted el legjobban a célcsoportodat?
Mennyit számít az eszköz és mennyit a tartalom, amivel megtöltöd?
Minden közösségi média felületen ott kell lenned? Melyiket válaszd? Legyen-e blogod, hírleveled, honlapod, webáruházad? Készíts videókat? Hol hirdess?
Ebben az élő adásban végignéztük a válaszokat.
A videóban elhangzott eszközök listája:
Regisztrálj a Google Cégembe!
Pinterest
Slideshare
Instagram
Facebook oldal létrehozása (kapcsolódó tartalom: Hogyan hozd ki a legtöbbet a Facebook oldaladból?)
Facebook csoport létrehozása
Twitter
Apple Podcast
Soundcloud
Snapchat
Youtube
TikTok
LinkedIn
Vimeo
Whatsapp
Scribd
Piackutatáshoz használható eszközök:
Facebook Audience Insights
Google Trends
Keywordtool.io
Ubersuggest
Időzítők: