Tartalommarketingezel, mégis csak kevesen olvasnak?
Azt szeretnéd, ha többen találnák meg a webáruházadat, a termékeidet?
Olyan vásárlókat szeretnél, akiknek sürgősen szüksége van a termékedre vagy a szolgáltatásodra?
A megoldás: keresőoptimalizálás!
De hogyan szerezz több látogatót a keresőből, ha már beálltak a helyek a találati listában és úgy tűnik, képtelenség előrébb jutni?
Mit tegyél, ha elveszítetted a korábbi jó pozicióidat?
Mit tegyél, ha hiába készítesz sok tartalmat, alig-alig talál rád valaki?
Hogyan keresőoptimalizálj most, 2019-ben?
Mire figyelj és mi változott a korábbi évekhez képest?
Az élő adás vázlata:
- Onsite elemek: amit az oldaladon beállítasz, keresőbarát URL, belső linkek, kategóriák és címkék, képek (alt tagek)
- Offsite elemek: az oldaladra mutató linkek, hivatkozások
- Nem az a lényeg, hogy első legyél, hanem, hogy minél több helyről megtalálható legyen a márkád, „webfoglalás”
- Sokat számít az oldalon töltött idő: minőségi tartalom, hosszabb cikkek, képek, galériák, videók
A legfontosabb trendek:
1. Mobile First: ha mobilon keresnek a jobb találatok mennek előre
Az oldaladat a Google Search Console-al ellenőrizheted.
2. Sebesség: előrébb kerül az, akinek gyorsabban töltődik be az oldala, állítsd be, hogy a lassan betöltődő elemek ne jelenjenek meg mobilon
Az oldalad sebességét itt nézheted meg
3. Backlinkek: a túl gyors és direktben kulcsszavakat tartalmazó épülés nem jó, spontán épülés, folyamatosan 1-2 új link, használd a márkanevedet!
4. GDPR: ha van Google vagy Facebook pixel a blogodban vagy használsz Google Analyticset, mindenképpen legyen cookiehasználatot elfogadó gomb az oldaladon!
5. Folyamatosan bővülő tartalom: frissítsd a régebbi tartalmaidat, tegyél fel rendszeresen újakat, új hírek, aktualitások, a hozzászólás is frissítés, ha nagyobb az aktivitás az oldalon, az is segít.