[VIDEÓ] Marketing lecke, amit egy Uber sofőrtől tanultam

Hogyan lógj ki a piacról? Erről nem az amerikai marketingesektől hallottam, hanem egy Uber sofőrtől. Figyelj csak:

Tovább →

Nehezen emészthető a terméked? Így tanítsd meg rá a piacot!

Marketing megoldás, ha a terméked bonyolultabb, mint egy rágógumi.

Tovább →

Miért pont Tőled vásárolnék?

Miért választanálak éppen téged és a termékedet, amikor rajtad kívül még sok értékesítő kínálja pont ugyanezt a cuccot? Rákereshetek a neten és láthatom az olcsóbb termékeket, a szédületes ajánlatokat, én mégis téged választalak, mert… 1. …kötődöm hozzád Nem is tudom, hogyan keveredtem a honlapodra… Talán a Google-ben keresgéltem, nem is tudom már, milyen oldalakon jártam,…

Tovább →

A pozicionálás két típusa

Pozicionálni kell – mondja minden marketing tankönyv Al Ries és Jack Trout könyve óta. De hogyan? Sokan letudják azzal, hogy célcsoportot választanak, mások pedig úgy gondolják egy jó szlogen is elég még többen vannak azonban, akik egyáltalán nem pozicionálnak, nem tudják mi ez, mire való, de legfőképpen: hogyan kéne „csinálni”?

Tovább →

Uuuuunalmas

Az, hogy a vállalkozásod marketingje érdekes legyen, a weben sokkal fontosabb, mint a „hagyományos” vállalkozások világában, hiszen itt egyetlen kattintás és már tovább is megy a vásárló – és ha nem emlékszik rád, nem biztos, hogy vissza fog térni. Mégis kevés az igazán eredeti ötlet, amire felkapják a fejüket a rohanó, figyelmetlen látogatók. Ilyen ötletekről…

Tovább →

Gondold át másként

– Értek a luftballonhámozáshoz – tehát indítok egy luftballonhámozó céget. – mondta a Kezdő Vállalkozó. – Jó, de miben leszel más, mint a többi luftballhámozó? – kérdezte a Marketinges. – Mi sokkal jobban dolgozunk. Jobb minőség, gyorsabban, és mi megszereztük a Luftballhámozók Nemzetközi Egyesületének aranyfokozatú minősítését is. – De miért vásárolnak majd pont nálad az…

Tovább →

3 mód, ahogyan MÁS lehet a blogod

Ha mindenki blogol, akkor egyre nehezebbnek tűnik úgy blogot írni, hogy kitűnj a tömegből, főként, ha a te célcsoportodat már sokan bombázzák blogokkal, ha a te témádban már sokféle blogot írnak. Ilyenkor bizony már nem elég csak jókat írni: arculatot kell adnod a blogodnak, pozicionálnod kell és kilógni a sorból – hogy ne csak egy…

Tovább →

Page 2 of 2