Hogyan építs erős vállalkozást, ami minden szélnek ellenáll?
Az induló vállalkozások javarésze (90-95%-a) csődbe megy, nem éli meg a 3. évet, ez pedig félelemmel tölthet el mindenkit, aki vállalkozás indítását tervezi. Mit tehetsz, hogy ez ne történjen meg veled?
Hogyan írj érdekesen a termékedről?
A terméked zseniális, az ajánlatod szuper már csak írni kéne róla. Egy hírlevelet, amire mindenki felkapja a fejét. Vagy egy Facebook posztot, ami felébreszti az álmosan kattintgató tömegeket és beviszi őket az oldaladra. Miről írj EZÉRT a hatásért? Íme 6 ötlet:
Hogyan legyen hatásos a reklámod ígérete?
Minden termék, minden szolgáltatás mögött ott húzódik egy ígéret. Valami, amit elérhet a vevő, ha megveszi, valami, amihez hozzájuthat, amit megvalósíthat, ami jobbá teszi az életét. Van, aki nem meri beleírni ezt a reklámjába, nehogy valótlant állítson és „túl marketingesen” írjon. Van, aki beleírja, de túl sokat ígér. Van, aki megfogalmazza, de unalmas és általános…
Zseniális figyelemfelkeltés
Mindent megteszel, hogy megtalálják a vállalkozásodat, a nagy áttörés mégis elmarad? Ebben az élő adásban olyan kreatív ötleteket mutattam be, amikkel megragadhatod a közönség figyelmét. Akkor is, ha sok versenytársad van a piacon, akkor is, ha nincs nagy büdzséd hirdetésre: ezekhez a módszerekhez csak kreativitás és elszántság kell.
A brutál jó ajánlat titkai
Hiába zseniális a terméked és fergeteges a szolgáltatásod, ha gyenge az ajánlatod. A vevőt ugyanis nem az ár győzi meg és nem az ügyes érvelés: csakis a jó ajánlat!
Hogyan tegyél feliratot a videóidra?
Szoktál videókat feltenni a Facebookra? Akkor kötelező legalább az elejét feliratoznod. Vagy inkább a Youtube-ra teszel fel videókat? Ott sem árt, ha van felirat. De hogyan feliratozd a videókat gyorsan? Íme néhány megoldás:
Ébreszd fel az inaktív vevőidet ezekkel a kampányokkal!
Megszereztél egy csomó látogatót keresőből, közösségi médiából: de hogyan lesz belőlünk vevő? Erről beszéltem a júliusi Vállalkozónői Kerekasztal előadásomban.
[ÉLŐ] Hogyan legyenek mindig vásárlóid?
Elindult a honlapod, vannak látogatóid, de hogyan legyenek belőlük vásárlók? Sokan azt tanácsolják, hogy kampányolj évente néhány alkalommal, ami valóban jó eredményeket hozhat, azonban csak alkalmilag. Mit tegyél, hogy folyamatosan legyenek vásárlók a webáruházadban? Mit tegyél, hogy minden nap legyenek megrendelőid? Mit tegyél, hogy ne csak akciók és árleszállítások idején vásároljanak tőled az emberek?
Hogyan marketingezd a szolgáltatásodat?
Miben más egy szolgáltatás marketingje, mint egy terméké? Mire figyelj oda? Sok ötlet és példa arra, miként szerezhetsz több ügyfelet.
[ÉLŐ] Hogyan kampányolj gyorsan?
Milyen kampánytípusok vannak? Mit tervezz meg előre? Milyen részei legyenek az ajánlatodnak? Hogyan állítsd össze a kampányod részleteit?