Ha rendszeresen írsz a blogodra, hírlevélbe, Facebookra, készítesz videókat, hanganyagokat, nagy hasznodra válhat egy tartalom tervező, amiben megtervezheted mikor, melyik felületre mit tegyél ki. Készítettem neked egy heti tervezőt, amit innen le is tölthetsz.
Nagyon hasznodra lehet a tervező akkor, ha sok ötleted van, amiket hét közben feljegyzetelgetsz és szeretnéd őket rendszerezni. A tervező abban is segít, hogy az ötleteket a céljuknak és célközönségüknek megfelelően csoportosítsd, hiszen egészen másra (más mélységű, terjedelmű) információra van szüksége azoknak, akik most találtak rá a blogodra és azoknak, akik már régi ügyfeleid, vagy akik vásárlási döntés előtt állnak.
Éppen ezért a tartalmakat 4 csoportra osztottam:
Bevonzás: Ide tartoznak a laikusoknak szóló tartalmak, akik még nem találkoztak a témáddal, kezdő szintű kérdéseik vannak. Nekik szólnak azok a cikkek, videók, hanganyagok, amik részletesen elmagyaráznak egy témát az alapoktól.
Aktivizálás: Ide tartoznak azok a tartalmak, amik párbeszédet, interakciót teremtenek közted és az olvasók között. Például felmérések, kérdezős napok, mondd el a véleményed-posztok stb.
Vevővé érlelés: Ide tartoznak azok a tartalmak, amik a termékeiddel, szolgáltatásaiddal kapcsolatosak (pl. egy-egy termék elkészítésének bemutatása, ügyfélvideók, sikersztorik, szakmai tapasztalatokat megosztó posztok, témafelvezető posztok egy kampányhoz)
Megtartás: Ide tartoznak a régi ügyfeleknek, a „haladóknak” szóló tartalmak, amik 1-1 téma mélyebb rétegeibe mennek bele, részterületekről szólnak, elmélyítik az olvasó tudását, valamint a régi ügyfeleket, követőket aktivizálják, kikérik a véleményüket.
A heti tartalomtervezőt innen töltheted le:
http://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2017/01/tartalom-tervezo.pdf
1 Comment
Eszter
2017. január 19. csütörtökKöszönöm, letöltöttem!