Sokan hoznak létre oldalt, csoportokat a Facebookon, posztolgatnak rendszeresen, de csak keveseknek sikerül igazán ismertté tenni a márkáját és felépíteni a vállalkozása hírnevét.
Mit tegyél, hogy neked sikerüljön?
Mik azok a márkaépítő elemek, amiket mindenképpen érdemes használnod?
Ebben az élő adásban 15 ötletet mutattam be, pontosan hol és mit kell tenned ahhoz, hogy ismertté tedd a márkádat a Facebookon.
Ha szeretnéd gyorsan átfutni a videót, a 15 pont:
[2:11] Mi is az a márkaépítés? Miért érdemes foglalkozni vele?
[6:00] Hogyan mondd el a márkád történetét?
[11:03] Fejléc, logó és képek, mint márkaépítő eszköz
[15:44] Hogyan kommunikáld érdekesen a vállalkozásod értékeit?
[23:11] Közösségépítés és párbeszéd
[26:16] Bizalomépítő eszközök: partnerek, PR, kérdezz-felelek
[32:55] Márkaépítés videókkal és élő adásokkal
[36:18] Márkaépítés csoportokkal
[43:22] Névjegy és mérföldkövek használata