Az „50 otthoni munka” tanulmány kapcsán érkezett hozzám néhány kérdés a vállalkozás iránt érdeklődő, de abban még nem igazán jártas anyukáktól, ezekre adok választ ebben a bejegyzésben.
Miért mondod mindig azt, hogy az interneten érdemes vállalkozni, amikor én inkább valami hagyományos tevékenységgel foglalkoznék?
Itt tulajdonképpen két dologról beszélünk:
1) Felépíthetsz egy csak internetes szolgáltatásokra épülő vállalkozást, ami online termékeket (oktatást, letölthető szoftvereket stb.) értékesít
VAGY
2) Elindíthatsz egy hagyományos vállalkozást, amit az interneten (is) reklámozol
Mindkét esetben érdemes internet marketinget tanulnod. Amennyiben a vállalkozásod online termékekkel foglalkozik, ez elengedhetetlen, ha pedig hagyományos vállalkozásod van, fizikai termékekkel (pl. kézimunka, kozmetikumok) vagy szolgáltatással (pl. fordítás, korrepetálás) foglalkozol, akkor is a legköltséghatékonyabb reklámeszköz számodra az internet.
Érdemes-e nekem online marketinget tanulni?
Ha szeretnél az interneten keresztül megrendelőket szerezni, ismertebbé tenni az üzletedet, akkor nem kerülheted el az online marketing tanulást még akkor sem, ha a feladatok egy részét alvállalkozókkal végezteted el. A folyamatokat, a stratégiát ugyanis át kell látnod és nem árt az sem, ha érted, miről beszélnek körülötted a szakemberek.
Miért nem csináltathatom meg valakivel az oldalamat, miért kéne ezt nekem magamnak elkészíteni és nem egy hozzáértő szakembernek?
A honlapot nyugodtan elkészíttetheted valakivel, számos cég foglalkozik ilyesmivel. Az azonban, hogy valaki képes egy honlapot elkészíteni, még nem jelenti azt, hogy ért az online marketinghez is, azaz képes számodra megfelelő, a célközönségedhez szóló, keresőoptimalizált honlapszöveget is írni. Attól, hogy egy weboldal jól néz ki, még nem biztos, hogy felhasználóbarát is, és az, hogy van egy honlapod, még nem szükségszerűen jelenti azt, hogy máris beindult az online üzleted.
Ha honlapot készíttetsz fontos, hogy a tartalom utólagos módosításait, frissítését te magad is végre tudd hajtani, tehát ne kelljen folyton a fejlesztőket zaklatni, ha javítani kell valamit a szövegben, vagy ha új blogbejegyzést szeretnél írni, esetleg egy hírlevelet kiküldeni. A rendszered tehát tartalmazzon kész megrendelőlapokat, autoresponder szoftvert és általad is használható (lehetőleg WYSWYG) tartalomkezelő rendszert.
A honlapkészítés megtanulását kihagyhatod tehát az életedből, ha van pénzed megfizetni egy fejlesztőt, azonban az online marketing alapjait mindenképpen ismerned kell, ha az interneten szeretnél boldogulni.
Nekem nincs pénzem kezdőtőkére, amivel belevághatnék egy vállalkozásba…
A legtöbben úgy képzelik el a vállalkozást, hogy kibérelnek egy nagy irodát, berendezik, alkalmazottat vesznek fel, munkagépeket vásárolnak, hirdetnek – tehát csupa költséges dologba fektetnek be. Elindulni azonban egy szál számítógéppel a kezedben is lehet. Ha az a célod, hogy szeretnél egy éttermet nyitni, ahol a kedvenc receptjeidet szolgálod majd fel a vendégeknek, de most még nincs rá pénzed, akkor elindulhatsz egy főzősulival is az interneten, amelynek a bevételeit visszaforgathatod a vállalkozásodba és ami végül kitermeli az étterem megnyitásának költségeit. Az étterem megnyitásához sok pénz kell, de a honlap elindításához csupán néhány ezer Forintra lesz szükséged, és máris megteremtetted a jövendőbeli virágzó vállalkozásod alapjait.
