Szokatlan, figyelemfelkeltő hirdetés szöveg ötletek
Ha hirdetni szeretnél két nagy nehézséggel kell megküzdened: 1. Egyre nehezebb megfogni az emberek figyelmét, mert nap, mint nap rengeteg hirdetést látnak. Ezért hiába értékes a terméked, hiába kiváló az ajánlatod, észre sem veszik. 2. Sok más vállalkozás is hirdet, egyre nehezebb kitűnni közülük. Hogyan csináld? Ehhez szokatlan és meglepő hirdetésszövegekre lesz szükséged. Ezekre hoztam…
Hogyan kelts érzelmeket a marketingedben?
A legrosszabb, ami a hirdetéseddel vagy a posztjaiddal történhet, hogy érdektelenséget vált ki az emberekből. Nem figyelnek rá oda. Észre se veszik. Vagy ha észreveszik, csak átgördítenek felette. Pedig a terméked szuper, egy csomó időt töltöttél, hogy jó legyen a szöveg és ez a hála?! 😭🙂 Mit lehet tenni?
Hogyan találd meg a reklámod fő üzenetét?
A legtöbben túl sok üzenetet próbálnak belezsúfolni a hirdetéseikbe. Vagy csak keveset, de nem igazán izgalmasat ahhoz, hogy felkeltse a vevők figyelmét. Milyen a JÓ üzenet? Milyen az, amire odafigyelnek, kattintanak, amiből megértik mi az, amit kínálsz, mi a különleges benne? Hogyan találd meg és miként fogalmazd meg ezt az üzenetet? Erről volt szó ebben…
Hol a rejtett pénz a vállalkozásodban? Gyere és keressük meg!
Egy csomó pénzt hagysz nap, mint nap az asztalon a vállalkozásodban. Rejtett bevételi források, amikre nem gondolsz. Apróságok, amiken, ha változtatnál, többet költene nálad a vevő. Néhány dolog, amin ha változtatsz, könnyebben és olcsóbban jönnek majd a vevők. Ilyen rejtett bevételi források után nyomoztunk ebben az élő adásban.
Miért nem nálad vásárolnak? Hogyan tudd meg?
Ha nem működnek a hirdetéseid, ha marketingezel, de mégsem hoz elég ügyfelet: Mi lehet a gond? Hogyan tudd meg, min kell javítani? Ebben az élő adásban megmutattam egy 3 lépéses módszert, ami segít rátalálni az okokra és megtalálni a megoldást.
Mit reklámozz árakció helyett?
Az elmúlt hetekben sok vállalkozó kezdett el aktívan kampányolni. Rengeteg kezdeményezés jelent meg ingyen (edzések, nyelvoktatás, táncórák stb.) és sokan árakciókkal próbálják felhívni a vállalkozásukra a figyelmet. Azonban az árakció bár rövid távon hozhat vevőket, hosszú távon nem segít a vállalkozásodon. Hogyan szerezz vevőket árakció helyett? Íme itt van néhány lehetőség:
7 új vevőszerző ötlet (ezekre biztos nem gondoltál még)
Már ellőtted az összes jó ötleted a vevőszerzésre és kéne néhány újabb? Hirdettél, nyereményjátékoztál, posztoltál, mégis kevesebb a vevőd, mint szeretnéd? Íme 7 vadonatúj vevőszerző ötlet, amivel feldobhatod a kampányaidat, izgalmasabbá teheted a hirdetéseidet, több ember figyelmét foghatod meg és érdekesebben, kreatívabban adhatsz el!
Hogyan írj érdekesen a termékedről?
A terméked zseniális, az ajánlatod szuper már csak írni kéne róla. Egy hírlevelet, amire mindenki felkapja a fejét. Vagy egy Facebook posztot, ami felébreszti az álmosan kattintgató tömegeket és beviszi őket az oldaladra. Miről írj EZÉRT a hatásért? Íme 6 ötlet:
Hogyan legyen hatásos a reklámod ígérete?
Minden termék, minden szolgáltatás mögött ott húzódik egy ígéret. Valami, amit elérhet a vevő, ha megveszi, valami, amihez hozzájuthat, amit megvalósíthat, ami jobbá teszi az életét. Van, aki nem meri beleírni ezt a reklámjába, nehogy valótlant állítson és „túl marketingesen” írjon. Van, aki beleírja, de túl sokat ígér. Van, aki megfogalmazza, de unalmas és általános…
Zseniális figyelemfelkeltés
Mindent megteszel, hogy megtalálják a vállalkozásodat, a nagy áttörés mégis elmarad? Ebben az élő adásban olyan kreatív ötleteket mutattam be, amikkel megragadhatod a közönség figyelmét. Akkor is, ha sok versenytársad van a piacon, akkor is, ha nincs nagy büdzséd hirdetésre: ezekhez a módszerekhez csak kreativitás és elszántság kell.