Tavaly márciusban a „Mitől dől a lé?” konferencián tartottam egy előadást, amiben azt mutattam meg, mitől kezd el igazán működni a vállalkozás: attól, hogy a tulajdonosa rendszerben gondolkodik. Azóta rengeteg kezdő vállalkozóval beszélgettem, és bizony nagyon kevés volt köztük az, aki képes volt átlátni a folyamatot, látni a lépéseket és megmondani azt, mi lesz a következő lépés. Te látod?
Az indulás és a folytatás
Kezdő vállalkozóként, amikor még csak tervezgeted a lépéseket, gyakran a sok új információ tengerében egészen elvész az igazán fontos információ. Gyakran látom, hogy valaki már minden tudást megszerzett, sok mindent megtett már, de még nem jutott el addig, hogy mindezzel pénzt is keressen.
Mintha egy világkörüli útra indulnál, kezedben a poggyász, zsebedben a repülőjegy, az út minden részletét megtervezted már, csak éppen az útvonalat nem tudod még.
Képzeld el, hogy felszállsz a repülőre és fogalmad sincs, hova megy? Elég kellemetlen lenne nem? A vállalkozás-indítással ugyanez a helyzet. Ha nem ismered a lépéseket, akkor életed legizgalmasabb nyaralása helyett életed legrémisztőbb kirándulásban lehet részed!
Pedig a térkép egyáltalán nem olyan bonyolult, mint gondolnád:
1. lépés Piackutatás
Mérd fel a piacot, válassz olyan területet, ahol sok pénzt költenek az emberek, és ahol lehet költséghatékonyan marketingezni! Ez a két fő szempont az, ami igazán számít: ha egy piacon nem igazán költenek, akkor nagyon nehezen fogsz tudni boldogulni rajta még jó marketinggel is (pl. ha most szeretnél autókereskedést nyitni, nehéz helyzetben lennél). Ha pedig túl sok a jól marketingezett cég az adott területen, akkor ugyan nem lehetetlen, de azért nehéz lesz boldogulnod rajta és itt bizony sok múlik a türelmen, a kitartó próbálkozáson és az időtényezőn.
A piackutatásnál sok kezdő ügyfelem megakad. Azt várják tőle, hogy bizonyosságot szerezhetnek, pontos számokat afelől, hogy az adott területen sikeresek lesznek-e vagy lesznek-e egyáltalán bevételeik. Csakhogy a siker nem csak azon múlik, jó-e a piac. Sokkal fontosabb az a piac, amit te teremtesz magadnak azáltal, hogy felméred a leendő ügyfeleid igényeit és olyan termékeket fejlesztesz, úgy alakítod az áraidat, olyan csomagokat, szolgáltatásokat találsz ki, amikre igényük van.
Onnantól kezdve, hogy nem attól félsz vajon a konkurenseid árai alacsonyabbak-e, hanem elkezdesz igényalapú marketingben gondolkodni és nem azon töröd a fejed, mekkora szeletet hasíthatnál ki a piaci tortából, hanem azon, hogy saját piacot teremts magadnak, máris olyan útra lépsz rá, ahol nincsenek korlátok. Nincsenek korlátai a piacnak. Nincsenek korlátai a bevételeidnek. Mert a cégednek lehet konkurenciája, de NEKED nem 🙂
2. lépés Első lépések: már ez is marketing
Abban a pillanatban, hogy tudod, mit fogsz csinálni és kinek fogod csinálni, máris megteheted az első lépéseket a vevőszerzés felé:
- Listaépítés – Sokféleképpen lehet reklámozni egy céget, de kicsiként a leghatékonyabb és a leginkább mérhető a direkt marketing, ezért javaslom mindig, hogy építs listát, ami a gyakorlatban azt jelenti, hogy a blogodon, honlapodon hírlevél-feliratkozási lehetőséget kínálsz. Ha emellett Facebookot és Twittert is használsz gyorsan tehetsz szert ismeretségekre, „követőkre”, akikből később vásárlóid lehetnek, de értékes emberi és üzleti kapcsolatokra is szert tehetsz így.