A gond az, hogy a legtöbben az első bevételeiket teljes egészében felélik és nem forgatnak vissza, pedig a vállalkozásod akkor fog egyre nagyobbra nőni, ha folyamatosan befektetsz, például egyre szebb kivitelűek a termékeid, ezért drágábban tudod őket adni, vagy elkezdesz fizetett hirdetéseket is megjelentetni, amiből több bevételed lesz, vagy felveszel egy ügyfélszolgálatost, így neked több időd jut a marketingre (azaz megint csak több bevételed lesz)
Ebből tényleg meg lehet élni? Mennyi ideig tart, amíg bevételeim lesznek?
Mint minden más vállalkozásból, ebből is meg lehet élni. Az első bevétel megérkezése csak a befektetett munkától függ. Az eddigi Gazdagmami Tanfolyamokon azt tapasztaltam, hogy átlagosan 6 hónap után megérkeztek az első bevételek is.
Muszáj ilyen erőszakosan reklámoznom, mint azt sok helyütt látom. Más megoldás nincs?
Nem kell erőszakosan reklámoznod, de kell reklámoznod, enélkül nincs eladás. Nincs olyan, hogy pénzt akarok keresni, el akarom adni a termékemet, de nem merek szólni róla senkinek. Az értékesítés lényege nem az eladás, hanem az érték. Ha jó a terméked, ha valóban értéket képvisel az emberek számára, akkor szívesen mesélsz róla másoknak, ők pedig szívesen veszik meg tőled, mert számukra ezzel segítséget nyújtasz. Nem kell álszerénykedni ezügyben: ha hiszel a termékedben, a szolgáltatásodban, akkor bátran oszd meg ezt azokkal, akiknek szükségük lehet rá. Hálásak lesznek érte!
De, ha már mindenki online marketingezik és én a sokadik vagyok, aki ezzel foglalkozik, akkor nekem rosszabb lehetőségeim vannak, nem?
Nem. Ez a tévhit abból fakad, hogy sokan készítenek egy kaptafára oldalakat, amiket van letölthető e-book, beúszó ablak, színes betűs sales szöveg és bemutatkozó box az oldalsávban, erről pedig tévesen azt hiszik, ez maga az online marketing. Nyilván emiatt ezek az oldalak egyre rosszabb hatásfokkal működnek, hiszen mindegyik nagyon hasonlóan néz ki. Olyan ez, mintha minden tévéreklám ugyanúgy nézne ki, csak a termék lenne más, amit reklámoz. Az interneten is számos megjelenési lehetőség, látogatószerzési módszer, értékesítési megoldás és eszköz van, a tanulás éppen arra való, hogy ezeket megismerd és kialakítsd azt a módszert, ami a te piacodon, a te termékednél a leginkább működik és a legjobb eredményt hozza.
Bizonytalannak látom a vállalkozások helyzetét. A legtöbb cég csak küszködik körülöttem, nem biztosabb most alkalmazottnak lenni, ott legalább biztosan megkapom minden hónapban a fizetésemet.
Őszinte leszek: a legtöbb kezdő vállalkozó úgy vág neki a cégalapításnak, hogy „értek a szakmámhoz csinálok egy céget” vagy „megveszem az X terméket 100 Forintért, eladom 200 Forintért, szuperül fog menni a cég”
Csak éppen azt nem nézik meg, kinek is van szüksége az adott termékre és szolgáltatásra, el lehet-e adni egyáltalán? Mekkora célcsoportnak? Milyen bevételekre számíthatnak? Milyen költségekre? Hogyan érhetik el az adott célcsoportot, ennek milyen költségei lesznek? Előzetes piacfelmérés és üzleti terv nélkül pedig már akkor küszködésre vannak ítélve, amikor még csak tervezgetik a diadalmas vállalkozói jövőt.
Pedig nem ördöngösség utánajárni a piaci lehetőségeknek, igényeknek, előzetes kalkulációkat és terveket készíteni, amelyből felmérhető, érdemes-e belekezdeni egy adott tevékenységbe vagy sem.
Milyen vállalkozásba érdemes manapság kezdeni? Én úgy látom, szinte már minden van a piacon, nem tudok olyan új ötletet kitalálni, ami még nincs.
