Ilyenkor év végén sorra jelennek meg mindenhol a marketing trend listák, de ennél sokkal fontosabb: Hogyan változtak meg a vásárlói szokások? Mit szeretnének most? Mit keresnek? Mire reagálnak? Mire vágynak? Mivel tudod megfogni a figyelmüket? Erről volt szó ebben a ☀ Gazdagmami Show ☀ élő adásban.
Az adás vázlata:
Hogyan változtak a vevők 2023-ban?
1. Több online vásárlás, de fontos a biztonság! Az idősebb célcsoportok is szívesebben vásárolnak, de több személyes figyelmet igényelnek
2. Kényelem: átvevőpontos kiszállítás, gyors checkout, azonnali kiszállítás
3. Egészség, wellness, mentális egészség, életmód, mint hívószavak
4. Őszinte kommunikáció, transzparencia a cégeknél, etikus módszerek: legyél elérhető, válaszolj a kérdésekre, hozzászólásokra a közösségi médiában
5. Okos akciók: kuponfüzetek, kuponok, csak tagoknak elérhető kedevezmények, értéknövelés
6. Kapcsolódás, bizalom a márkák, vállalkozások felé
7. Videók: rövid videók (már az idősebb korosztályok is nézik!!!), élő videók, interaktív videók (kérdezz-felelek videók pl.), videós hirdetések (spontán)
Leave A Response