Fb? Insta? Blog? Vagy TikTok? Melyik marketing eszközt válaszd?
Sokan kérdezik tőlem, hogy „Tényleg egyszerre kéne használnom az összes közösségi média felületet?” „Muszáj mindenhova beregisztrálnom és posztolnom?” Valójában nem. Valójában azt a stratégiát kell választanod, ami a legjobban megfelel: – annak a szintnek, ahol a vállalkozásod marketingje aktuálisan van, – a célcsoportodnak, amit el szeretnél érni, – a kapacitásodnak (ha egyedül vagy, nincs segítséged,…
Mit tegyek ki a Facebookra? Tartalommarketing a Facebookon
Állandó fejtörést okoz, mivel töltsd meg a Facebook oldalad vagy csoportod, hogy érdekes legyen? Mit tegyél ki, ami aktivizálja a követőidet, amit sokan osztanak meg, lájkolnak vagy szólnak hozzá? Mit tegyél ki, ami közösséget épít és erősíti a márkádat? Mit tegyél ki, ami nem csak lájkokat, de vevőket is hoz? Ehhez adtam sok új ötletet…
Mit reklámozz árakció helyett?
Az elmúlt hetekben sok vállalkozó kezdett el aktívan kampányolni. Rengeteg kezdeményezés jelent meg ingyen (edzések, nyelvoktatás, táncórák stb.) és sokan árakciókkal próbálják felhívni a vállalkozásukra a figyelmet. Azonban az árakció bár rövid távon hozhat vevőket, hosszú távon nem segít a vállalkozásodon. Hogyan szerezz vevőket árakció helyett? Íme itt van néhány lehetőség:
Hogyan szerezz vevőket most? Konkrét ötletek példával
Megváltozott a piac, megváltoztak a körülmények, de egy nem változott: egy kis cégnek elsősorban új vevőkre van szüksége ahhoz, hogy túléljen. Erre hozok most neked 10 konkrét kampány ötletet a hétfő reggeli Gazdagmami Show élő adásban. – Nem gáz most vevőt szerezni? – Említhetem a vírust a kampányban? – De mit adjak el, amikor az…
Mitől nő a vállalkozásod jövőre?
Hogyan legyen nagyobb árbevételed, több vevőd, nagyobb követőtáborod, erősebb márkád, több alkalmazottad 2020-ban? Erről volt szó ebben az élő adásban!
25 új kreatív vevőszerző ötlet
Hol és hogyan érhetnél még el vevőket, amit eddig nem próbáltál? Ebben az élő adásban 25 új kreatív ötletet mutattam be.
Kis pénzből hatékony Facebook hirdetés: Hogyan?
Hirdetnél, de nem mersz belevágni, hogy ne ússzon el a pénzed? Már hirdettél, de szeretnéd megtudni, hogyan lehet kisebb pénzből hatékonyabban hirdetni? Ebben az élő adásban megosztottam a legköltséghatékonyabb hirdetési módszereimet!
Utazz és marketingezz!
Hogyan népszerűsítsd a cégedet és járd be a világot? Ebben az élő adásban bemutattam, hogyan népszerűsítheted a vállalkozásodat, a termékeidet, a szolgáltatásaidat és szerezhetsz több érdeklődőt előadásokkal.
20 ötlet, hogyan adj el árérzékeny vevőknek
A te vevőid is mindenre azt mondják „drága”? Mindig az olcsóbb megoldást választják? Simán átmennek a konkurenciához, ha ott olcsóbb egy termék vagy szolgáltatás? Mi okozza ezt? Mit lehet tenni az extra árérzékeny vevőkkel? Mit mondhatsz nekik, ha azt mondják drága vagy ha nem mondanak semmit csak csendben elkattintanak vásárlás nélkül? Ebben az élő adásban…
Hogyan legyenek vásárlóid állandóan?
Ha neked is gondot okoz, hogy néha vannak vásárlóid néha nem… Ha attól félsz kezdő vállalkozóként, hogy nem lesz elég vevőd… Ha szeretnél stabil és kiszámítható bevételt: ebben az élő adásban megosztottam azokat stratégiákat, amikkel biztosíthatod, hogy folyamatosan érkezzen az új érdeklődők és az új vevők az oldaladra.