Michel Gerber szerint egy átlagembernek naponta 4 olyan vállalkozási ötlete támad, amit sikerre lehetne vinni, de lebeszéli magát róluk, elveti őket, mert nem tartja elég egyedinek. Amikor pl. én indítottam a kismamás oldalamat már kismillió kismama oldal volt az interneten és azóta sem lett kevesebb. Megvásárolható babás könyvek is voltak szép számmal az interneten, mégis 2 éve ebből élek. Nem kell feltalálnod a spanyolviaszt ahhoz, hogy működőképes legyen a vállalkozásod, egész egyszerűen csak mindent meg kell tervezned, és jobban kell értened a marketinghez, mint a többiek és máris tiéd lehet a piac egy szelete.
Vannak még kérdéseid?
Tedd fel a hozzászólások között és megválaszolom őket!
26 Comments
Anna012
2014. július 24. csütörtökKedves Ági!
Én 12 éves vagyok de pezseg az életem, erről szeretnék egy regényt írni. Szerinted mibe kellene írnom? Egy napló szerű füzetbe vagy esetleg szerezzek be egy írógépet? A hetedik osztály melett lenne egyátalán időm? A szereplők és egyéb más már meg van.Sajnos a számítógépem nem jó, most is egy tabletről írok. A szüleimnek nem merem megmutatni az eddig elkezdett könyveimet, mert mind a három a második fejezetre teljesen összekuszálódott! Szerinted mit rontottam el? Válaszod előre is köszönöm!!!
Vida Agi
2014. augusztus 01. péntekPróbálj meg először vázlatot írni a regényhez! Először csak írd le a fejezeteket, aztán az egyes fejezeteken belül vázlatosan, hogy mikor mi történik és utána már könnyebb lesz be is fejezned, amit írsz 🙂
Anna012
2014. augusztus 03. vasárnapDe mégis mibe kellene írnom????????
Válaszodat köszönöm!!!
Wimmer Éva
2012. április 30. hétfőKedves Ági!
Próbálkozom az internet alapú vállalkozással, utánaolvasok, sok minden elméleti anyagot találtam. Úgy gondolom az online marketinget mindenhez kell ismerni. Ezzel nincs gond, de hiába kerestem olyan anyagot, ahol, leírják, mit hogyan kell végrehajtani. Pl. hogy kell elkészíteni egy bannert,azt hogy kell kihelyezni az oldalra, stb. Itt arról van szó, hogy nem tudom, mikor melyik gombot kell megnyomni a számítógépen mit, hova, hogyan lehet, kell másolgatni, stb. Szóval a technikai kivitelezéssel van gondom. Tudnál erre valamilyen megoldást, hol lehet ez leírva?
Előre is köszönöm a válaszodat!
Üdvözlettel:
Wimmer Éva
Vida Agi
2012. április 30. hétfőEzt csak úgy tudod megtanulni, hogy egyesével keresel rá, mit hogyan lehet megoldani (pl. a bannerkészítéshez valamelyik grafikus szoftvert érdemes megtanulnod használni pl. Gimp, Photoshop), ezenkívül mindenképpen szükséged lesz HTML tudásra, erre sokféle oktatóanyagot találsz, pl. ezt http://www.tferi.hu/konyv5/html/htmllang0.html
Vida Ági
2010. január 14. csütörtökKriszti, ezzel mindenki így van 🙂 Tudod, hogy én mennyit gondolkodtam a Gazdagmami néven? 🙂 Válassz egy frappáns nevet, ami nem túl elvont, könnyen megjegyezhető, esetleg tartalmazza a fő kulcsszavadat is (de nem muszáj). Kérdezd végig az ismerőseidet, melyik tetszik nekik! Aztán pedig hallgass a megérzéseidre 😉 (és ne feledd: ha nem olyan jó a neved, azt is lehet jól marketingezni – tehát nem érdemes annyit rágódni rajta)
Tóthné Kriszti
2010. január 13. szerdaKedves Ági!
Köszönöm a hírleveleket amiket folyamatosan kapok tőled. Először úgy voltam vele, hogy még egy olyan lehetőség amivel nem megyek semmire. Itthon vagyok a második gyerekemmel, aki már 17 hónapos. Azért írom, hogy már mert lassan vissza kellene mennem dolgozni. Mennék én csak nem lesz hova. Szóval a levelek olvasása során arra jutottam hogy megpróbálom ezt az internetes dolgot. Végre kitaláltam kiket szeretnék vele megcélozni. Most következik a weblap,aminek a címválasztásánál tartok. Honnan tudom, hogy melyik cím a legjobb? Nem biztos, hogy ami a számomra a legtetszetősebb az másnak is bejön.Már az elején bizonytalan vagyok.Előre is köszönöm a válaszod!
