A blogolás, a videózás, a közösségi média posztok túl sok időt visznek el?
De vajon szükséges ennyi időt rááldozni?
Hogyan lehet hatékonyabban csinálni?
Erre mutattam megoldásokat ebben az élő adásban!
Az élő adás vázlata:
A tervezési módszerek:
1. Megírsz 8-10 bejegyzést és azokat egészíted ki újdonságokkal, frissítésekkel.
2. Minden negyedévben 1-1 nagy kihívás vagy sorozat.
3. Minden hónapban egy kampány és a kampányhoz kapcsolódó tartalmak.
4. Minden termékedhez 1-1 tartalomsorozat (csali) -> minden csalihoz 4-5 kapcsolódó tartalom (blog, videó stb.) -> minden bloghoz közösségi média posztok
5. Nagy tartalmak (blog, videó, podcast stb.) -> hozzá tartozó 3-4 közösség média posztok (szavazások, grafikák, részletek, ismertetők stb.)
Minden posztnak 2 célja van:
1. Új követőket behozni (a posztok legalább fele, de inkább 2/3-a)
2. Közösséget építeni, edukálni
+1 Sales posztok (kisebb mértékben, ezt hatékonyabb emailben vagy hirdetésben, mert az célzottabban és biztosabban terjeszthető)
Az adásban említett linkek:
Blogszolgáltatók: www.blog.hu, www.cafeblog.hu, www.blogger.com
Közösségi média posztok időzítése: www.hootsuite.com, Buffer
Közösségi média tartalom tervező naptárak: www.loomly.com (időzítésre is), Hallam
Instagram és Facebook fiók összekötése (utána, ha az egyiken posztolsz, a másikra is ki tudod küldeni automatikusan): https://www.facebook.com/help/1148909221857370?helpref=search&sr=1&query=instagram