7 főbűn a marketingben

Marketingnek látszó tárgyak, a filléres megoldások csapdája, szerelemre csábító ötletek, a konkurensed füve, ami mindig zöldebb: csábítások, amelyeknek nem lehet ellenállni, bűnök, amiket mindenki elkövet a marketingjében – és a feloldozás.

Tovább →

Porszem a gépezetben

Apró, lényegtelennek tűnő részletek hatalmas változásokat hozhatnak az online marketingedbe, mint az íztelen levesbe (nagy dolog) a só (kis dolog).

Tovább →

Az eladás ötösfogata

A sikeres termék szekerét 5 paripa húzza. 5 gyönyörű táltos, amelyből ha egyetlen egy is hiányzik, a terméked bizony nem talál (majd) gazdára.

Tovább →

Uuuuunalmas

Az, hogy a vállalkozásod marketingje érdekes legyen, a weben sokkal fontosabb, mint a „hagyományos” vállalkozások világában, hiszen itt egyetlen kattintás és már tovább is megy a vásárló – és ha nem emlékszik rád, nem biztos, hogy vissza fog térni. Mégis kevés az igazán eredeti ötlet, amire felkapják a fejüket a rohanó, figyelmetlen látogatók. Ilyen ötletekről…

Tovább →

bizalomépítés és internet marketing

Ne légy gyanús!

Te hiszel benne, hogy ha egy fogkrémet a Fogorvosok Szövetsége ajánl, akkor az jobb? És, ha brit tudósok bebizonyították, hogy tényleg jobb? A vevő bizalmának elnyerése elemi érdeke minden marketingesnek, de vajon hogyan tudod a hitelességedet brit kutatók és fogorvosok nélkül megteremteni? És milyen eszközeid vannak erre az interneten, ahol eleve gyanúsabbnak tűnik minden „túl…

Tovább →

Hasonló a hasonlóhoz: Egy zseniális meggyőzési stratégia, ami felturbózza a marketingedet

Tavaly nyár elején kezdtem azt érezni, hogy a kampányaim hatékonysága érezhetően csökkent. Ekkor pár nap keresgélés után döbbentem rá arra a módszerre, ami egycsapásra megváltoztatta a csökkenő tendenciát és magyarázatot adott arra is, hogyan lehet, hogy más listáimon nem csökkent a konverzió, csak ezen az egyen.

Tovább →

A jó saláta receptje

A kedvenc salátámat egy budai szendvicsbárban készítik, egész egyszerűen minden salátájuk fantasztikus! Már az étlapot nézegetve összefut a nyál a számban 🙂 Még alkalmazottként gyakran rendeltem tőlük ebédet, és mivel gyakran ettem belőle, érdekelni kezdett, vajon mi lehet a titka annak, hogy minden salátájuk olyan finom?

Tovább →

Mi köze Isaurának az online marketinghez?

“Tapasztalatainkból semmit sem tanulhatunk, csak abból, ha elgondolkozunk rajtuk.” (Robert Sinclair) – A világ legegyszerűbb és legbugyutábbnak tűnő dolgain is el lehet gondolkodni és tanulságokat levonni, hát akkor a brazil szappanoperákból miért ne lehetne? Ebben a videóban meg is tettem 🙂

Tovább →

Ha gyorsan kell a pénz…

Gyakran találkozom vele, hogy egy családnak gyorsan kellene a pénz (kinek nem) és ez bénítja meg vállalkozási ötleteiket: – Vajon elég hamar lesz-e ebből bevétel? – Biztosan tudunk-e ezzel elég pénzt keresni? – Mi történik, ha mégsem?

Tovább →

Az induló honlapok csődjének titka

A blogok több, mint 60%-a az indulása utáni harmadik hónapban már megszűnik – áll a Technorati 2008-as internet jelentésében. Miért? Számos honlaptulajdonossal találkoztam pályafutásom során, akik negy reményekkel, tele ötletekkel és lelkesedéssel vágtak neki az online vállalkozásnak – aztán néhány hónap vagy 1-2 év elteltével feladták. Többségük egy fillért sem keresett. Másik részük pedig csak…

Tovább →

Page 2 of 4