Királyné Enikő
2009. november 08. vasárnapÉn egy kissé lemaradtam mostanában a hírlevél olvasásokról, de azt bizton állíthatom, hogy nagyon értékes infokhoz lehet Ágikától jutni.Köszönöm.Enikő
admin
2009. október 09. péntekErna, az APEH oldalán megtaláltam a kérdésedre a választ: http://www.apeh.hu/gyik/jarulek#faq_2610209
Bt-t alapíthattok a járulékfizetés pedig a fentiek szerint történik.
Lehet egy cégen belül többféle tevékenységi kör (nálunk pl. űrjármű javítás is van – mert a párom helikopterszerelő, sosem lehet tudni :))
Kinga
2009. október 08. csütörtökKöszönöm a választ, sajnos, nincs állásom, mert férjemet nem hagyhatom egyedül, nem tudja ellátni magát, ápolásit kapok, de csak méltányosságit, ha dolgozom, megvonják, tehát azért tervezek előre, hogy aztán mindent idejében tudjak intézni. Jó ez a net és ez a sorozatod, sok dolgot meg tudok nézni itthonról.
üdv:Kinga
Erna
2009. október 08. csütörtökKedves Admin! Lehet úgy Magyarországon Bt -t alapítani, hogy a beltag, azaz a férjem külföldön (Ausztriában) bejelentett munkaviszonyban dolgozik? Ekkor is csak az adót kell fizetnie az eladott termékek után, hisz a munkahelyén levonják töle tb járulákokat. Èn kültag lennék, s a magam eladott termékei után adóznék. Lehet egy cégen belül különféle profillal foglalkozni? Pl. Informatikával kapcsolatos DVD-k, könyvek értékesítése és ajándék mézeskalács eladása?
admin
2009. október 08. csütörtökNiki, napi 1000 látogatótól már lehet próbálkozni. De én azt javaslom, hogy ne csak bannermegjelenésre tegyetek ajánlatot. Sokkal ütősebb és a leendő partnerek számára is előnyösebb, ha csomagokat állítototok össze, ami tartalmaz célzott e-mail kampányokat, bannermegjelenést, PR-cikket, kereső megjelenítését az oldalon stb. Egy ilyen csomag jobb a hirdetőnek, mert sokkal hatékonyabb megjelenést kap, és jobb nektek, mert a többi oldal ajánlatával kevésbé összehasonlítható, ezért magasabb áron lehet eladni és már kevesebb látogatónál is működik, mert nem a bannermegjelenések számától függ. Ehhez azonban nem csak a látogatottságon kell dolgozni, listát is kell építeni.
Addig pedig kiegészítő jövedelemként még mindig ott vannak a kattintásalapú reklámok (Google Adsense pl) és a partnerprogramok.
Niki
2009. október 08. csütörtökSzia Ági!
Véleményed szerint mennyi napi vagy havi látogató számnál érdemes az oldalra fizetett hirdetéseket keresni. Mennyinél állnak velünk szóba?
HCsilla
2009. október 08. csütörtökKöszönöm!!!!!
Üdv:
🙂 Csilla 🙂
admin
2009. október 08. csütörtökKinga, adót itthon sem kell fizetned, ha nincs jövedelem a vállalkozásodban. Amit fizetned kell az a járulék abban az esetben, ha be vagy jelentve a vállalkozásba.
Január 1-től egyébként adott a lehetőség, hogy ha előre bejelented, hogy nem lesz bevételed, akkor nem kell majd járulékot fizetni és ingyenes lesz az egyéni vállalkozás indítása is: http://www.vallalkozoinegyed.hu/20090924/vallalkozas_alapitas_percek_alatt_januartol
Van más megoldás is. Ha Bt-t alapítotok és a beltag egy olyan családtag (pl. férjed), akinek heti 36 órát meghaladó állása van, akkor nem kell járulékot fizetni egyáltalán, csak a bevétel után adót.
