„De mikor csináljak ennyi tartalmat, amikor dolgozni is kell?”
Kommentben kérdezte ezt valaki tőlem – és igaza volt. Kinek van ideje folyton videókat készíteni? 1-2 naponta posztolni? Napi többször sztorizni? Kampányokat, hirdetéseket kitalálni? Szöveget írni? Ki fog akkor az ügyfelekkel foglalkozni??? Hogyan lehet mindezt megoldani? Akkor is, ha egyedül viszed a vállalkozásod, nem áll 48 órából egy napod és van életed is a sok…
Minden végetér egyszer: az unalmas tartalmak kora is lejárt. Az új trend a tartalomélmény.
Az már nem segít, ha kiteszel egy közepesen érdekes tartalmat és meghirdeted. Sem az, ha azt csinálod, mint mások, hátha nálad is működik. Itt az ideje másként mesélni a vállalkozásodról, mint eddig! Itt az ideje felkelteni a figyelmet, megérinteni a vásárlóid lelkét valamilyen egészen új tartalommal. Az új trend a tartalomélmény. Mi az és hogyan…
Vevőszerzés a keresőből 2023-ban: Hogyan csináld?
Hogyan találd meg a célközönséged a keresőben? És hogyan lesz belőlük vásárló/ügyfél az oldaladon? Mit tehetsz, ha nincs honlapod, de mégis szeretnél a keresőben is megjelenni? Milyen keresőoptimalizálási megoldások vannak, mire kell odafigyelned és hogyan írj szöveget úgy, hogy a kereső találati listáján jó helyezést hozzon? Erre adtam választ ebben a ☀️ Gazdagmami Hétindítóban ☀️.
Hogyan kelts érzelmeket a marketingedben?
A legrosszabb, ami a hirdetéseddel vagy a posztjaiddal történhet, hogy érdektelenséget vált ki az emberekből. Nem figyelnek rá oda. Észre se veszik. Vagy ha észreveszik, csak átgördítenek felette. Pedig a terméked szuper, egy csomó időt töltöttél, hogy jó legyen a szöveg és ez a hála?! 😭🙂 Mit lehet tenni?
Vevőszerző tartalom ötletek (Facebook, Instagram, blog, Youtube)
Készíted-készíted a posztokat, de nem tudod, hogyan lesznek ebből vevőid? Lehet egy lépésben egy posztból vevőket szerezni? Ilyen tartalmakra (közösségi média posztok, videók, blogbejegyzés) mutattam példákat ebben a Gazdagmami Hétindító élő adásban!
Mindenki posztol, tartalmat gyárt, videózik, az elérések csökkennek: Milyen posztokkal hívhatod fel magadra a figyelmet MOST?
🥸 Milyen témák, milyen kommunikáció működik? Honnan tudhatod meg, mi lesz eredményes? – Mennyi tartalmat készíts? Mi az, aminek már van hatása és mi az, ami növekedéshez vezet? – Mehet ugyanaz az Instagramra és a Facebookra? Mik a hasonlóságok? Mik a különbségek? – Kell foglalkozni a mindenkit érintő problémákkal, nehézségekkel (infláció, tüntetések stb.)? És, ha…
Hogyan legyen a vállalkozásod sokkal ismertebb?
A vállalkozásod szuper, a terméked remek, de alig ismeri valaki? De miért nem? Miért találnak rád kevesen? Miért nem jegyzik meg a márkádat? Hogyan változtass ezen? Ebben az adásban 3 példán keresztül mutatom meg: – hogyan lehet már a kezdetektől megjegyezhető és továbbadható a vállalkozásod, – mit tehetsz, hogy többen találjanak rád (nem a sok…
Milyen a jó tartalom? Tartalommarketing alapok és ötletek (70 bejegyzés ötlettel!)
👉 Mire jó a tartalommarketing? Miért érdemes foglalkoznod vele? Miért nem elég „csak” eladni? 👉 Mit tegyél, hogy megtudd, milyen tartalmakat olvasnának, néznének szívesen a követőid? 👉 Hogyan tervezd meg a tartalommarketingedet? 👉 Hogyan jusson minderre időd? 👉 A legfontosabb tartalomtípus, ami garantálja, hogy mindig legyen elég vevőd. Erről volt szó ebben a Gazdagmami Show…
Hurrá, vállalkozó lettem! De mi a búbánatról posztoljak?
👉 Van még értelme rendszeresen posztolni a közösségi médiába? 👉 Milyen gyakran posztolj a jó elérésért? 👉 Több felületet használj egyszerre vagy elég csak egyet? 👉 Honnan legyenek állandóan új ötleteid? 👉 Mirő posztolj? 👉 Hogyan legyen változatos a tartalom? 👉 Milyen tartalmak hoznak új követőket és milyenek vásárlókat? – ezekre a kérdésekre adtam választ…
Hogyan és mit posztolj 2022-ben?
Hogyan keltsd fel a figyelmet? Mire figyelj oda a Facebook és Instagram posztoknál? Miről írj, hogy elkötelezett legyen a követőtáborod? Milyen poszokkal építheted a márkádat? Mi az, ami hatásos lesz és mi az, amit felejts el, ha új követőket és aktív közösséget szeretnél 2022-ben? – erről szólt a Gazdagmami Show ezen a héten.