Az elmúlt egy hét sok vállalkozó számára hozott gyökeres változást és sokan estek kétségbe: mi jön most? Mi lesz még? Mit tegyek?
Sokan érzik veszélyben a megélhetésüket, az eddigi életüket.
Múlt héten rengeteg kérdés érkezett tőletek:
– Mi lesz, ha az emberek nem fognak tőlem vásárolni?
– Mi lesz, ha eltűnik a fizetőképes kereslet?
– Emeljek-e árat, ha az év elején már emeltem?
– Hogyan őrizzem meg a vállalkozásomat egy ilyen válsághelyzetben? Lehetséges-e ez egyáltalán?
– Van erre stratégia?
– Milyen vállalkozások vannak most a legnagyobb bajban (nem feltétlenül a Katások) és mit tudnak ők tenni?
– Hogyan vásárolnak az emberek, milyen érvek hatnak rájuk, amikor jobban meggondolják, mire költenek?
– Milyen marketing eszközökkel, stratégiával lehet eladni recesszió idején?
Erről szólt ez az élő adás.