Ha bármit is eladsz azután kell számlát kiállítani, ehhez pedig kell vállalkozói engedély is (vagy céget kell alapítani)
Külön engedély a receptíráshoz, blogoláshoz stb. nem kell. Az online vállalkozást, a weboldalt elindíthatod úgy is, hogy nincs céged, piacot is kutathatsz így. Legkorábban akkor lesz szükséged a cégre, illetve a vállalkozóira, amikor értékesíteni szeretnél, mert már van terméked, látod, hogy jó a piac. Tehát egészen idáig nem kell a cég és nem kell járulékot fizetni sem. Ha pedig már biztos, hogy el tudsz adni valamit, akkor jöhet a cégalapítás és akkor már nem lesz gond a járulékok befizetése sem, hiszen van bevételed.
Csilla, a http://www.wiziq.com-ot használtam, 50 főig ingyenesen használhatod te is.
HCsilla
2009. október 07. szerdaSzia Ági!
Elnézegettem azt az oldalad, ahol a Kritikus Tömeg webináriumodat hirdeted. Bemutattad a webinárium felületét is.
Vállakozást tervezek, amelynek része az internet adta távoktatási lehetőségek maximális kihasználása is. Még a „tervező hörcsög” stádiumban vagyok, éppen ezért nagyon hasznos volt az a hírleveled is, ahol az ingyenesen letölthető programokat listáztad ki (pl. Open Office, Gimp, stb.). Te melyik programot használtad a webináriumodhoz? Milyen programok vannak, amik erre a célra alkalmasak? Van esetleg ilyen webináriumhoz való ingyenes program is?
Előre is köszi!
Üdv:
🙂 Csilla 🙂
Erna
2009. október 07. szerdaCsatlakoznék Kinga hozzászólásához. Igen, olyan klassz ötletekröl olvastunk, az embernek beindul a kreativ agyfélteke, megvan a lelkesedés, de amikor tényleg be kell indítani az üzletet, akkor beleütközünk a jogi-, föleg az adózási nehézségekbe. Egy vállalkozásnak akkor is pengetnie kell az adót, ha egy hónapban semmi bevétel sincs. Pártot kéne alapítani pl.: Vállalkozó Anyukák Pártja és indulni a választásokon, de legalábbis képviseltetni kellene magunkat a politikában, tudjanak rólunk!!! Àgi, bevállalnád a vezetést? 🙂
Kinga
2009. október 07. szerdaKedves Ági!
Az ötletekkel nincs baj, de a dolog jogi részéhez nem értek. Hosszú ideig voltam gyesen, beteg gyerekkel, tehát nem volt időm semmire, mindent fel kellett adnom, de megérte, mert ma egészséges gyerekem van. Viszont a világ teljesen megváltozott adózási szempontból-is- és fogalmam sincs, hogy induljak. Te azt írod, pl, hogy recepteladásokkal el lehet indulni a majdani étterem felé. Ez jó és logikus ötlet. De milyen engedély kell hozzá? Van-e jogom csakúgy eladni a saját ötleteimet, vagy kell hozzá végzettség, engedély, vállalkozói?
Nem a problémát keresem, de naponta hallom, hogy kit , hogyan miért és hány millióra büntetnek, sokszor nem is tudottan elkövetett hibáért.
Adót persze, hogy kell fizetni, csak normális országban a megkeresett jövedelem után. Ha, teszem fel, vállalkozói kell valamihez, és az kb fél év múlva kezd pénzt hozni, ami egy kezdő vállalkozásnál nem is rossz, akkor addig csaknem fél millió, de mindenképpen több százezer Ft-ot kell befizetni. Na , és itt akadok el. Ha erről tudnál valamit írni, jó lenne! Köszi!
admin
2009. október 07. szerdaÉva, tanulni sok helyről lehet. Kifejezetten online marketing alapok könyv nincs a könyvesboltban, viszont néhány részterületről (e-mail marketing, keresőmarketing stb.) jelentek már meg könyvek magyarul is.
Angolul számtalan könyv kapható.
Tanulni internetes és hagyományos tanfolyamokon, tréningeken és infotermékekből lehet (mint amilyenek pl. az én tanfolyamaim, tréningjeim)
A piackutatásnak csak egy része a kulcsszókeresés, ezenkívül számos más szempontot is meg kell még nézni, például a keresési trendeket a Google Trends segítségével (www.google.com/trends), statisztikákat keresni egy adott piaccal kapcsolatban (pl. a http://netkutatasok.blogspot.com/ oldalon). Sokféle adatot, eredményt és szempontot kell végignézni, ennek eredményeként alakul ki egy kép az adott piacról (ennek mikéntjét a Gazdagmami Tanfolyam anyagában részletesen tanítom kb. 5 és fél órás anyag és a Gazdagmami START Programban is foglalkozunk majd részletesebben vele)
Éva
2009. október 06. keddKedves Ági!
