Hogyan írj olyan értékesítési szöveget, amire felfigyelnek, elolvassák és a végén rendelnek a vásárlók?
Mit hova írj és miért pont oda?
Mit ne írj a szövegbe és mi az, amit igen?
Hogyan oszlasd el a vevők kifogásait és kétségeit?
Erről volt szó ebben az élő adásban.
Értékesítési szöveg írás lépésről lépésre (az élő adás vázlata)
:
1. Írj egy címsort!
2. Írj egy alcímet!
3. Írj a vevő problémájáról!
– problémák felsorolása,
– milyen élethelyzetben van a problémája miatt,
– hogyan érzi magát tőle,
Mutasd meg a problémát egy illusztráción is!
4. Mi lesz, ha nem oldódik meg a problémája? Mi történik, ha együtt kell élnie vele?
5. Ígéret: Mi lenne, ha a problémája megoldódna? Hogyan változna meg akkor az élete?
6. Mutasd be részletesen az ajánlatodat!
7. Miben különbözik az ajánlatod? Miben első? Miben egyetlen? Mi nincsen benne? Mi NEM a terméked? Mutasd meg egy képen is!
8. Írd le az árat és mondd el, mit kap ezért az árért!
9. Kinek szól ez az ajánlat és kinek nem?
10. Gyakran Ismételt Kérdések és válaszok
(11. Szakértői rész, mutatkozz be)
12. Miért most vedd meg a terméket?
13. Vedd meg a terméket! Megrendelő űrlap