Van csoportod, de a tagoknak csak egy része vásárol nálad?
Most indítanál csoportot, de nem tudod, milyen csoport támogathatná a vevőszerzésedet?
Ebben az élő adásban abban segítettem, hogy:
– Milyen módszerekkel terelheted a csoporttagokat a vásárlás irányába?
– Miket posztolj, ha aktivizálni szeretnéd őket?
– Mit tegyél, hogy a te termékeidet ajánlják egymásnak a csoportban?
– Hogyan erősítheted a márkádat a csoport segítségével?
– Milyen csoportot indíts a vállalkozásodnak?
Az élő adás vázlata:
Tartsd aktívan a csoportot!
1. Adj! (témák, hasznos tippek, videók, élő adások, kihívások, hírek)
2. Beszélgess! (kérdések, felmérések, szavazások, kezdeményezések, lehetőségek)
3. Válaszolj! (hozzászólásokra, kérdezős nap)
4. Dicsérj!
5. Moderálj! (legyen házi szabályzat és legyél szigorú)
6. Kérd meg a követőket, hogy hívjanak új tagokat! (ajánlják tovább a csoportot, kihívások, jutalom, ha újakat hívnak)
Eladás a csoportban (ötletek):
1. Kedvezmény, kupon, ajándék, csak tagoknak
2. Elsőség (ők tudnak először az újdonságokról)
3. VIP helyek, csomagok csak csoporttagoknak
4. Kihívások (a csoportban vagy hírlevélben)
5. 2-3 részes felvezetés + email
6. Kutatás – Folytassam? – Mire vagy kíváncsi még? – Miben segíthetek?
7. Inspiráció, vevővélemények
8. Interjúk vevőkkel, tagokkal
9. Online találkozó/webinárium – a végén ajánlat
10. Akciós napok (Szerencsés szerda, Potya péntek, Vasárnap Vásárnap 🙂 )
Hogyan szerezz új tagokat a csoportodba, ha most indultál a nulláról? Olvasd el itt >>Olvasd el itt >>