Béna értékesítési szövegből jó: Hogyan?

Amikor szeretnéd eladni a termékedet, írnod kéne róla, de semmi nem jut az eszedbe.
Ott izzadsz egy Facebook esemény szövegén, a termékleírás felett a shopodban vagy egy értékesítési oldal megírásakor és bármit is írsz, valahogy nem jó a szöveg.
Vagy megírod lelkesen és alig reagál rá valaki.

Mitől lesz jó egy értékesítési szöveg?

Mitől lesz igazán hatásos? Ehhez adtam ötleteket ebben az élő adásban.

Az élő adásban említett példamondatok egyben:

Címsorok

„Mindenki azt mondja, hogy a ……….. csak egy pénzkidobás, pedig nem. Bebizonyítjuk.”

„Ezt tanultam meg ….. év alatt a …….-ról”

„Állítólag a ……. nem átverés. Pedig de.”

„Így szerette meg a …..t a lány, aki szerint a …… szemfényvesztés.”
(vagy „Így szerette meg a …..t a 60 éves nő, aki szerint a …… nem való 60 éveseknek.”)

„Nem sikerül a ……? Itt a segítség:”

Termékleírás

„Neked is ez a problémád? ……..
Mit szólnál, ha megoldanánk?”

„Ez a kék táska a szürke hétköznapjaid üde színfoltja lesz majd.”

„Képzeld el, ahogy reggel elindulsz otthonról…”

Kifogáskezelés

„Tudom, ez most hihetetlennek tűnik, de nekem is az volt, amíg nem láttam a saját szememmel.”

„Na vazze, már megint egy tréning a …..-ról!
De ez most nem egy tréning, hanem…..”

„Megint egy napot eltöltök egy rendezvényen és minek?
Nem kell sehová elutaznod, mert ….”

„Mi van, ha ablakon kidobott pénz lesz az egész?
Nem lesz az, mert van garanciánk, ami……”

„De mi van, ha….?
Nincs semmi, mert….”

„Nekem való? Kinek nem való? Mikor segíthet?”

„Mi van, ha nyaralni megyünk és közben jön meg a csomag?”

„Utálom a postást várni…”

„Ki lehet próbálni személyesen?”

Jobb hirdetéseket szeretnél? Tarts velünk itt >>

Comments are closed.