[ÉVTERVEZÉS] Hogyan változtak meg a vásárlók 2024-ben?

Nohát akkor nézzük mi lesz 2025-ben! 🛒 Hogyan változnak a vásárlói szokások? (nemzetközi és magyar trendek – most sokban eltérnek egymástól) 📊 Hogyan tervezd a vállalkozásodat ezekhez a trendekhez igazítva? Ezekről volt szó ebben a 🌞 Gazdagmami Hétindítóban 🌞

Tovább →

7 mód, amivel észrevehetőbb lehetsz, mint a versenytársaid

Mindenki reklámoz, mindenki látható, mindenki próbálkozik… És úgy érezheted, esélyed sincs ebben a nagy versenyben. De vajon miről is szól most a verseny?

Tovább →

Ne indulj el kőbaltával a 3. világháborúba!

4 dolog, ami teljesen megváltozott a marketingben: mit kell tudnod róluk? Új stratégiák, ötletek, amikről most tudnod kell. Mik ezek? Ezekről volt szó hétfőn reggel ebben a 🌞 Gazdagmami Hétindítóban 🌞!

Tovább →

20 ötlet, amivel ismertebbé teheted a termékedet

Szeretnéd, ha minél többen ismernék a termékedet/szolgáltatásodat? (rossz kérdés: naná, hogy szeretnéd 🙂) Most indultál és szeretnéd, ha sokkal több vásárlód lenne? (naná, hogy szeretnéd 🙂) Már mindenfélét kipróbáltál, de folyton kifogysz a reklámozási ötletekből? (mindenkivel megesik) Ebben a 🌞 Gazdagmami Hétindítóban 🌞 20 ötletet mutattam a terméked ismertebbé tételére.

Tovább →

10 ötlet, hogyan adj el videóval

Azt látod, hogy mindenki videózik, de nem mersz belefogni? Videózol, de nem tudod hogyan lesz belőle vevő? Ebben az élő adásban 10 ötletet mutattam, hogyan adhatod el a termékedet vagy szerezhetsz ügyfeleket videóval.

Tovább →

A terméked fantasztikus: Így mondd el érdekesen!

Az ajánlatod kedvező, a terméked fantasztikus, a szolgáltatásod egyedülálló – csak éppen senki nem tud róla? Hogyan mondd el mindezt úgy, hogy – érdekes legyen – és fel is figyeljenek rá? Erre mutattam 3 ötletet ebben a 🌞 Gazdagmami Hétindítóban 🌞

Tovább →

A videó, ami elad: Hogyan írd meg?

A videó, ami elad: Hogyan írd meg?

A csapból is az folyik, hogy videózz, de talán még félsz tőle. Vagy már csinálod, de nem tudod, hogyan használd vevőszerzésre. Semmi vész, ebben az élő adásban helyretettem ezt a dolgot! 🙂 Megnéztük: – Rövid videóval, hosszúval vagy élő adással érdemes eladni? – Milyen videót csinálj, ha annyira nem szeretnél „szerepelni” a videóban? – És:…

Tovább →

6 ötlet hogyan kampányolj árakció nélkül

Jó lenne egy vonzó ajánlat? Olyan, amire harapnak a vevőid? Olyan, amire sokan kattintanak? Olyan, amit sokan visznek? De közben meg nem akarsz mindig árakciózni? Hogyan csináld? Ebben az élő adásban 6 olyan ötletet mutattam, amivel mindig érdekesek, aktuálisak lehetnek a kampányaid árengedmény nélkül is.

Tovább →

Ügyféltípusok: melyiket hogyan győzd meg?

Nem minden vevőd ugyanolyan. Máshol tartanak. Mások a motivációik. Másként látják a termékedet. Más szempontok fontosak a számukra. De mik azok? Hogyan ismerheted meg őket jobban? És hogyan győzd meg a különféle vásárlói csoportokat? Erről volt szó ebben a 🌞Gazdagmami Show 🌞 élő adásban!

Tovább →

Miért nem téged választ az ügyfél?

Miért másnál vásárol? Miért nem veszi észre a te ajánlatodat? Miért van az, hogy megnéz több ajánlatot és végül nem a tiédet választja? Ennek van oka és lehet rajta változtatni. Hogyan? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Tovább →

Page 1 of 8