Nem igazán vagyok tisztában azzal, hogy mégis hogyan viszonyuljak ehhez az online marketinghez. Milyen megoldásokat értesz ezalatt, és hol tanulja ezt ki az ember? Könyvből vagy internetről vagy honnan? Továbbá a legtöbb írásodban említed a piackutatást, és ehhez a egy Google oldalt ajánlasz. Nem igazán boldogulok ezzel sem, hiába írok be pár kulcsszót, egyszerűen nem látom, hogy nekem ebből hogyan kellene értenem mire van igény? És a piackutatás igazából csak ennyiből áll? Én a szó alatt sokkal bonyolultabb eljárásokat érzek, vagy legalábbis több mindent, vagy rosszul állok hozzá?
Előre is köszönöm a segítséget.
S.Kata
2009. október 06. keddSziasztok!
Ez most nem kérdés lesz, de leírom. Lesz honlapom, nem én készítem, ez túl bonyolult nekem. De nekem kell tartalommal feltölteni, a marketing stratégiáról dönteni stb. Csakhogy EGYEDÜL vagyok minden gondolatommal. Most látom milyen nehéz ez és mennyivel jobb lenne csapatban dolgozni és megvitatni a dolgokat.
Petz Teri
2009. október 06. keddCsak megerositeni tudom Agi szavait, ugyanis evekig volt honlapom, de meg egyszer sem hozott vevot egy szolgaltatasra, amivel nagyon meg vannak elegedve a klienseim. Pillanatnyilag atrendezes alatt all a honlapom es mar elore latom, mennyivel jobb lesz, amikor kovetem azokat, amiket Agi nem gyoz ismetelni nekunk: optimalizalj, kutatsd a piacodat, talald meg a respiacodat stb.
Amiota hasznalom a tole tanultakat, szemem lattara naprol-napra no a latogatottsagom a magyar blogomon.
Alig varom, hogy ugyanezt az angol honlapomrol is el tudjam mondani, mert akkor megnyilik a vilag elottem.
Teri
admin
2009. október 06. keddTünde, mindenképpen te keress potenciális hirdetőket egy jól megírt ajánlattal (nézz meg néhány portált, náluk milyen ajánlat van kitéve a Médiaajánlat menüpont alá). Te is készíthetsz ilyen menüpontot, hátha néhány hirdető rátalál (egyik oldalamon volt erre is példa), de a biztos mindig az, ha te nézel utána a dolgoknak)
A hirdetőket elsősorban a látogatottság érdekli, az, hogy hányan találkoznak majd a hirdetéssel, hány emberhez jut el, ami a napi látogatószámot jelenti. Ha van hírlevél-listád az még hatékonyabb módja a hirdetésnek és nagyobb összeget is lehet elkérni érte, hiszen itt kifejezetten a célközönséghez juttatod el a hirdetésüket.
Szilvi, ez egy komplex adatgyűjtési folyamat: meg kell nézni, mekkora lehet a piac nagysága, mekkora a költés a piacon (statisztikákban lehet utánanézni), mire és hogyan költenek az adott célcsoportba tartozók vagy adott termékcsoportot vásárló emberek (ennek többek között eladási toplistákban lehet utánanézni). Interneten mindenképpen meg kell nézni azt is, hányan keresés van az adott témában a keresőben. Ezután lehet tesztelni is egy piacot, pl. egy bloggal felmérni, milyen az érdeklődés a témában, mire lenne igény stb.
Szilvi
2009. október 06. keddHogyan lehet előre felmérni biztonsággal egy piacot?
Tünde
2009. október 06. keddA fizetett hirdetők mi alapján hirdetnek az oldalamon? Látogatottság, napi oldalletöltés, tartalom, téma, design milyen súllyal nyom a latba?
Tünde
2009. október 06. keddHogyan szerezhetek fizetett hirdetéseket az oldalamra? Megkeressem őket? Vagy ők keresnek meg engem, ha már elég jó az oldalam és felkelti az érdeklődésüket? Tehetek-e ki „itt hirdethet” típusú bannert/reklámhelyet rá? Üdv, Tünde