Hogyan legyen a vállalkozásod sokkal ismertebb?

A vállalkozásod szuper, a terméked remek, de alig ismeri valaki? De miért nem? Miért találnak rád kevesen? Miért nem jegyzik meg a márkádat? Hogyan változtass ezen? Ebben az adásban 3 példán keresztül mutatom meg: – hogyan lehet már a kezdetektől megjegyezhető és továbbadható a vállalkozásod, – mit tehetsz, hogy többen találjanak rád (nem a sok…

Tovább →

Hogyan változnak meg a vevők válságban?

Válságban a vásárlási szokások is megváltoznak. Hogyan döntenek az emberek ilyenkor? Milyen érvek hatnak rájuk? Melyik vásárlói csoport hogyan reagál a válságra? Mi az, amiben óvatosabbak lesznek ilyenkor és mi az, amire ugyanúgy költenek, mint eddig? Hogyan marketingezd ilyenkor a termékedet? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Tovább →

Bevétel külföldről: Nézzük, milyen lehetőségeid vannak!

Külföldi vevőket is el szeretnél érni? Összegyűjtöttem a lehetőségeket, merre indulhatsz el!

Tovább →

Vállalkozás változó körülmények között

Az elmúlt egy hét sok vállalkozó számára hozott gyökeres változást és sokan estek kétségbe: mi jön most? Mi lesz még? Mit tegyek? Sokan érzik veszélyben a megélhetésüket, az eddigi életüket. Múlt héten rengeteg kérdés érkezett tőletek: – Mi lesz, ha az emberek nem fognak tőlem vásárolni? – Mi lesz, ha eltűnik a fizetőképes kereslet? –…

Tovább →

A termék, amit mindig visznek: Hogyan legyen neked is ilyen?

De jó lenne, ha lenne egy terméked, amit mindig keresnek a vásárlók… Egy olyan terméked, amit szinte el sem kell adnod, mert magát adja el… Egy olyan terméked, amit könnyű hirdetni, mert a vevők rögtön lecsapnak rá, ahogy meglátják. Mi legyen ez a termék? Miért legyen ilyen terméked? Hogyan találd meg a legjobb terméket/szolgáltatást, amire…

Tovább →

Teli a piacod? Mit lehet tenni? Áremelés: Hogyan csináld okosan?

🤨 Ha már tele a piacod versenytársakkal: Mit lehet tenned? Hogyan tudsz kitűnni? 😱 SOS! A Facebook direkt kitol veled? Mit lehet tenni, hol kell jelezni, ha gondod adódik? 💰 Árat emelnél, de nem mersz? Ezt tudod tenni Ezekről a témákról beszéltem a GazdagmamiShow élő adásban!

Tovább →

Miért nem nálad vásárolnak? Hogyan tudd meg?

Ha nem működnek a hirdetéseid, ha marketingezel, de mégsem hoz elég ügyfelet: Mi lehet a gond? Hogyan tudd meg, min kell javítani? Ebben az élő adásban megmutattam egy 3 lépéses módszert, ami segít rátalálni az okokra és megtalálni a megoldást.

Tovább →

Nézelődőből, lájkolgatóból – vásárló: Mit tegyél érte?

A honlapokra látogatóknak statisztikák szerint csupán az 1%-a vásárol. De mi van a másik 99%-al? A közösségi média követőid közül sokan csak lájkolgatnak, nézelődnek, de végül nem nálad költik el a pénzüket. A hírlevél olvasóidnak is csupán 10-15%-ából lesz vevő. Vajon a többieknek nincs szüksége arra, amit csinálsz? Ebben az élő adásban megmutattam, hogyan csinálj…

Tovább →

Fb? Insta? Blog? Vagy TikTok? Melyik marketing eszközt válaszd?

Sokan kérdezik tőlem, hogy „Tényleg egyszerre kéne használnom az összes közösségi média felületet?” „Muszáj mindenhova beregisztrálnom és posztolnom?” Valójában nem. Valójában azt a stratégiát kell választanod, ami a legjobban megfelel: – annak a szintnek, ahol a vállalkozásod marketingje aktuálisan van, – a célcsoportodnak, amit el szeretnél érni, – a kapacitásodnak (ha egyedül vagy, nincs segítséged,…

Tovább →

Hogyan adj el drágábban?

Úgy gondolod, a vevőid csak az olcsót keresik? Nem mersz árat emelni, nehogy elhagyjanak a vásárlók? Nem tudod, milyen értéket adhatnál a piacnak, amiért többet fizetnek? Ebben az élő adásban megnéztük: – Miért fizetik ki az emberek a magasabb árat? Mi motiválja őket arra, hogy többet költsenek? – Miért nem szabad csak egy árkategóriában gondolkodnod?…

Tovább →

Page 2 of 3