Vajon kiből lesz a leghamarabb vevő?
Hogyan találd meg azokat, akiknek pont most van szükségük arra, amit kínálsz?
Milyen módszerekkel, akciókkal, kampányokkal üzenetekkel érheted el a vevőket gyorsan?
Ezekre a kérdésekre kapsz választ ebben az élő adásban.
Az élő adás vázlata:
Akik a legkönnyebben vásárolnak:
1. Már meglevő vevők
– régi vevők
– azok, akik éppen most vásároltak
2. Aki ajánlásra jött
3. Aki pont most érdeklődik
Hogyan adj el nekik?
1. Már meglevő vevők
– Amikor éppen vásárol, upsell ajánlat
– Vásárlás után határidős kupon
– régi vevőknek új termék kampány,
– VIP ajánlat,
– már megvetted ezt, nem kéred ezt?
– két termék egy csomagban
– különleges ajándék a csomag mellé.
FONTOS: Legyen listád a régi vevőkről (email), vagy legyen vevőknek szóló Facebook csoportod de elérheted őket Messengeren vagy remarketing hirdetésben is
2. Ajánlás
– vélemények oldal a honlapodon,
– használj véleményeket a hirdetésedben,
– dolgozz muóikro influenszerekkel: készíts velük interjút, adj tudást, tartalmat a követőiknek, csináljatok nyereményjátékot közösen, adj terméket/szolgáltatást tesztelésre
– induljon a véleményekkel a landing page-ed,
– kérd meg a vevőidet, hogy ajánljanak tovább (megfelezhető továbbadható kupon vagy kuponfüzet)
3. Aki pont érdeklődik:
– cikksorozat – a végén ajánlat azoknak, akik végigolvasták,
– élő videó, webinárium – ajánlat azoknak, akik megnézték.