Egy Facebook oldal vagy csoport közössége párbeszédekből épül fel. Néha te írsz valamit vagy videót készítesz és erre jönnek reakciók, máskor viszont az a jó, ha hagyod a közösséget beszélni, azaz lehetőséget adsz arra, hogy hozzászóljanak.
Miért jó, ha hozzászólnak? Mert a hozzászólás növeli az oldal aktív követőeinek számát, tehát több embert érhetsz el organikusan, a hírfolyamon keresztül. Az aktív követőkből idővel közösség lesz, akik szeretik a márkádat és szívesen ajánlanak tovább másoknak is. Ha az a célod, hogy például a csoportod ismertségét növeld és elérd, hogy egyre többen ajánlják a csoportot, akkor mindenképpen szükséged van ilyen posztokra. De talán még ennél is fontosabb, hogy az aktívan hozzászóló követőkből hamarabb lesz vásárló, mint azokból, akik csak olvasgatnak.
Íme itt van most 33 ötlet, amivel beindíthatod a párbeszédet a követőiddel, használhatod Facebook oldalon, csoportban vagy akár az Instagramon és a Twitteren is!
1. Mit éreznél nagy győzelemnek az életedben most?
2. A legfőbb célod ezen a héten: ________________
3. Mi jut elsőként az eszedbe, amikor azt a szót hallod, hogy _________?
4. Honnan követsz minket?
5. Mi az a film/zene, ami mindig feldob, amikor rossz kedved van?
6. Mi az a film/könyv, amit szerinted mindenkinek kötelezően látnia/olvasnia kéne?
7. A kedvenc motivációs idézetem: ___________ És a tiéd melyik?
8. Legyél őszinte! Gondoltál már rá, hogy feladod az egészet? (életmódváltást, fogyókúrát, vállalkozást stb.) Mi segített kitartani?
9. Mi a legjobb tanács, amit valaha kaptál?
10. Mi az a 3 dolog, ami nélkül nem tudnál meglenni? (az életmódváltás során, a kézműveskedésben, a vállalkozásodban stb.)
11. Mi az a 3 tulajdonság, ami leginkább jellemez téged?
12. „Jól viselem a kritikát” Igaz rád vagy nem?
13. A kedvenc mobilalkalmazásod, amit mindenkinek szívesen ajánlanál: ________
14. Egészítsd ki! Ahhoz, hogy jól érezzem magam a bőrömben mindenképpen szükségem van: ____________
15. Egy hónap kenyér vagy csoki nélkül? Melyiket választanád? (verziói: Facebook vagy tévé, kávé vagy mobil stb.)
16. Az ok, ami miatt ma érdemes volt felkelnem: _______________
17. Ma ezért vagyok hálás: _________________
18. Jó lenne, ha a világban több lenne a _____________
19. Ha csak egy dolgot változtathatnál meg a világon, mi lenne az?
20. Melyik volt az a pillanat, amikor a változás mellett döntöttél?
21. Ha csak egyetlen tanácsot adhatnál annak, aki most fog bele (pl. az életmódváltoztatásba, vállalkozásba, angoltanulásba), mi lenne az?
22. Hány Facebook csoporthoz csatlakoztál ______ témában?
23. Ha most kezdenéd el a _______-t milyen tanácsot adnál magadnak?
24. Általában hogyan kezded a napodat? Mi a reggeli rutinod?
25. Hányszor használod egy nap a Facebookot?
A) Egész nap fentvagyok
B) Reggel és este felnézek
C) Amikor van egy kis szabadidőm, felnézek
D) Egyéb: Éspedig…
26. Van, aki azt mondja, nagyon elfoglalt, ezért nincs ideje edzeni. Te hogyan oldod meg? Mikor szoktál edzeni? (Ezt gyakorlatilag az egyes témákkal kapcsolatos összes kifogásra meg lehet csinálni pl. Hogyan oldod meg, hogy egészségesen egyél a munkában is?)
27. Mi volt a legnagyobb kihívás az életedben, amivel eddig szembe kellett nézned és hogyan jutottál túl rajta?
28. Ami miatt megérte változtatnom az, hogy _____________
29. A hozzáállás vagy a tudás? Melyik a fontosabb szerinted?
30. Ha visszanézel az előző évre, hogyan értékelnéd egy 1-10-ig skálán?
31. Mi a legjobb időgazdálkodási tanácsod? Mit mondanál annak, akinek ez nem megy?
32. A kedvenc idézetem az, hogy: „_________________”
33. Te melyik vagy?
A) Belefogok, aztán majd menet közben meglátjuk, mi lesz
B) Mindent jól előkészítek és csak akkor kezdek bele, amikor már minden biztos
Írd át az ötleteket a témádnak megfelelően és már kész is!
Jó posztolást! 🙂
2 Comments
Kovárczi András
2018. június 14. csütörtökSzia!
Én a blofgomban ötleteket igyekszek adni, de leginkább sajnos csak rövid bejegyzéseket írok, amik értékesíteni akarnak. Nehéz tartalmas bejegyzést írni, ha sok helyen jelen vagyunk és mindenhová posztolni kell napi szinten.
Vida Agi
2018. június 15. péntekPróbáld meg úgy, hogy van egy központi blogod, ahova tartalmas bejegyzéseket posztolsz, a többi felületen pedig azt az egy posztot ajánlod, oda irányítod át az embereket. Így nem csak sok tartalmat gyártasz, hanem értéket is adsz és sokkal hatékonyabb leszel.