Ismertség – Hiába van fantasztikus szaktudásod, a világon senki nem tud róla, ha nem beszélsz róla. Ma már nem elég leírni a honlapodon, hogy mit tudsz és milyen elismeréseid vannak, sokkal meggyőzőbb, ha be is bizonyítod. Amikor például valaki rákeres a Google-ben arra, hogy „hozzátáplálás”, megtalálja valamelyik blogbejegyzésemet benne egy csomó hasznos hozzátáplálási tanáccsal, amiket azonnal alkalmazni tud. Vajon meggyőzőbb-e ez számára, mintha egy szép leírást találna az oldalamon arról, hogy milyen tapasztalt hozzátáplálási szakértő vagyok?
Ahhoz tehát, hogy vásárlóid legyenek ismertséget kell szerezned. Ez részben azt jelenti, hogy látogatókat szerzel az oldaladra, akikből aztán rendszeres olvasók lesznek. Részben pedig ide tartozik a közösségi oldalakon való kapcsolatépítés is, hiszen innen is szerezhetsz partnereket, vásárlókat, kapcsolatokat.
Igényfelmérés – Amikor már vannak olvasóid, akkor van kit megkérdezni arról, miben segíthetnél nekik, milyen igényeik vannak, milyen problémáikat kellene megoldani. Egy-egy rövid felmérés, egy blogbejegyzés, amire sokan reagálnak mind segíthet ebben, de sokat lehet tanulni abból is, ha csak hagyod, hogy kérdezzenek tőled (mondjuk egy nyílt nap keretében).
Termékfejlesztés -Ha már tudod az igényeket, akkor nem lesz nehéz a termékfejlesztés sem. A dolog nyitja mindössze annyi, hogy el kell szakadnod a megszokott sémáktól. Egyik ügyfelem táplálékkiegészítőket árult, és úgy érezte reménytelen a helyzete, mert rengeteg más cég is árulta ugyanazokat a táplálékkiegészítőket ugyanolyan áron, ha pedig a vásárló egy csomó nagyon hasonló webshoppal találkozik, hol veszik meg az árut? Hát ott, ahol a legolcsóbb…
Éppen ezért a következőt csináltuk: Összeállított a táplálékkiegészítőkből 3 féle csomagot 3 célcsoportnak (fogyókúrázók, kismamák, 50 év feletti nők). A csomagokban a vitaminok mellett az adott csoport problémáiról volt egy információs könyv, a fogyókúrázóknak egy napi étrend minta, edzéstervek, valamint egy zárt fórum tagság, és minden hónapban egy szabadon választható ajándék könyv. A vitaminokért pedig nem dobozonként kellett fizetni, hanem havi előfizetés formájában a teljes csomagért. Így nem lehetett többé összehasonlítani az árakat a többi hasonló oldallal, hiszen itt a termék többé nem a vitamin, hanem az adott problémát (pl. fogyókúra) megoldó csomag volt.
3. lépés Eladás
Ha már szert tettél egy listára és tudod mi a termék, akkor nincs más hátra, mint kiküldeni az első ajánlatot. Sokan annyira félnek ettől az egy lépéstől, hogy „vajon mit szólnak majd az emberek?”, hogy inkább meg sem lépik. Halogatják a végtelenségig és közben panaszkodnak, amiért még mindig nincsenek bevételeik.
Az első kampányom nagyon béna volt (persze akkor nagyon tetszett :)) Az első levél előtt fogalmam sem volt, hogy ha én ezt most így kiküldöm, akkor fog-e bárki is rendelni, de jött kb. 10 megrendelés az akkor még nagyon kicsi listáról, én pedig átestem a tűzkeresztségen. Nem érdemes ezt sokáig halogatni, sőt elárulom, még a terméknek sem kell feltétlenül készen lennie, amikor meghirdeted.
Gondolj bele, amikor jelentkezel egy nyelvtanfolyamra és befizeted a díját a tanár még nem készült fel azokra az órákra, amiket neked fog tartani! Te is megteheted, hogy előbb eladod a helyeket és amikor már látod, hogy vannak jelentkezők, akkor nekik megtartod a saját online vagy offline tanfolyamodat vagy összecsomagolod azokat a csomagokat, amikre érkezett rendelés.
Így néz ki tehát eddig a rendszerünk:
4. lépés Folytatás
Meglepő módon az első sikeres eladás után is sokan bizonytalanok benne, hogyan tovább. Fejlesszek új terméket?
Adjam el ugyanazt a terméket megint?
Kezdjek egy egészen új üzletbe?
Ha van igény új termékekre, akkor lehet új termékeket fejleszteni, innentől kezdve azonban rendszerben kell látnod a termékeidet is: Melyik termék kinek szól? Mekkora az átfedés közöttük? Nem zavarja-e össze a vásárlókat a sokféle termék? Melyik termék hol helyezkedik el a termékpalettában? Az új vásárlóknak szól vagy a régieknek? Átlátható-e a vásárlóid számára a termékpaletta? (ha sok terméked van, akkor érdemes igények szerint rendezni őket, tehát nem a terméket ajánlani, hanem azt a problémát, amit megold)
Ha túlvagy az első kampányodon és ott állsz egy termékkel, akkor a következő (és a legegyszerűbb) lépés a látogatottságnövelés kell, hogy legyen, szerezz új látogatókat, új feliratkozókat, növeld még nagyobbra a listádat és így 1-2 hónap múlva megint akciózhatsz.
Fontos az is, hogy amikor látod, hogy egy kampány jól működik, automatizáld, azaz az új feliratkozók automatikusan kapják meg az ajánlatokat bizonyos időközönként, így neked már csak a látogatószerzéssel és az új termékekkel, a fejlesztéssel kell foglalkoznod, a többit a rendszer elintézi magától.
Ez utóbbit sokan utópiának gondolják, de őszintén szólva én 2 évvel ezelőtt beállítottam a másik oldalamon egy automata rendszert és azóta nem nyúltam hozzá: folyamatosan érkeznek a megrendelések, nekem csak annyi volt a dolgom, hogy felépítsek egy másik rendszert, azt, amiből a látogatók érkeznek folyamatosan.
Olyan egyszerű az egész, nem? Mégis, hol rontják el sokan? Ott, hogy kapkodnak. Túlesnek az első néhány kampányukon és ahelyett, hogy automatizálnának és a régi rendszerüket építenék, fejlesztenék újabb és újabb oldalakat indítanak – végül pedig azt látják, egyik sem működik igazán jól.
Látod már, hol van a kutya elásva?
Minden lépés, amit fent olvashattál valójában 1-1 önálló rendszer, amit sok különféle eszköz alkot. Például a Piackutatáson belül a kulcsszókutatás rész így néz ki, ha a használható eszközöket is beleírjuk:
Ezentúl ha találkozol egy új eszközzel, ami jónak tűnik, kérdezd meg magadtól, hogy vajon melyik alapelemhez kapcsolódik. Milyen célokra érdemes használnod? Előfordulhat, hogy ugyan jó ötletnek tűnik valami, de a céljaidtól távol visz. Ezeket az ötleteket inkább tedd el későbbre. Az a tapasztalatom, hogy először gyorsan végig kell menni az úton (a fenti lépéseket), hogy aztán újra és újra végigmehess rajta. Amikor először mész egy új helyre, akkor nagyon hosszúnak tűnik az út és minden olyan új… Ha viszont még tízszer újra meg újra ellátogatsz ugyanoda, akkor egyre rövidebbnek tűnik az út, egyre rutinosabb vagy és egyre mélyebben megismered az adott helyet. Szóval elsőre ne akard tökéletesen végigjárni az utat, elég, ha céltudatosan mész végig rajta 😉
– nagyobb lesz a listád,
– több lesz a látogatód,
– nagyobb ismertségre teszel szert.
Kövess Twitteren és figyeld az #elsolepes címkét! >>
Ha még nem vagy Twitter felhasználó, akkor regisztrálj itt (magyar nyelven) majd vegyél fel az ismerőseid közé!
27 Comments
Komáromi Miklós
2010. február 16. keddSzia Ági, sziasztok olvasók!
Nekem a rendszerről az egyik vállalkozóbarátom jut eszembe, aki csont nulláról felépített egy rendszert és befektetőktől 160 milliót kapott a továbbfejlesztésre. A srácnak semmilyen forrása sem volt, csak az ötlete, a víziója és a kitartása. Most igaz kicsit megilletődött, de a rendszerre minden nagybefektető felkapja a fejét.
A másik, a McDonald’s-hoz hasonló Franchise rendszerek, amelyeket középiskolás, ill, huszonéves fiatalok tudnak vezetni, mert minden le van kottázva a szisztémában.
Nem tudom ismeritek-e a V-Mítosz c. könyvet, melyben arról ír Gerber, hogyan alakíthatunk át kisvállalkozást franchise-ra, automatizált működéssel.
Nagyon értékes könyv 🙂
A harmadik dolog pedig a network marketinggel kapcsolatos.
Sokan azt gondolják, hogy az MLM = direkt értékesítés, a termékeket el kell adni.
A dolog lényege viszont ott is a rendszer. Bárki aki bekapcsolódik, már holnaptól tudja mit kell csinálni, és ténylegesen meg is tudja csinálni.
Erről van is egy video:
http://networkmarketing-pro.blogspot.com/2009/12/hatalmas-mlm-halozat-felepitesenek.html
Üdv,
Miklós
Vida Ági
2010. február 10. szerdaMárti, a másik 😉 CorNit, ehhez még annyit, hogy heti 1x ülök neki, mert ha minden nap csinálnám, akkor megőrülnék 🙂 heti 300+ kérdést kapunk, fizikailag lehetetlen egyedül megválaszolni mindet, így is heti 2-3 órám megy el vele.
CorNit
2010. február 10. szerdaÁgi, kösz a titkot. Nekem segített :-).
Márti
2010. február 09. keddÁgi, melyik az a blog? Ugye nem titkos? 😉
Mészáros Anikó
2010. február 09. keddÁgi!
Csak most jártam err ismét! Köszi, igen: pont erre az oldalra gondoltam!
Miért nem találtam meg, ez rejtély…
Vida Ági
2010. február 08. hétfőNem, van olyan blogom, ahol napi több száz komment érkezik, ott más olvassa el helyettem őket, de ez titok 😉
CorNit
2010. február 07. vasárnapÁgi, te MINDEN kommentárt elolvasol? Feltételezem, hogy igen, de ezzel mégis mennyi időd megy el? Vagy este nekiülsz a napi adagnak és amire nem érkezett megfelelő válasz köben, arra válaszolsz? És mindezt mindhárom blogodban?
Éva
2010. február 07. vasárnapEzt megjegyzem:)
Vida Ági
2010. február 07. vasárnapNem Éva, ez azt jelenti, hogy aki egyszer már csinált egy jó üzletet, utána tud csinálni másikat is 🙂
Éva
2010. február 07. vasárnapKedves Ági!
Hogy bírod ezt energiával? 3 oldal is rendszeresen vezetni, ráadásul remekül. És még közben gyereket is nevelsz. És ahogy látom a Varróház és a Kreatív vagyok oldalak szerzője is ugyanaz a személy. Nem semmi mit csináltok.
Ebből egyébként lehet olyan következtetést levonni, hogy több lábon kell állni? (vagy inkább érdemes több lábon állni)
Mindenesetre köszönöm a választ, most már sokkal bizakodóbban állok a dologhoz mint tegnap reggel.
Sok szépet és jót nektek!
Vida Ági
2010. február 07. vasárnapÉva, semmi gond 🙂 A probléma abból adódik, hogy félreértettél valamit: nekem nem csak ez a vállalkozásom van, hanem ezen kívül pl. itt a Kismamablog.hu, ahol nem vállalkozásépítést tanítok, hanem gyereknevelést. Nagyon problémás terület, mert mindenki ért hozzá 🙂 De szerencsére az emberek költenek erre is pénzt. Aztán ott a Bababaratnyaralas.hu, ahol szálláshelyeket lehet keresni. Válság van, mégis mennek az emberek nyaralni. Számos ügyfelem épített olyan vállalkozást, ami kreativitásra épít, és vásárolnak tőlük. A titok ugyanis nem csak abban van, MIT árulsz, hanem abban is, HOGYAN árulod.
Példa sikeres kreatív oldalakra: http://www.varrohaz.hu, http://www.kreativvagyok.hu, http://www.panyizsuzsi.hu és még sorolhatnám 🙂
CorNit
2010. február 06. szombatKedves egészségedre, Éva! Azért a hisztitől ez messze volt. Ági meg örül, hogy megint megoldódott valami nélküle is.;oD
Éva
2010. február 06. szombatKedves Corinna!
Melengették szívemet szavaid, köszönöm. Igazából a hozzászólás óta már több óra eltelt, és ez a negatív hangulat javában elszállt. Legalább ebből is tanultam valamit: ne írjak hirtelen felindulásból hozzászólást.
Ezért elnézést is kérek Ágitól, hogy ilyen nyavalygásokkal tömöm a hozzászólásokat.
Azt hiszem talán csak egy kis megerősítést akartam, megnyugtatást, hogy nem ilyen zord a helyzet. Ezt tőled meg is kaptam Corinna. További sok sikert kívánok a te vállalkozásodhoz.Amint sikerül az a nagy levegővétel, én is nekiállok.
Ági, tényleg bocsánat a hisztiért!
CorNit-a szálszelídítő NEMEZkészítő
2010. február 06. szombatÉvaaa!
Egy kicsivel több optimizmust :o)!
1: „addig csavarjuk a dolgot míg meg nem szerezzük feketén, az istenért nem akarunk fizetni érte” Ti igen? Mi nem. Én nem. Meg még sokan nem. Ne már azokon az embereken járjon az eszed, akik ilyenek, hiszen ez nem a te célcsoportod! Felejtsd el őket és olyanokra gondolj, akiknek szánod a szolgáltatásodat. Rájuk koncentrálj és meg is jelennek majd. Aki ingyen akarja, annak meg viszontlátásra. Ez a hozzáállás persze igényel egy nagy levegővételt először, de bele lehet jönni.
2. Semmmmmi különbség nincsen Ági pénzkeresést tanító „magánpénzverdéje” és egy kreativitást fejlesztő szolgáltatás között. (De mondhattam volna díszpontyeledel-árusítást is.) 100% ugyanaz vonatkozik rá, ami fent le van írva. A pénzkeresés több mindenkit érdekel, mint a spéci rajzolás. Akit viszont a spéci rajzolás érdekel, az CSAK téged fog megtalálni, ha a fentiek szerint dolgozol. A végén hozzáteszem biztatásképpen, én online oktatok textilművészetet (egyelőre még csak németül). Remekül működik, fél év alatt nulláról felépítve. Úgyhogy hajrá! A lényeg: KEZDD EL CSINÁLNI! Csak akkor fogod tudni pontosan, mi az, amit nem tudsz.
Corinna
Éva
2010. február 06. szombatKedves Ági!
Szeretném a véleményedet kérni egy témában, amit én sajnos nem tudok megítélni, te viszont valószínűleg elég vállalkozás útját egyengetted már ahhoz, hogy tudj konkrét tapasztalatból beszélni.
Az érdekelne, szerinted hogyan lehet kissé „átverni” a magyar mentalitást, és elérni, hogy vásároljanak is a vállalkozásból? Én eddig úgy figyeltem meg, hogy az olyan vállalkozások, mint a tied mennek, hisz ahhoz ad segítséget -lesarkítva a dolgot- hogy hogyan legyen az embernek több pénze. Ugye a segítségeddel megcsinálja a vállalkozást, amiből lesz több pénze, és pont ez kell neki.
De mi a helyzet az olyan vállalkozásokkal, amelyek pl. az egészséggel vagy mondjuk egy kreatív technikával kapcsolatosak? Én eddig azt láttam, hogy ezeket a dolgokat a háttérben hagyjuk, mert nem ígér pénzkeresetet. És noha esetleg nagyon vágyunk a dologra, mégis addig csavarjuk a dolgot míg meg nem szerezzük feketén, az istenért nem akarunk fizetni érte. Szerinted mit lehetne tenni, hogy vásárlásra ösztönözzük őket?
Én konkrétan egy kreatív oldalt szeretnék létrehozni, ami a rajzolás egy fajtájában segít, és a termékeim letölthetőek lennének. De attól félek, ismerve mentalitásunkat, hogy sokan inkább lerágják a kezüket mintsemhogy pénzt adjanak érte. Így aztán nem is merek belefogni a dologba.
A válaszod előre is köszönöm, Éva
Vida Ági
2010. február 05. péntekAnikó, erre gondoltál? http://www.gazdagmami.hu/kezdok/itt-lehet-kerdezni
Márciustól lesz elérhető a TECH csomag, már gőzerővel dolgozunk rajta.
Vida Ági
2010. február 05. péntekÁgi, nagyon örülök. Megsúgom: a te véleményed is közrejátszott abban, hogy így átalakítottam a Motivátor anyagokat, ezentúl minden számban így lesz 🙂
Kern Ági
2010. február 05. péntekKedves Ági!
Sokat gondolkodtam azon, hogy megosszam-e ezt a levelet veled nyilvánosan vagy csak neked küldjem el e-mailben. Talán másokat is érdekel, amit írok.
