Hogyan találd meg és kommunikáld a versenyelőnyödet?
Tudod miben vagy jobb a versenytársaidnál de a vevőknek fogalma sincs róla? Vagy még te sem tudod igazán miben is vagy jobb, mi a valódi előnyöd a piacon? Ebben az elő adásban segítettem: – megtalálni és – érdekesen, figyelemfelkeltően tálalni a versenyelőnyödet!
6 ötlet hogyan kampányolj árakció nélkül
Jó lenne egy vonzó ajánlat? Olyan, amire harapnak a vevőid? Olyan, amire sokan kattintanak? Olyan, amit sokan visznek? De közben meg nem akarsz mindig árakciózni? Hogyan csináld? Ebben az élő adásban 6 olyan ötletet mutattam, amivel mindig érdekesek, aktuálisak lehetnek a kampányaid árengedmény nélkül is.
7 bevételtöbbszöröző marketing eszköz vállalkozóknak
Milyen marketing eszközökkel tehetnél szert nagyobb bevételre? Több hirdetés? Új marketing felületek? Webináriumokat tarts? Vagy valami más? Ebben az élő adásban 7 bevételtöbbszöröző marketing eszközt mutattam be, amik között akkor is találsz majd megfelelőt, ha még csak most indult a vállalkozásod és akkor is, ha már feketeöves marketinges vagy.
A hatásos reklám 5 fajtája
Ha szeretnéd felpörgetni a marketingedet az új évben hatásos hirdetésekre mindenképpen szükséged lesz hozzá. De milyen is az igazán hatásos hirdetés? Mitől lesz ütős? Mitől fogják észrevenni? Valójában 5 fajtája van. Válaszd a neked valót és nyert ügyed lesz! Mik azok és hogyan csináld? Ezt tudhatod meg ebből a 🌞Gazdagmami Hétindítóból!🌞
Mit adj el 2024-ben? Mit keresnek most a vevők?
Mire vágynak a vásárlók 2024-ben? Milyen termékeket keresnek most? Milyen szolgáltatásokra van igény? Mi változik az idei évhez képest? És honnan, hogyan tudhatod meg mindezt a saját piacodon? Erről volt szó ebben a 🌞 Gazdagmami Hétindítóban 🌞!
Hogyan teremts igényt a termékedre?
A terméked szuper, de a piac még nem tud róla: Hogyan tudsz igényt teremteni rá? – Mi is az az igényteremtés valójában (nem az, amit sokan gondolnak)? – Honnan tudhatod meg, mire van igénye a piacodnak egyáltalán? – Milyen eszközökkel, milyen kommunikációval tudsz igényt teremteni? (mutatok példákat is) – erről volt szó a legújabb Gazdagmami…
8 ok, ami miatt igazából vásárolnak
Miért is vásárol igazából a vevő? Miért dönt egyik vagy a másik ajánlat mellett? Miért bizonytalanodik el és mi lendíti ilyenkor tovább? Izgalmas kérdések, amikre ebben a Gazdagmami Hétindító élő adásban adtam meg a választ.
Ügyféltípusok: melyiket hogyan győzd meg?
Nem minden vevőd ugyanolyan. Máshol tartanak. Mások a motivációik. Másként látják a termékedet. Más szempontok fontosak a számukra. De mik azok? Hogyan ismerheted meg őket jobban? És hogyan győzd meg a különféle vásárlói csoportokat? Erről volt szó ebben a 🌞Gazdagmami Show 🌞 élő adásban!
7 szokatlan karácsonyi kampány ötlet
Már te is készülsz a karácsonyi kampányodra? De hogyan lehetne sokkal izgalmasabb, kreatívabb, mint valaha? Olyan, ami kilóg a karácsonyi extranagy reklámzajból és felkelti a vevők figyelmét akkor is, ha a csapból is a versenytársaid hirdetései folynak. Ehhez hoztam nektek 7 szokatlan, kreatív és ötletes karácsonyi kampány ötletet 🎄🎄🎄
Hogyan legyél sokkal meggyőzőbb?
Mi játszódik le a vásárló fejében vásárláskor, mi az, ami meggyőzi és mi az, ami elbizonytalanítja?Milyen hormonok dolgoznak bennünk a vásárlás folyamán? Milyen érzelmek segítenek vagy éppen gátolnak meg a vásárlásban? Erről volt szó ebben a 🌞 Gazdagmami Hétindító 🌞 élő adásban!