
Automatizált vevőszerzés: Így fogj neki!
Sokkal kevesebb idő is elég lenne a marketingedre, ha automatizálnád, amit csak lehet. De mi lehet automatizálni? Hogyan csináld okosan? Hogyan építs olyan vevőszerző rendszert, ami neked dolgozik? Erről volt szó a legutóbbi Gazdagmami Show élő adásban!

Növekedj kreatívan ezzel a 25 filléres ötlettel!
A vállalkozásodnak az első pár hónapban nem a legkreatívabb vagy a legötletesebb marketingre van szüksége, hanem a LEGHATÉKONYABBRA. Olyanra, ami azonnal vevőket hoz. Ami annyira ütős, hogy a célcsoportod tagjai azonnal felkapják rá a fejüket és azt mondják: „Hű, de jó!” Olyanra, ami nem jár túl sok pepecseléssel és kísérletezéssel, hanem biztosan működik. És jó…

3 vevőszerző kampány ötlet Facebook csoportokhoz
Van egy Facebook csoportod, amit az oldaladhoz kapcsoltál? Szuper! És mihez kezdesz vele? A legtöbben csak 1-1 linket tesznek ki az új akcióikra, vagy felhívják a figyelmet az ajánlataikra 1 posztban, az eredmény pedig néhány kattintás, néhány vevő és egy passzív tömeg, aki nem vásárol, nem kattint, pedig aktív csoporttag. Hogyan lehet változtatni ezen? Erre…

Hogyan lehet gyorsan pénzt keresni, ha már vállalkozó vagy?
Egy vállalkozásban sok mindent meg lehet tervezni, mégis lehetnek néha nem várt kiadások. Például elromlik a géped, tönkremegy az eszközöd, jön egy szuper kiállítási lehetőség, ahova el szeretnél menni, vagy valamibe szeretnél befektetni (eszközbe, szoftverbe stb.) Ilyenkor gyorsan kellene a pénz. De hogyan szerezd meg? Vállalkozóként a legjobb dolog, hogy saját magad vagy felelős az…

Sok látogató a keresőből: Hogyan csináld?
Hogyan szerezz sok látogatót a keresőből? Mit állíts be? Milyen stratégiákat használj? Mi működik most, 2017-ben a keresőoptimalizálásban? Mik a legújabb trendek? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Így fogd meg a figyelmet a Facebookon!
Hiába írsz, senki se kattint? Hiába hirdetsz, nincs eredmény? Hiába élőzől, nem nézik? Hogyan fogd meg az olvasók figyelmét a Facebookon, ahol hirdetések, posztok, videók tömkelege pályázik ugyanerre? Néhány új figyelemmágnes technikát osztottam meg ebben az adásban.

Most indítasz vállalkozást? 12 ingyenes megoldás, amivel népszerűsítheted
Elindult az első honlapod, megnyílt a webáruházad, de honnan lesznek rajta vásárlók? Számtalan lehetőség létezik a hirdetésen kívül, amik nem csak új látogatókat hozhatnak, de a vállalkozásod ismertségét, márkáját is építik.

Miért nem téged választ a vevő?
Nem elég jók az áraid? Jobb a konkurencia? Vagy valami más? Mit válaszolj a vevő kifogásaira? Mit tehetsz?

[ÉLŐ] Hogyan legyenek mindig vásárlóid?
Elindult a honlapod, vannak látogatóid, de hogyan legyenek belőlük vásárlók? Sokan azt tanácsolják, hogy kampányolj évente néhány alkalommal, ami valóban jó eredményeket hozhat, azonban csak alkalmilag. Mit tegyél, hogy folyamatosan legyenek vásárlók a webáruházadban? Mit tegyél, hogy minden nap legyenek megrendelőid? Mit tegyél, hogy ne csak akciók és árleszállítások idején vásároljanak tőled az emberek?

Sikeres cégek növekedési technikái – és amire használhatod őket
Kreatív ötletek, amiket a marketingedbe illesztve ismertebbé teheted a vállalkozásodat.