A leghatékonyabb online vevőszerző eszköz, mégis sokan nem mernek belefogni, mi az? Az email marketing.
Miért érdemes belefogni? (mutatok számokat is)
Hogyan kezdd el használni?
Melyik szolgáltatót válaszd?
Hogyan gyűjts feliratkozókat?
Mire figyelj oda adatvédelmi szempontból, mit kell pontosan tenned, hogy GDPR kompatibilis és szabályos legyen az email marketinged?
Milyen gyakran küldj leveleket?
Mekkora legyen a hasznos tartalmak és a kampányok aránya?
Miről írj és milyen hosszan?
Megnyitják egyáltalán az emberek a leveleket? Milyen a hatékony levél, amit tényleg elolvasnak?
Ezekre a kérdésekre adtam választ ebben az élő adásban!
Kapcsolódó tartalom:
GDPR: Mit kell tudnod róla online vállalkozóként?
Adatvédelem, GDPR (ahogy a jogász látja)
Érdeklődőszerzés, letölthető csali a GDPR után