
Miért nem téged választ az ügyfél?
Miért másnál vásárol? Miért nem veszi észre a te ajánlatodat? Miért van az, hogy megnéz több ajánlatot és végül nem a tiédet választja? Ennek van oka és lehet rajta változtatni. Hogyan? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Mi az, amivel kísérletezgető kezdőből gyorsan a piacod legjobbjává válhatsz?
Rögtön lelövöm a poént. A kulcs a piackutatásban rejlik. De hogyan is csináld?

Vevőszerzés a keresőből 2023-ban: Hogyan csináld?
Hogyan találd meg a célközönséged a keresőben? És hogyan lesz belőlük vásárló/ügyfél az oldaladon? Mit tehetsz, ha nincs honlapod, de mégis szeretnél a keresőben is megjelenni? Milyen keresőoptimalizálási megoldások vannak, mire kell odafigyelned és hogyan írj szöveget úgy, hogy a kereső találati listáján jó helyezést hozzon? Erre adtam választ ebben a ☀️ Gazdagmami Hétindítóban ☀️.

Mekkora a piacod valójában?
Vajon mekkora lehet a teljes piacod? Honnan lehet ezt megtudni? Mekkora a potenciál benne? Növekszik vagy csökken? És, hogyan érheted el minél hatékonyabban azokat, akik rajta vannak? Hogyan érhetsz el több vevőt? Hogyan növelheted a piac méretét? – erről volt szó ezen a héten a 🌞 Gazdagmami Hétindítóban 🌞!

Hogyan legyen érdekesebb a vállalkozásod?
A vállalkozásod jó, csak éppen senki sem tud róla? Mit tehetsz azért, hogy MÁS legyen, kilógjon a sorból? Mit tehetsz azért, hogy különleges legyen? Mit tehetsz azért, hogy észrevegyék? Ebben az élő adásban megmutatok neked 20 ötletet, amitől – különlegesebb lesz a terméked/szolgáltatásod, – különlegesebb lesz a vállalkozásod, – nem csak észrevesznek majd, hanem meg…

Mivel érhetsz el igazán sok embert?
Milyen marketing eszközökkel, milyen kommunikációval lehet igazán sok embert elérni? – Mivel tudod megfogni a figyelmüket? – Mi legyen a stratégiád, ha sok emberhez szeretnél elérni? – Milyen üzenet, téma az, amire sokan fogékonyak? Hogyan találd meg ezt a témát? Erről volt szó ebben a ☀ Gazdagmami Hétindító ☀ élő adásban!

Szokatlan, figyelemfelkeltő hirdetés szöveg ötletek
Ha hirdetni szeretnél két nagy nehézséggel kell megküzdened: 1. Egyre nehezebb megfogni az emberek figyelmét, mert nap, mint nap rengeteg hirdetést látnak. Ezért hiába értékes a terméked, hiába kiváló az ajánlatod, észre sem veszik. 2. Sok más vállalkozás is hirdet, egyre nehezebb kitűnni közülük. Hogyan csináld? Ehhez szokatlan és meglepő hirdetésszövegekre lesz szükséged. Ezekre hoztam…

Miből lehet passzív jövedelmed vállalkozóként?
– Mit is jelent pontosan a passzív jövedelem? (és mi nem az) – Miért kéne minden vállalkozásnak törekednie arra, hogy legyenek passzív bevételi forrásai? (nem azért, hogy Hawaiion nyaralhass, miközben a számládra magától jön a pénz 😉) – Milyen passzív jövedelmi forrásaid lehetnek icipici vállalkozásként is? (mutatok néhány ötletet) – Hogyan vághatsz bele a passzív…

Hogyan kelts érzelmeket a marketingedben?
A legrosszabb, ami a hirdetéseddel vagy a posztjaiddal történhet, hogy érdektelenséget vált ki az emberekből. Nem figyelnek rá oda. Észre se veszik. Vagy ha észreveszik, csak átgördítenek felette. Pedig a terméked szuper, egy csomó időt töltöttél, hogy jó legyen a szöveg és ez a hála?! 😭🙂 Mit lehet tenni?

Bizalomépítés egy bizalmatlan világban
Még senki sem ismer a piacon? A vevők nem bíznak benned? Hogyan mutasd meg, hogy megbízható vagy? Mivel lehet bizalmatlanságot kelteni (akár úgy is, hogy észre sem veszed) és mivel lehet bizalmat építeni egy vállalkozásnak most 2023-ban?