[VIDEÓ] Több vevő anélkül, hogy többet költenél: Mikroszegmentálás
Egy vadonatúj marketing trend, amivel hatékonyabban és olcsóbban szerezhetsz vevőket.
Hogyan legyen állandó bevételem?
Ha te is szeretnél folyamatosan vásárlókat szerezni, de a próbálkozásaid eddig csak gyenge eredményt hoztak: íme sok-sok kreatív ötlet a terméked eladására és a bevételeid növelésére!
[VIDEÓ] Valami újat akarsz eladni a piacnak? Így fogj neki:
Vadonatúj szolgáltatást találtál ki? Egy terméket, ami eddig nem létezett a piacon? Így fogj neki:
Nehezen emészthető a terméked? Így tanítsd meg rá a piacot!
Marketing megoldás, ha a terméked bonyolultabb, mint egy rágógumi.
Konverzióbarát oldalak
A napokban láttam egy szuper kis riportot egy magyar ruhatervezővel. Nagyon szimpatikus volt a tervező, jól néztek ki a ruhák és szerettem volna alaposabban is körülnézni a honlapon. Csakhogy itt nem derült ki szinte semmi: néhány kép a ruhákról (ezt már a riportban is láttam), árak, és egy nagy megrendelés gomb, amire kattintva e-mailt tudtam…
A pozicionálás két típusa
Pozicionálni kell – mondja minden marketing tankönyv Al Ries és Jack Trout könyve óta. De hogyan? Sokan letudják azzal, hogy célcsoportot választanak, mások pedig úgy gondolják egy jó szlogen is elég még többen vannak azonban, akik egyáltalán nem pozicionálnak, nem tudják mi ez, mire való, de legfőképpen: hogyan kéne „csinálni”?
7 főbűn a marketingben
Marketingnek látszó tárgyak, a filléres megoldások csapdája, szerelemre csábító ötletek, a konkurensed füve, ami mindig zöldebb: csábítások, amelyeknek nem lehet ellenállni, bűnök, amiket mindenki elkövet a marketingjében – és a feloldozás.
Marketing a bunkofontól az iPhone-ig
Ha visszagondolsz gyermekkorod reklámjaira, akkor azt látod, hogy a tévé határozta meg, mit vegyünk a boltban. Innen tájékozódtál róla, milyen újdonságok vannak, és ezeket az újdonságokat kerested a polcon. A tömegkommunikáció tömegeket akart elérni, azaz meghatározta, ki az „átlagos” háziasszony, az „átlagos” vásárló és hozzá kommunikált. Sokáig ez remekül is működött: kitaláltak egy terméket, meghirdették,…
Célozgassunk!
Találd meg a célcsoportot – szokták tanácsolni a marketingben jártasabbak a kevésbé jártasaknak. De vajon ki a célcsoportom? – kérdezheted. És itt lehet bevinni téged az erdőbe, mert valójában nem EGYETLEN célcsoportod van. De akkor hány, hogyan lehet megtudni kik azok, és mire jó az, ha kideríted, kikre is kell céloznod?
Uuuuunalmas
Az, hogy a vállalkozásod marketingje érdekes legyen, a weben sokkal fontosabb, mint a „hagyományos” vállalkozások világában, hiszen itt egyetlen kattintás és már tovább is megy a vásárló – és ha nem emlékszik rád, nem biztos, hogy vissza fog térni. Mégis kevés az igazán eredeti ötlet, amire felkapják a fejüket a rohanó, figyelmetlen látogatók. Ilyen ötletekről…