Az az igazság, hogy nem akartam megvenni ezt az év eleji Motivátor különszámot, bár érdekelt, hogy mi lehet benne. A legtöbbször az a gondom az anyagaiddal, hogy annyira sokat adsz, hogy nem is tudom megemészteni, követni, átültetni a gyakorlatba.
Aztán megnyertem a Motivátort! Tegnap hozta a postás. Azóta nem tudok aludni. Fantasztikusan jól sikerült! Logikus, követhető és végre minden anyagot le is írtatok szövegesen, nem kell végighallgatnom az egész videót. Ez nekem nagyon sokat segít, mert rengeteg időt takarít meg. Az ötleteim számtalanok, alig bírok magammal és folyamatosan azon töröm a fejem, hogy mivel kezdjem.
Még egyszer: nagyon köszönöm!
Hanna
2010. február 04. csütörtökA blog és a twitter összekapcsolása merénylet-számba menő ügyes húzás szegény kezdő-fejemnek….. 😉
Ellenben második gyengéd erőszak Ági részéről, már ami a gyakorlati inspirációt célozza, blogolok, twitterezek………egyiket se tudom, de csinálom…. 🙂
Mészáros Anikó
2010. február 03. szerdaÁgi! Mikor indul a gazdagmami TECH?
WP K2 magyarítást-honosítást keresek. A kobakon már nem frissítik, és ami a fenn lévő legutolsó verzió, az nekem nem működik. Vagy attól kellene működnie?
$Norbert$
2010. február 03. szerda@Hantos Gyöngyi: Na igen, az a másik véglet, amikor nincs meg az egyensúly és valaki túltervezi a folyamatokat.
@Ági: Nagyon ügyes a blog és a Twitter összehúzása. Grat!
Hantos Gyöngyi
2010. február 03. szerdaAztán vigyázzatok lányok! Magam olyan rendszerközpontú vagyok, hogy kb. két évembe telt, mire elindítottam a vállalkozásunk. Ági a megmondhatója, én vagyok a ló túlsó oldala. De mit várjunk egy informatikustól, aki adatstruktúrákon „nőtt fel”. 😉
Ugynakkor nem érzem elvesztegetettnek az időt. Rengeteget tanultam ezalatt a két év alatt.
És ugye a „kritikus tömeg”! Szóval hamarosan robbanunk 🙂 és ezt kívánom a többi anyukának is!
Gyöngyi + 3 manóka
Mészáros Anikó
2010. február 03. szerdaNem hiszem, azt nem ismerem. Itt az oldalon volt egy bejegyzés, amiben lehetett kérdezni. Valami ilyesmi is volt a címe, hogy „Itt lehet kérdezni”, de ez alapján nem találtam.
Ott kérdeztem rá pl. a pdf készítésre egyszer, meg ott találtam meg azt is, amikor az opendrive-ot ajánlottad ingyenes tárhelynek. De most egyiket sem találom…
admin
2010. február 03. szerdaAnikó a Motivátor Zártosztályra gondolsz?
Mészáros Anikó
2010. február 02. keddÁgi! Nem pont a témába vág, de keresem azt a helyet, ahol mindenféléket lehetett kérdezni. Régebben többször jártam ott, jó volt. Most meg nem lelem…
Megvan még? Kérdeznék – ott.
Niki
2010. február 02. keddSzeretnék én olyan nagyon béna első kampányt….:-)
HCsilla
2010. február 02. keddA rendszerben gondolkodni tudást érdekes módon én nem a vállalkozás előkészítése során tanultam meg, hanem akkor, amikor egy nagy multinál egyszerű, mezei talpas ügyintézőként dolgoztam. Igaz, a munkaköröm olyan sokféle területtel való együttműködést kívánt meg, hogy egyszerűen lehetetlen volt nem ismernem, hogy ha én ezt vagy azt csinálom, vagy netán nem csinálom, azzal mit okozok más területeken dolgozó kollégáknak…
Azóta nagyon odafigyelek az összefüggésekre – még azokra is, melyek első látásra talán nem is olyan nyilvánvalóak.
Nekem Ági cikke valahogy ezt idézte fel.
Egy biztos: akárhogy tervezem is meg a vállalkozásomat, minden elemet úgy kell beillesztenem, hogy lehetőség szerint nem csak, hogy ne zavarja a másik működését, hanem erősítse is azt. (Ha még többszörözi is, na az a multiplikációs csoda!)
Üdv:
🙂 Csilla 🙂