Milyen módszerek működnek jövőre a közösségi médiában?
Hogyan szerezhetsz majd vevőket?
Milyen új funkciók várhatóak?
Mi az, ami nem fog már működni?
Milyen posztok, tartalmak és formátumok lesznek hatékonyak 2020-ban?
Ezekre a kérdésekre adtam választ ebben az élő adásban!
Az élő adásban elhangzott trendek:
1. Nő a sztori tartalmak népszerűsége: idén 64%-al többet nézték őket, a Facebookon, a Messengeren és az Instagramon is sokan használják.
2. A kisebb és niche közösségi oldalak szerepe egyre nő: TikTok, QQ, QZone, WhatsApp, Twitter, WeChat, Messenger, LinkedIn
3. Like gombok eltűnése
4. Social Commerce: Facebook és Instagram bolt, azonnali megrendelés és fizetés a közösségi médiában
5. Videós tartalmak dominanciája: 2022-re az összes online tartalom 82%-a lesz videó (a Cisco kutatása szerint)
Youtube, TikTok, Story videók
6. Augmented Reality (AR) és Virtual Reality (VR) marketing célú használata
7. Influencer marketing:
– mini influencerek
– partnerek,
– legyél te a saját piacod influencere!
8. Egyre szigorúbb adatvédelmi és egyéb szabályok
9. Ügyfélszolgálat eltolódása a közösségi médiába
10. Személyesség, mint ügyfélszerzési trend
11. Helyi célzás, targetálás
12. Felhasználók által készített tartalmak: hozzászólásban, játékokban, sztoriban továbbosztott tartalmak, felhasználói „alkotások”