[ÉVTERVEZÉS] Hogyan változtak meg a vásárlók 2024-ben?

Nohát akkor nézzük mi lesz 2025-ben! 🛒 Hogyan változnak a vásárlói szokások? (nemzetközi és magyar trendek – most sokban eltérnek egymástól) 📊 Hogyan tervezd a vállalkozásodat ezekhez a trendekhez igazítva? Ezekről volt szó ebben a 🌞 Gazdagmami Hétindítóban 🌞

Tovább →

Piacismeret, konkurenciakutatás: Hogyan csináld?

Hogyan ismerd meg jobban a vevőidet? Hogyan ismerd meg jobban a piaci lehetőségeket és veszélyeket? Hogyan ismerd meg jobban a konkurenciádat? Erre mutattam ötleteket, módszereket ebben a 🌞 Gazdagmami Hétindító 🌞 élő adásban.

Tovább →

Mi az, amivel kísérletezgető kezdőből gyorsan a piacod legjobbjává válhatsz?

Rögtön lelövöm a poént. A kulcs a piackutatásban rejlik. De hogyan is csináld?

Tovább →

Mekkora a piacod valójában?

Vajon mekkora lehet a teljes piacod? Honnan lehet ezt megtudni? Mekkora a potenciál benne? Növekszik vagy csökken? És, hogyan érheted el minél hatékonyabban azokat, akik rajta vannak? Hogyan érhetsz el több vevőt? Hogyan növelheted a piac méretét? – erről volt szó ezen a héten a 🌞 Gazdagmami Hétindítóban 🌞!

Tovább →

Teli a piacod? Mit lehet tenni? Áremelés: Hogyan csináld okosan?

🤨 Ha már tele a piacod versenytársakkal: Mit lehet tenned? Hogyan tudsz kitűnni? 😱 SOS! A Facebook direkt kitol veled? Mit lehet tenni, hol kell jelezni, ha gondod adódik? 💰 Árat emelnél, de nem mersz? Ezt tudod tenni Ezekről a témákról beszéltem a GazdagmamiShow élő adásban!

Tovább →

Így tudj meg többet a piacodról!

– Mitől lesz piac a piac? – Mégis: mekkora a piac mérete? Honnan lehet ezt megtudni? – A piac anatómiája: Hol vannak a fizetőképes vevők? Honnan tudhatod meg, hogy vannak-e? – Hogyan ismerd meg jobban a konkurenseidet? – Mitől épül a piac? – Hogyan építheted te is a sajátodat? – Milyen adatokat érdemes begyűjtened a…

Tovább →

6 ötlet hogyan teheti sikeresebbé és ismertebbé a vállalkozásodat a rendszeres kiállítás (az eladáson túl)

A legtöbben azért mennek el egy-egy vásárba, hogy eladják a termékeiket. Ha sikerül sokat eladni elégedettek, ha nem sikerül, elégedetlenek. De egy kiállításon nem csak az eladás az egyetlen, amit elérhetsz. Mi lehet még? Erre mutatok most 6 ötletet:

Tovább →

Mit lehet még kihozni az ötletedből?

A te vállalkozásod vajon mekkorára nőhet? Milyen lehetőségek vannak benne? Hova tudna terjeszkedni? Hogyan tudna sokkal több embernek segíteni? Erről beszéltem ebben az élő adásban.

Tovább →

[ÉLŐ] Hogyan törj be a piacra?

Most indítod a vállalkozásodat és szeretnéd, ha nem csak egy kis szerény próbálkozás lenne, amivel elérsz néhány embert, hanem az az igazán nagy és sok embert elérő cég, amire mindig is vágytál?

Tovább →

Honnan tudd meg mit szeretnének a vevők, mire lenne igény?

ÍGY térképezheted fel a piaci igényeket induló vállalkozóként:

Tovább →

Page 1 of 2