A te vevőid is mindenre azt mondják „drága”?
Mindig az olcsóbb megoldást választják?
Simán átmennek a konkurenciához, ha ott olcsóbb egy termék vagy szolgáltatás?
Mi okozza ezt?
Mit lehet tenni az extra árérzékeny vevőkkel?
Mit mondhatsz nekik, ha azt mondják drága vagy ha nem mondanak semmit csak csendben elkattintanak vásárlás nélkül?
Ebben az élő adásban mutattam 20 megoldást, ami segíthet!
Ha szeretnéd egyben áttekinteni, a 20 tipp röviden:
1. Lehet, hogy nem ennyit szánt rá, mert nem tudja, mennyit is ér: mutasd meg neki!
2. Nem tudja pontosan mennyi ér, nem megfelelő információi vannak: mutasd meg neki, milyen árak vannak a piacon, adj összehasonlítási lehetőséget
3. Nem most akarja megvenni: adj neki értesítési lehetőséget, amikor aktuális lesz
4. Nem biztos magában: sok-sok részletes információ a termékről és arról, kinek való, mit old meg, miben segít
5. Fél, hogy pénzkidobás lesz: adj garanciát!
6. Kezdj egy kisebb értékű termékkel és adj upsell ajánlatot!
7. A drágább terméked elé építs be egy olcsóbbat (sámli)!
8. Adj downsell ajánlatot azoknak, akik nem kérték a drágább terméket!
9. Add oda darabokban!
10. Fapados ajánlat
11. Részletfizetési lehetőség
12. Mutasd meg, mi van mögötte
13. Előzetes oktatás, informálás
14. Mutasd meg mit nyer vele! (időt, pénzt, békét stb.)
15. Mutasd meg mit takarít meg vele! (időt, pénzt)
16. Segíts neki dönteni!
17. Adj ajándékokat, bónuszokat mellé!
18. Engedd, hogy kérdezzen személyesen is!
19. Tegyél ki vevővéleményeket, értékeléseket!
20. Mutasd meg a szép új világot, ami akkor köszönt rá, ha megvette a termékedet! 😉