[ÉVTERVEZÉS] Hogyan változtak meg a vásárlók 2024-ben?
Nohát akkor nézzük mi lesz 2025-ben! 🛒 Hogyan változnak a vásárlói szokások? (nemzetközi és magyar trendek – most sokban eltérnek egymástól) 📊 Hogyan tervezd a vállalkozásodat ezekhez a trendekhez igazítva? Ezekről volt szó ebben a 🌞 Gazdagmami Hétindítóban 🌞
Piacismeret, konkurenciakutatás: Hogyan csináld?
Hogyan ismerd meg jobban a vevőidet? Hogyan ismerd meg jobban a piaci lehetőségeket és veszélyeket? Hogyan ismerd meg jobban a konkurenciádat? Erre mutattam ötleteket, módszereket ebben a 🌞 Gazdagmami Hétindító 🌞 élő adásban.
Mi az, amivel kísérletezgető kezdőből gyorsan a piacod legjobbjává válhatsz?
Rögtön lelövöm a poént. A kulcs a piackutatásban rejlik. De hogyan is csináld?
Mekkora a piacod valójában?
Vajon mekkora lehet a teljes piacod? Honnan lehet ezt megtudni? Mekkora a potenciál benne? Növekszik vagy csökken? És, hogyan érheted el minél hatékonyabban azokat, akik rajta vannak? Hogyan érhetsz el több vevőt? Hogyan növelheted a piac méretét? – erről volt szó ezen a héten a 🌞 Gazdagmami Hétindítóban 🌞!
Teli a piacod? Mit lehet tenni? Áremelés: Hogyan csináld okosan?
🤨 Ha már tele a piacod versenytársakkal: Mit lehet tenned? Hogyan tudsz kitűnni? 😱 SOS! A Facebook direkt kitol veled? Mit lehet tenni, hol kell jelezni, ha gondod adódik? 💰 Árat emelnél, de nem mersz? Ezt tudod tenni Ezekről a témákról beszéltem a GazdagmamiShow élő adásban!
Így tudj meg többet a piacodról!
– Mitől lesz piac a piac? – Mégis: mekkora a piac mérete? Honnan lehet ezt megtudni? – A piac anatómiája: Hol vannak a fizetőképes vevők? Honnan tudhatod meg, hogy vannak-e? – Hogyan ismerd meg jobban a konkurenseidet? – Mitől épül a piac? – Hogyan építheted te is a sajátodat? – Milyen adatokat érdemes begyűjtened a…
6 ötlet hogyan teheti sikeresebbé és ismertebbé a vállalkozásodat a rendszeres kiállítás (az eladáson túl)
A legtöbben azért mennek el egy-egy vásárba, hogy eladják a termékeiket. Ha sikerül sokat eladni elégedettek, ha nem sikerül, elégedetlenek. De egy kiállításon nem csak az eladás az egyetlen, amit elérhetsz. Mi lehet még? Erre mutatok most 6 ötletet:
Mit lehet még kihozni az ötletedből?
A te vállalkozásod vajon mekkorára nőhet? Milyen lehetőségek vannak benne? Hova tudna terjeszkedni? Hogyan tudna sokkal több embernek segíteni? Erről beszéltem ebben az élő adásban.
[ÉLŐ] Hogyan törj be a piacra?
Most indítod a vállalkozásodat és szeretnéd, ha nem csak egy kis szerény próbálkozás lenne, amivel elérsz néhány embert, hanem az az igazán nagy és sok embert elérő cég, amire mindig is vágytál?
Honnan tudd meg mit szeretnének a vevők, mire lenne igény?
ÍGY térképezheted fel a piaci igényeket induló vállalkozóként: