– Mitől lesz piac a piac?
– Mégis: mekkora a piac mérete? Honnan lehet ezt megtudni?
– A piac anatómiája: Hol vannak a fizetőképes vevők? Honnan tudhatod meg, hogy vannak-e?
– Hogyan ismerd meg jobban a konkurenseidet?
– Mitől épül a piac?
– Hogyan építheted te is a sajátodat?
– Milyen adatokat érdemes begyűjtened a piacodról és hogyan elemezd őket?
Ezekre a kérdésekre adtam választ ebben az élő adásban.
A linkek, amiket az élő adásban említettem:
Google Trends https://trends.google.com/trends/
Facebook Audience Insights https://www.facebook.com/ads/audience_insights?ref=fbiq_ai
Kulcsszókereső eszköz https://keywordtool.io
Hőtérkép szolgáltatások https://www.crazyegg.com
http://www.inspectlet.com
Hogyan tudd meg, hogy a célcsoportodnak mekkora része érhető el az Instagramon?
1. Állítsd be a célcsoportot a Facebook hirdetéskezelőjében!
2. Gördíts lejjebb és keresd meg az Elhelyezés dobozt!
3. Kattintsd ki a Facebookon való megjelenést és állítsd be az Instagramot! A jobb oldali oldalsávban a rendszer kiírja, hány embert tudsz elérni a célcsoportodból az Instagramon.